Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Недокументирани функции при О2 .


димон

Recommended Posts

сутринта ,след година и половина притежание открих още една "екстра", при натиксане и задържане на ръчката за чистачките надолу като за единично пускане чистачките се включват на бърза скорост докато не пуснете ръчката

иначе за темата се бях надъхал още миналата година да я започнем ,даже питах колегите от briskoda дали може да ползваме от тяхната събрана информация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • chavdarlk

    20

  • димон

    13

  • Боби Доктора

    10

  • bega4kata

    8

Най-много писали в темата

сутринта ,след година и половина притежание открих още една "екстра", при натиксане и задържане на ръчката за чистачките надолу като за единично пускане чистачките се включват на бърза скорост докато не пуснете ръчката ...

 

Относно чистачките на О2...

За да се почисти стъклото нацяло трябва да се повдигнат чистачките . При О2 в нормално положение това е невъзможно. Трябва да се вкарат в сервизен режим , но тогава остават пък вертикално...

Има и друг способ за миене на стъклото в автомивка , където работниците от незнание не спират да удрят чистачките по предния капак...

Няколко минути ( не съм засичал точно колко) след вадене на ключа от "контакта" чистачките позволяват да се местят на ръка по стъклото , без да създават голямо съпротивление. След изтичане на времето стават твърди като............."камък" :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с движението на ръка не го знаех :roll: .

Сигурно ли е, че е допустимо да се прави?

Аз лично винаги в автомивката си ги вдигам в сервизен режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с движението на ръка не го знаех :roll: .

Сигурно ли е, че е допустимо да се прави?

Аз лично винаги в автомивката си ги вдигам в сервизен режим.

 

Ами , никъде не пише , че е допустимо , но поне на ръка се усеща , че не се "причинява болка" на колата ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таз "екстра" - климатроника...дали сте прилична сума, пък му изтипосвате бутон "OFF"... Не разбирам защо ви е да го изключвате изобщо?

 

Много е удобен за моментно изключване на климатроника в тунел, за да не ти влизат изгорелите газове в купето :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека да използвам темата и да ви напомня как може да вкарате директно въздух отвън без да използвате компресора на климатроника, примерно ако навън е доволно хладно( кам 18-19 градуса), а колата се е напекла все пак. Тия дни имаше такива моменти. Та слагате врътката за температурата на LOW и натискате ECON бутона. Това е за коли с климатроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

При движение на принудителен празен ход на фарове и изключване на мотора от ключа /но продължава да се върти от трансмисията/ фаровете не угасват докато ДВГ се върти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При движение на принудителен празен ход на фарове и изключване на мотора от ключа /но продължава да се върти от трансмисията/ фаровете не угасват докато ДВГ се върти.

 

И по енерция пак светят и усилвателя на волана работи, по спомени мисля че беше до 7 км но това си го пише в книжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Който иска да има функция "фарове следящи завоя" за Октавия II безплатно :mrgreen: .

Уточнявам - тази функция работи, като пали само фара за мъгла от страната на завоя. Това е при изключени фарове за мъгла, при включени можеби гаси другия :roll: .

Взето от http://briskoda.net/octavia-ii/octavia-2008-model-year/81714/6/#post1437707.

---

Можеби зависи от типа на компютъра на колата -

007723952-big.jpg

Отворете "Coding 07" и използвайте "Long Coding Helper"

007723953-big.jpg

"Byte 23 Bit 2" трябва да се чекне и "Bit 3-4" да се промени на 08.

007723951-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който иска да има функция "фарове следящи завоя" за Октавия II безплатно :mrgreen: ...

 

За съжаление не съм регистриран в briskoda и не мога да видя снимките. :cry:

 

Тази екстра наистина ли може да се активира на всички О2-та?

 

Някой може ли да потвърди моля.

 

Аз мислех, че може само на онези, които имат разширения ключ за светлините, където може да се програмира едното положение.

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

писах във форума на briskoda и отговориха поне двама че са го активирали(единия е автора на поста и админ на сайта), аз съм навит да пробваме ако някой има програмата и кабела ,напр. Боби Доктора.

Доктореее болен съм по темата хехе ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....напр. Боби Доктора.

Доктореее болен съм по темата хехе ;)

 

 

Добре - навит съм. Моят VAG-COM e по-стара версия, ама мисля, че ще стане. Отговорността обаче си е ваша. (Мо'е да съм доктор, ама тая операция не съм я играл още :mrgreen: ). На някоя от бъдещите срещи... Или когато кажете принципно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друга интересна функция е сервизния режим на климатроника в който се влиза като се натиснат едновременно най-долния и най-горния десни бутони и в лявата страна на местото на температурата се показват каналите например ако показва 19 о това е 19-ти канал а "о" е подканал и това е канала за скоростта в км.каналите се настройват от лявата врътка за температурата,а подканалите от врътката за скоростта на вентилатора ,а ето и някой от по-интересните.

канали подканали

1 0 вътрешна температура

4 0 външна температура

19 0 скорост в км.

19 1 скорост в мили

19 2 температура на мотора

19 3 обороти на мотора

19 4 обороти на компресора на климатика

28 2 температура на изпарение на климатика

28 3 температура на кондензация на климатика

Ето и по-подробно по въпроса

http://www.mileage-correction.net/forum/topic,469,-tips-and-tricks:-audi-and-vw-climatronic.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намерих по-подходяща тема, а и не ми се пускаше нова :roll: .

Добавяне на осветление на дръжките на вратите, доколкото разбирам по начина по който е направено сериино в L&K.

http://briskoda.net/octavia-ii/add-illumination-internal-door-handle-l-k-vrs/93651/

Снимките би трябвало да се виждат и без регистрация в briskoda.net

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не намерих по-подходяща тема, а и не ми се пускаше нова :roll: .

Добавяне на осветление на дръжките на вратите, доколкото разбирам по начина по който е направено сериино в L&K.

http://briskoda.net/octavia-ii/add-illumination-internal-door-handle-l-k-vrs/93651/

Снимките би трябвало да се виждат и без регистрация в briskoda.net

 

... честно казано не виждам смисъл от това осветление...... в тъмното е много дразнещо, особено в задната лява врата...постоянно ме стряска...;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да сложиш резистори последователно, за да намалее интензитета.

Ако не е много силна светлината, има полза от това осветяване.

Колко пъти в непозната кола съм опипвал цялата врата... докато намеря ръчката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Проверка на пробег/време оставащи от сервизния интервал.

Ключа на контакт, двигателя изключен.

Натиска се за повече от 2 секунди бутона "trip reset/clock set" на таблото.

На екрана излизат оставащите пробег/време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изгори крушка на мигач - при включването му вътре на таблото честотата на мигане е двойно по-голяма (иде да подсети за изгорялата крушка на мигача) а отвън останалата здрава крушка си мига с нормалната честота :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изгори крушка на мигач - при включването му вътре на таблото честотата на мигане е двойно по-голяма (иде да подсети за изгорялата крушка на мигача) а отвън останалата здрава крушка си мига с нормалната честота :lol:

то така е на повечето коли но е полезно да го има тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако изгори крушка на мигач - при включването му вътре на таблото честотата на мигане е двойно по-голяма (иде да подсети за изгорялата крушка на мигача) а отвън останалата здрава крушка си мига с нормалната честота :lol:

то така е на повечето коли но е полезно да го има тук

На ВСИЧКИ коли честотата на мигане се удвоява при изгоряла крушка. Разликата ТУК е в това, че външната светлина си мига НОРМАЛНО, а честотата се променя само ВЪТРЕ НА ТАБЛОТО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХИТЪР СТАРТЕР О2

 

Не знам дали другите колеги с О2 са забелязали следното нещо :

В момента на палене когато въртим контактния ключ и мотора вече е запален , дори и да държим ключа в крайно дясно положение стартера не хърка . Сякаш знае кога да спре. :) Предполагам , че се следят оборотите на мотора и след преминаването на някаква стойност се спира захранването на стартера . Мое мнение.

Ако някой е в час моля да разясни !

Поздрави !

 

Mod Edit Боби Доктора - преместих мнението ти тук, защото според мен е част от тази тема :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.