Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Да сменя ли гарнитурата на карбуратора?


Spartan

Recommended Posts

Я момци да посъветвате дядо си Спартан ще помогне ли смяната на гарнитурата на карбуратора на моята 120-ка от 1990 година?Не че е някаква фатална беля,ама ме дразни бързото изпаряване на бензина като престои 1-2 дни,особено през лятото.Така се забавя стартирането докато подкачи или трябва ръчно да подкачам,което не е съвсем приятно,нали?При това наскоро смених мембраната на бензиновата помпа и почистих клапанчетата!Абе трябваше да я сменя тая гарнитура като чистих карбуратора преди година ама ми се видя запазена... :x В книжката за обслужване обаче изришно е подчертано че се налага ръчно подкачване при "по-дълаг престой".Какво ще да е това "по-дълаг престой"???Затова питам патилите,дали ще помогне смяната или си е фабричен номер на съответните иковски карбуратори.Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени я. Ако не помогне, поне няма да навреди :mrgreen: . Има и такъв филм - да ти е леко крив капака на карбуратора и затова да се изпарява бензина. На 1000 МВ-то го имах този проблем и при по-дълъг престой от 2 дни се налагаше да подкачвам ръчно.

"По-дълъг престой" не знам какво ще рече. Виждал съм 120-ка не палена близо месец, която си запали от четвърт без ръчно подкачване на бензин. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен редовно ми се налага да подкачвам,но ми се струва че това е фабрична недосмислица.На москвича ми го имах същия проблем,след повече от 2-3 дни престой се налагаше ръчно да подкачвам,при пълна изправност на помпата и карбуратора.Смяната на въпросната гарнитура не помогна.Явно клапанчетата на помпата не могат да държат и това е.

Не че имам проблеми с паленето от раз,ама се налага да върти малко повече.

Внимавай като сменяш гарнитурата,да не разбуташ регулировката на поплавъка,че си е ядец докато се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за долната, между колектора и карба, вземи си ладова (бакелитена, със залепени хартиени елементи) Капака ако ти е крив на карба изпавя се с чук, при сглобен карб блъскаш върху дървено трупче в средата между 2 те камери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капака ако ти е крив на карба изпавя се с чук, при сглобен карб блъскаш върху дървено трупче в средата между 2 те камери.

 

ВАРВАРИИИИН smile150

 

ПП- ако ти връща бензина, със сигурност клапанчета (при кой ли не истински автомобил)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно от нещата, които съм научил от практика е - свалена гарнитура се подменя винаги с нова. Не казвам, че с това ще си решиш проблема, но при чистене на карб винаги сменяй гарнитурата, особено ако не го отваряш редовно - тогава тя със сигурност се е "удървила" и сплескала достатъчно, че да изисква подмяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам проблеми с "по-продължителния" престой при "баба Шкода". Ако се ползва всеки ден - пали от раз. В противен случай - подкачване на ръка и пак от раз. Сменял съм гарнитура при почистване на карбуратора, сменял съм профилактично и диафрагмата на помпата, но начина на палене си е все същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си отварях карба и не съм сменял гарнитурата и ся не съм палил звяра една седмица и кат влязох без да подкачвам само завъртях и възпламени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.