Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Недокументирани функции при О2 .


димон

Recommended Posts

Димон,

 

Тая хитринка се прави от бендикса и я има почти на всички коли (дефакто не знам такава която да няма) :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • chavdarlk

    20

  • димон

    13

  • Боби Доктора

    10

  • bega4kata

    8

Най-много писали в темата

Димон,

 

Тая хитринка се прави от бендикса и я има почти на всички коли (дефакто не знам такава която да няма) :)

 

Поздрави

smile188

Знаеш, знаеш! :mrgreen: Даже си карал такава - старичките Шкоди я нямат тая защита, или поне 1000МВ/100S :P . smile188

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с PRR тъй като всички по-стари коли ,които съм имал и са били карани от жена ми ( :oops: ) , са въртели на стартер повече отколкото е нужно ....става дума , че мотора е запален , а стартера продължава да бъде държан ....

...поне за коли до 2000г производство...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно говорите за две различни неща - механична и електрическа защита.

Механичната сигурно я има при всички коли (изключвам много старите). При нея когато оборотите на двигателя станат по- високи от тези на стартера, бендикса се връща назад, но стартера се върти.

За електрическа защита не съм чувал. Според мен не е трудно да се реализира и съчетана с механичната определено е хубаво нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно написаното от karst имах предвид. Зъбното колело на стартера е на нещо като винт и в момента в който двигателя се развърти по-бързо от стартера то се прибира. Разликата м/у 100S/1000МБ и съвремените автомобили е ... че при новите просто не се чува :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах предвид , че след запалване стартера спира да се върти въобще. Днес например пробвах на колата на баща ми - Audi 80 . Ами , ако въртим примерно 20 сек на стартер , а колата е запалила на 3-тата - останалите 17 секунди продължаваме да чуваме звука на стартера. :) Може да не е зацепен с венеца на маховика , но се чува.... ;) При О2 спира да се чува самия стартер !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах предвид , че след запалване стартера спира да се върти въобще. Днес например пробвах на колата на баща ми - Audi 80 . Ами , ако въртим примерно 20 сек на стартер , а колата е запалила на 3-тата - останалите 17 секунди продължаваме да чуваме звука на стартера. :) Може да не е зацепен с венеца на маховика , но се чува.... ;) При О2 спира да се чува самия стартер !!!
:smt017

не можаха да те разберат някои колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така - днес го пробвах. В момента в който запали колата - стартера спря да върти. Държах ключа завъртян доста дълго но стартера не се чуваше.

За сведение - на Фелиция 99' това нещо не беше така - стартера си въртеше докато не отпуснеш ключа.

 

И май май добра беше идеята да си е отделна тема понеже бая избяга от темата дискусията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открихме топлата вода в няколко поредни поста. О2 има ЕЛЕКТРОННА защита срещу зацепване на стартера на РАБОТЕЩ двигател! Точно затова и ключалката на волана НЯМА механична задръжка при еднократно превъртане - може винаги да си се завърти в положение "запалване/стартер", но електрониката не позволява на самия стартер да завърти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Който иска да има функция "фарове следящи завоя" за Октавия II безплатно :mrgreen: .

Уточнявам - тази функция работи, като пали само фара за мъгла от страната на завоя. Това е при изключени фарове за мъгла, при включени можеби гаси другия :roll: .

Взето от http://briskoda.net/octavia-ii/octavia-2008-model-year/81714/6/#post1437707.

---

Можеби зависи от типа на компютъра на колата -

007723952-big.jpg

Отворете "Coding 07" и използвайте "Long Coding Helper"

007723953-big.jpg

"Byte 23 Bit 2" трябва да се чекне и "Bit 3-4" да се промени на 08.

007723951-big.jpg

 

 

отговора от френски колега маниак ->

тук

при него не работи,смяната на контролера е 299евро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неприятна информация :? .

Обаче, определено не смятам, че със смяната на точно тези 3 бита се стига до смяна на контролера ;) .

При този колега са станали някакви други беди...

Не е писал с какъв хардуер и софтуер е правил интервенцията, и какъв е бил крайния резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Интересна опция - http://briskoda.net/octavia-ii/daylight ... ne/133864/

Търси се някой милостив колега с необходимия софтуер, който срещу подобаващо почерпване да ми я пусне smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При движение с висока скорост и последващо екстремно спиране се включват аварийните мигачи, изключват се след подаване на газ или от бутона им.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При движение с висока скорост и последващо екстремно спиране се включват аварийните мигачи, изключват се след подаване на газ или от бутона им.

Това може да се настройва през VAG-COM, а това дали фабрично е активирано зависи от региона на продажба.

В UK твърдят, че при тях тази функция не е активна. Някой знае ли как е при нас.

Аз лично съм спирал веднъж екстремно и не усетих да се активира... Поне на таблото не усетих да мигат индикаторите, нито червения триъгълник за аварийните :roll: .

Възможно е да мигат само задните мигачи, а на таблото да няма индикация за да не привлича вниманието при такива ситуации :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене също се включват при рязко и продължително спиране аварийните мигачи. мигат си и на таблото и на бутона за принудително пускане, и той мига. изключвал съм ги ръчно. не съм забелязал сами да се изключват като подадеш газ. Ще пробвам и ще ви кажа. smile132

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах няколко пъти и забелязах , че скоростта трябва да е по висока - над 80 и да се намали скоростта екстрмно ( да работи ABS-a ) и под 20 км/ч се включват аварийните мигачи. Както каза колегата с подаване на газ - потегляне ,аварийните мигачи сами се изключват, но може и от бутона да се изклю4ат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включват се аварийните.

 

И бутона почва да си мига. Изключват се от бутона. С подаване на газ не знам. След такова преживяване човек е доста ошашавен и първата работа ми беше да натисна бутона, за да ги изключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тези които са със сензор за дъжд при заключване на колата с отворени прозорци , като се намокри сензора и вдига стъклата smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за тези които са със сензор за дъжд при заключване на колата с отворени прозорци , като се намокри сензора и вдига стъклата smile159
Mного яко!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

От колегите от http://www.briskoda.net

 

Как да калибрираме показанията за разхода, ако бордовия компютър показва по-голям или по-малък разход от действителния.

 

Пресмятате си реалния разход за всяко зареждане и го сравнявате с показанията по борд компютър.

Желателно е да се натрупа статистика от няколко зареждания за да се очертае по-точно реалната тенденция.

Ако не се откроява явно отклонение от реалността няма смисъл от донастройване.

 

Отваряте през VCDS/VAGCOM, controller 17, Instruments

 

Click advanced functions, Adaptation box 10

 

Отива се на channel 3

 

Стандартната стойност е 100%, като може да се коригира в областта от 85% до 115%

 

Колегата от британския форум е направил следното:

Mine was originally defaulted at 100%, but worked it out that it should have been 113%. After changing it, dash display is certainly a bit lower, so hopefully much more accurate now.

 

Благодарности на колегите за информацията :smt017 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо, което ме учуди много. Погледнете си задната група светлини (стоповете). Ще забележите, че най-горната и най-долната крушка са с двоен цокъл. (21/4 W). Всеки би си помислил - "естествено" - едното е за габарита, другото е за стоп-светлината (или светлината за мъгла). Да де, ама не е така. Пуснете си габаритите и гледайте... ВИНАГИ СВЕТИ 21-ватовият реотан. Като е "на габарити" - свети с редуцирана мощност, а като натиснеш стопа (или включиш светлината за мъгла) светва по-силно (100% от тока). 4-ватовият въобще не работи (ама никога)... Защо тогава им е трябвало да слагат двоен цокъл крушка, а не просто обикновена 21-ватова както е при Опелите, например???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи крушка с изгорял само 21 в. реотан и ше разбереш smile169

Демек? Извинявай, ама не ми се гори крушка за опита. Сподели?...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.