Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дневни светлини


Tuti

Recommended Posts

Някой знае ли по какъв начин се правят "дневни светлини"за Октавиа ІІ :?:

 

По пътищата се движат разни автомобили на които дългите светлине светят по-слабо през деня. Не става въпрос за Ауди-та и други подобни на които има отделна крушка или диодна секция.

На морето видях Фабия (с вносна регистрация - Словения или Хърватия) на която дългите светеха по същият начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера за чий х** тез хора си играят със светлините, усложняват си инсталациите и си правят какви ли не експерименти. Като искат да карат на фарове толко ли немат къси или мотива е "що да карам на къси като мое и на дълги". То по тая логика го има и елемента "шо да чекам на червено като моем и да минем"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж във Фолксваген форума за "дневните светлини". Един пич, не му помня ника за жалост, там ги беше "патентовал" :D и ги правеше - търси за DRL (дано не бъркам съкращението само). Всъщност, май и в този форум се беше появил за малко, така че може да се разровиш с търсачката.

edit - това намерих с търсачката, дано поне отчасти ти е от полза - http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... hlight=drl

П.П. Ако Октавията ти е все още гаранционна, не знам дали ЕТ няма да ти направят проблеми за гаранцията.

П.П.2. Друг е въпроса, че според мен късите вършат същата работа, даже по-добра от намалени дълги и не заслепяват :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не ме разбрахте. Не става върос за постоянно включени дълги. На автомобили внесени от САЩ съм виждал подобно нещо. Фаровете /дългите/ светят по-слабо когато двигателя работи, НО когато включиш фаровете от ключа те изгасват и остават само късите. Питам, защото страдах зимата. С двама "бюстители на реда" дълго време се увещавахме , че "вече така няма да правя" и ще карам на фарове-както е по закон :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ЕТ също предлагат опцията "дневни светлини", звънни на 02 813 700 за София и ги питай.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, смятам, че доста добре съм те разбрал. И линка, който съм ти дал е посветен именно на това, за което говориш ти, а именно "светлини за движение през деня" ;).

 

Има и един друг "пиниз" ако забравяш да си включваш фаровете зимата - посещение в ЕТ и чрез ВАГ-ком да ти настроят фаровете да се включват на къси с даване на контакт. :) Струва ми се далеч по-смислено като идея. Но все пак избора си е твой :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време карах една BORA и много ме дразнеше тази екстра дето я имаше ( дневни светлини). Дали ти трябват или не - все светят. Прерових я цялата и се оказа много просто. След като извадих ключа на светлините ( чрез натискане навътре и завъртане) се оказа , че някъде в Европата са направили мостче с дебел жълт кабел между 2 клеми. Просто го срязах. А доколкото знам BORA и О1 май са аналози. Ако е така много лесно може да се пуска тази ЕКСТРА при О1 .

За мен е антиЕКСТРА !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един линк и от мен - доста добре е обяснено

 

На Фиатите е много добре измислено - като изключиш двигателя изключват и фаровете. Много е удобно, особено от както вкараха задължителните светлини зимата. А ако искаш може като дадеш контакт отново(за сек) и извадиш ключва да ти светят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако светват от контакта си е чиста проба тормоз на акомулатора, оттам и паленето през зимата. Това е най-просто- като с жълтия кабел но е съвършено недодялано и тъпо.

-Ако някой смята да внедрява такова поне да го управлява с един ценер на 13 волта и малко електроника, въпреки че електрониката пък се влияе от температури, разлики от 1 или 2 волта пък може да правят устройството също недодялано.

-К-во то е треало да има в колата си е направено в завода. Колкото една система е по-проста- толкоз е по-надеждна. Респективно- колкото по-сложна- фалшива. Така са ме учили, аз не съм виновен че мисля така :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията ми е на около месец и половина, директно от ЕТ.

За Octavia II, през VAG-COM или който има през Maxi-Dot.

За Fabia II, Roomster, ако е фабрично поръчана/изпълнена с функцията дневни светлини има ключ за изключвеане на тази функция.

За Fabia II, Roomster без функцията дневни светлини и Fabia I се монтира реле за дневни светлини, което замества нормалното и винаги щом се включи на контакт късите светлини светват. Само дето така или ще сменяте релета на пролет и есен или целогодишно ще карате с включени къси светлини.

 

При всички вариации на дневните светлини те си светят по същия начин, както когато са нормално включени. ЕТ не монтира нищо извън оригиналните части, специално съм питал, нещо друго дали не одобряват, но уви не.

 

Боби пак ще те цитирам. Преди време си писахме с Боби Доктора. Той е/или беше прекарал допълнително захранване към късите на Octavia I през съпротивления и те светят съвсем слабо през деня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.