Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia Scout- най накрая!


shibumi

Recommended Posts

...,толкова време не съм си падал по никоя жена....:))))

така че или ще си купя Скаут... или ще се разоря...:)))

smile161 smile162 Но тогава изборът е доста беден от към цени и май май отиваш на към ЕТ. Но не се притеснявай. В тая криза знаеш ли колко са любезни дилърите. Особено пък като им кажеш, че ще им даваш 50к лева. Червено килимче ще метнат отвън на паркинга. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shibumi

    18

  • Dereal

    9

  • C2H5OH

    5

  • bega4kata

    4

Най-много писали в темата

Ех, с колегата shibumi сме май почти от една порода - и мен ме влече Скаута, Дизел, но ми се ще да е PD - много хубаво "полудяват" тия двигатели като се включи турбото и все имам чувството, че някакъв грубиянин отпред се засилва :mrgreen: Пък и си трака като сърдитко - не като стар дизел, нито рафиниран Common-rail. Освен това доколкото знам Скаута се предлага с 8 клапанов 2.0TDI - т.е. по-прост и лесен за обслужване.

 

Тъй като колата, ако я стигна, ще е нова това за 2.0 TDI двигателя не мисля, че има значение - каквито подобрения са направили - вече са приложени! Дано са всички необходими де ;)

 

Моито доводи за обикновено 4х4 са повече от тези за Скаут, но .... подземния ни гараж е малко тесен и вече "тунинговах" няколко пъти калници и врати. Фейслифта на Октавия вече лайсните са в цвета на купето и много ще личи, пък и много ще струва да се оправят [-X пък Скаут си има тия пластмаси и се надявам, че първо те ще се дерат :roll: Но все още съм на кантар дали си струват пластмасите и 1,6мм отгоре в окачването 4000хиляди (толкова беше преди фейслифта разликата, сега понеже Скаут и vRS още не са обновени ги дават с отстъпка, но докато ми дойде времето я камилата, я камиларя).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за съмишлениците...:))) smile113 smile159

чесно казано в Германия има доста добри оферти....

и си мисля че с едно ходене до Германия,могат да се спестят малко пари...., а и веднъж вече опитах с чисто нова кола... :-k ,не че не е хубаво....

но като се обърна назад.., със лизинга съм загубил около.... 16-17 К... ](*,)

и то при положение че се опитвам да я изплатя почти година по-рано.......

така че идеята за кола на 10-20 хиляди километра... ми се струва привлекателна....

ако има и други желаещи...,може да натискаме за по-добра цена...:)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно - новото е ново... даже още ми мирише на новичкото ;)

 

Обаче да ви кажа повече се харесвам с колата сега - след година и половина и 20хил км - някак си вече си свикнахме и вече "работим", а не се фукаме ;) (абе не е точно така, щото вечер понякога има един 3-4 хиляди оборота, дето ако не е фукане, не знам какво е;) ). Освен това вече не се пазим толкова колкото първите 5хил км - това ми бяха най-дългите 5 хиляди км, само това бих искал да си спестя при новата, ама нямам как - ще се пазим пак ;)

 

Не знам какви 16-17 хиляди си изгубил при лизинга, но при вариант 50% и 4 години разликата е около 4 хиляди повече отколкото ако е кеш. Освен това ще бъде оборудвана ТОЧНО както я искаш! Когато взимахме Тура разбира се, че имаше складови, но не с комплекта екстри, които искам. Чаках три месеца, но на колата сега й липсват 2 или 3 неща, за да е пълноценен Elegance - т.е. от Ambient я докарахме почти до следващото ниво на оборудване и всичко, което го има е, защото сме го поискали ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно - новото е ново... даже още ми мирише на новичкото ;)

 

Обаче да ви кажа повече се харесвам с колата сега - след година и половина и 20хил км - някак си вече си свикнахме и вече "работим", а не се фукаме ;) (абе не е точно така, щото вечер понякога има един 3-4 хиляди оборота, дето ако не е фукане, не знам какво е;) ). Освен това вече не се пазим толкова колкото първите 5хил км - това ми бяха най-дългите 5 хиляди км, само това бих искал да си спестя при новата, ама нямам как - ще се пазим пак ;)

 

Не знам какви 16-17 хиляди си изгубил при лизинга, но при вариант 50% и 4 години разликата е около 4 хиляди повече отколкото ако е кеш. Освен това ще бъде оборудвана ТОЧНО както я искаш! Когато взимахме Тура разбира се, че имаше складови, но не с комплекта екстри, които искам. Чаках три месеца, но на колата сега й липсват 2 или 3 неща, за да е пълноценен Elegance - т.е. от Ambient я докарахме почти до следващото ниво на оборудване и всичко, което го има е, защото сме го поискали ;)

 

Не се изразих ясно, имах в предвид загубата на стойност... за около 3 години...

а иначе със лизинга, разликата не е много голяма,но като се сметнат таксите за регистрация , лизинг и други подобни... се събира....

а иначе за нова не зле... ,но със оборудването което ми се иска..... става доста трудно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загубата на стойност, както Еуратек я смята, е 40% за първите 2 години, от които ЦЕЛИ 30% САМО за ПЪРВАТА година. Нормално като е по-скъпа колата сумата да е по-голяма. Пак според тях след 3 години колата струва 50% от първоначалната си стойност. При 50 хиляди = 25 хиляди загуба. При 34хил = 17хил.

 

Разбирам те, че сигурно ще дойде нагоре, ако й сложиш каквото искаш... Аз също като тръгна от 4х4 Елеганс 2.0 140кс и сложа екстрите и го докарвам до 51хилки на "базовия" Скаут, само дето имам "печка: за двигателя и отопление на купето и други неща, дето Скаут няма... Математиката не е толкова проста....

 

Но също можеш да се обърнеш към Mobile.DE - там има доста Скаути, които струват по 22-23 000 Евро и са 2008 година. Толкова струва обикновено 4х4 2.0 140кс. ново в БГ.

 

П.П. Миналата година един клиент щеше да си сменя Октавия 1.8Т от първите с нова и се огледа в Скаута. Когато решил да си го "конфигурира" както иска, каза, че му идвал към 60 000 и взе Hyundai Santa Fe, който струваше 72 хиляди, но има право на данъчен кредит. Сега и Скаут има ДДС ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а иначе за нова не зле... ,но със оборудването което ми се иска..... става доста трудно....

shibumi ще ти подметна една идейка. И без това мислиш, съзерцаваш Скаута, преценяваш дали да е нова на лизинг или да е от добрият стар mobile.de. Като гледам така те и от Шкода мислят. В един даден момент го измислят и те и ти и изведнъж...ставаш първият в България клиент на Yeti. Замислял ли си се над тази идея? Все пак базата е VW Tiguan, а не вярвам цената да е кой знае колко по-висока от на Скаута. Ето ти една тема за smile151

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а иначе за нова не зле... ,но със оборудването което ми се иска..... става доста трудно....

shibumi ще ти подметна една идейка. И без това мислиш, съзерцаваш Скаута, преценяваш дали да е нова на лизинг или да е от добрият стар mobile.de. Като гледам така те и от Шкода мислят. В един даден момент го измислят и те и ти и изведнъж...ставаш първият в България клиент на Yeti. Замислял ли си се над тази идея? Все пак базата е VW Tiguan, а не вярвам цената да е кой знае колко по-висока от на Скаута. Ето ти една тема за smile151

Поздрави.

Колега, благпдаря за идеята...:)

и аз съм мислил подобни неща....,но... май ще си остане желанието за Скаут...:))

не знам дали споменах,но от време на време ползвам колата и за пренасяне на разни неща.... а едно комни има малко повече място май....

Но благодаря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загубата на стойност, както Еуратек я смята, е 40% за първите 2 години, от които ЦЕЛИ 30% САМО за ПЪРВАТА година. Нормално като е по-скъпа колата сумата да е по-голяма. Пак според тях след 3 години колата струва 50% от първоначалната си стойност. При 50 хиляди = 25 хиляди загуба. При 34хил = 17хил.

 

Разбирам те, че сигурно ще дойде нагоре, ако й сложиш каквото искаш... Аз също като тръгна от 4х4 Елеганс 2.0 140кс и сложа екстрите и го докарвам до 51хилки на "базовия" Скаут, само дето имам "печка: за двигателя и отопление на купето и други неща, дето Скаут няма... Математиката не е толкова проста....

 

Но също можеш да се обърнеш към Mobile.DE - там има доста Скаути, които струват по 22-23 000 Евро и са 2008 година. Толкова струва обикновено 4х4 2.0 140кс. ново в БГ.

 

П.П. Миналата година един клиент щеше да си сменя Октавия 1.8Т от първите с нова и се огледа в Скаута. Когато решил да си го "конфигурира" както иска, каза, че му идвал към 60 000 и взе Hyundai Santa Fe, който струваше 72 хиляди, но има право на данъчен кредит. Сега и Скаут има ДДС ;)

 

Оппа ,това сигурно ли е за ДДС-то на Скаута..????

доста внимателно четох темата 4+1 , и даже ходих до магазина на ЕТ....

и там ми казаха че за Скаута не важи опцията 4+1 -ван... ](*,) ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Shibumi, предполагам, че това е защото засега Скаут и vRS не се предлагат фейслифт!!! Защото 4+1 май е само за фейслифтовите! Друга причина не виждам, тъй като Скаут има много малка разлика от стандартната Октавия и няма причина за него да не става, освен ако не са използвали фейслифта, за да "прибутат" варианта VAN 4+1.

 

В сряда ще оставям моята за боядисване и ще попитам дали е така или как е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оппа ,това сигурно ли е за ДДС-то на Скаута..????

доста внимателно четох темата 4+1 , и даже ходих до магазина на ЕТ....

и там ми казаха че за Скаута не важи опцията 4+1 -ван... ](*,) ](*,)

Да, но със сигурност важи 6+1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оппа ,това сигурно ли е за ДДС-то на Скаута..????

доста внимателно четох темата 4+1 , и даже ходих до магазина на ЕТ....

и там ми казаха че за Скаута не важи опцията 4+1 -ван... ](*,) ](*,)

Да, но със сигурност важи 6+1.

 

C2H5OH - единственият модел, който се предлага 6+1 в Еуратек е Октавия ТУР КОМБИ!!! Справка - подписа ми!

 

Всички останали са или 4+1 или 1+1! А Скаута като вариант на Новата Октавия ще се предлага евентуално като 4+1, но все пак ще изчакам до сряда, за да попитам на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен скаутът е безсмислен при положение, че има 4х4 Елеганс с 2.0 TDI. А друг е въпросът "за какво ти е автомобил 4х4, като го караш най-често в града и по магистралата?". Иначе, колега, и аз като теб се влюбих в скаута още щом го видях в шоуруума на ЕТ, но охладих страстите и избрах разумния компромис - 2.0 TDI-PD DSG с кожен салон, която ми излезе 7 хилки по-малко от L&K (вярно е - нямам ксенон). Мисли с главата си и преценявай за какво точно ще използваш автомобила преди да го купиш. Все пак става дума за доста пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aбе хора,вие не разбрахте ли че Scout и RS-ката си остават външно със старата визия?!!!Само интериора ще е като на FL.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dude_bg - защи ми е 4х4 в непочистена снежна София? Защо ми е 4х4, като бордюрите не се виждат, за сметка на това са високи? Защо ми е като тръгна по баира и спра на него, да мога да тръгна? Ако на 3-те въпроса отговорите ти са, че не ти трябва - значи правилно си избрал предно/задно предаване.

 

Още първата зима разбрах, че дори и с чисто нови зимни гуми колата като я понастъпя да "дръпна" пред колега, който не иска да ме пусне, буксувам. Освен това имаме подземен гараж, чийто изход не е покрит и като падне сняг бива приятно утъпкан, а на втората вечер - заледен. Със засилка става, но при положение, че ще получа и по-високо окачване, което където и да е в БГ е плюс (защото имаме само от Монца и Хокенхайм "нагоре" родни пътища). Затова ми е 4х4. Пък и да не ми се включва/сработва тракшъна (за справка аз съм само с 100 дизелови коня, но ми се е случвало и на 3-та да се активира ASR-а на сухо).

 

Виж за идеята 2.0 4х4 Елеганс вече по-лесно мога да се съглася, защото разликата не е малка - около 4 000лв (които в момента се дават отстъпка ;) ). Обосновката защо Скаут, а не Елеганс 2.0 е по-трудна и там вече играят повече чувства, отколкото логика ;)

 

VALDO - Специално за Скаут ми казаха, че се очаква Фейслифт след средата на годината. Т.е. ще има нова визия. Предполагам, че същото ще се случи и с vRS-а, но за него не съм се интересувал.

 

Сега по темата - днес бях в Еуратек и попитах за Скаут 4+1 VAN и ми казаха, че би могло да се направи. Продажбите и при тях, както при всички вносители не вървят напоследък. Цялата работа с VAN-а е, че от Чехия колите идват освен с решетка - с лиценз въз основа на който се регистрира колата. Затова и вариантът да се пререгистрира вече закупена кола не става - трябва чехите да го издадат. Може би може да отидете дотам и да го направите, но не е сигурно, че после КАТ ще го приемат - т.е. остава по-рисково.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо за фейслифта...

видях модел 2009- който наистина трудно може да се нарече "лифтнат" ,но е със новите стопове и новия салон с копчета на волана..., и нова антена!:)

Толкова видях от снимките в Мобиле.Де

За 4+1, интересно какво са казали в ЕТ...???!!!!!! На мен ми казаха че съвсем не става..., но преди повече от два месеца...:)

остава да се разбере точно каква е тази спецификация,и защо нашия Технотест да я издава...

До колкото аз знам,в Германия всяка кола- която е комби се признава за разход на фирмите..

За разликата между Елеганс 2.0 ТДИ и Скаут... май е повече въпрос на вкус...

разликите са малки, не знам дали Елеганс има сензор за дъжд...??? Скаут има,но това не е толкова важно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата започва да става малко престрелка между двама ;), но..

 

1. Скаута може и да не е много по-висок от стандартното 4х4 - само 1.6см, но все пак е по-висок.

2. Пластмасата или каквото е там на броните и отстрани на купето със сигурност ще са от полза при мотаене в лоши метео-условия - няма да се дере лака, нито ще се криви ламарината (поне донякъде - все пак не е танкова броня)

3. Тая дръжка могат да си я задържат ;), но клиренса да го пуснат надолу по моделите ;)

4. Днес погледнах отдолу Скаута, който е вдигнат в шоурума на Еуратек и честно казано не виждам абсолютно нищо, което не би го имало и на 4х4. - т.е. ако си "простиш" 1.6см и пластмасите ще спестиш повече отколкото ще вложиш в допълнително оборудване. Но само в случай, че ги прежалиш 18см срещу 16.3см.

5. Засега предполагам, че само козметично са го пипнали, защото вярвам на източника от ЕТ, че след средата на годината ще представят реален Фейслифт на Скаут, може би vRS. т.е. ще пипат и предницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може и да го свалят от конвейра. Все пак излезе на пазара Audi A4 Allroad и много ще се увеличи вътрешната конкуренция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID A, няма да го свалят, защото А4 е друг клас автомобил. През миналия уикенд в Хановер карах и се возих на А4 (стандартно, не 4х4, нито Allroad, но отвътре е същото) и впечатленията ми са за една кола - пътен крайцер. Предавателните числа на скоростите са така подбрани, че 150-160км/ч ги правеше при 2000об/мин (забележка - дизел power ;) ). Има ниска позиция на седене и хапва пътя много стабилно, без накланяне. (но багажника не струва пред този на Октавия - 100 литра са си 100 литра в полза на Шкода - при 13см по-голяма дължина на Ауди....).

 

На практика Октавия се пада между А3 и А4 като размери (според мен и като клас), а като цена - е по-евтина и от двете ;) :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече мога да се похваля!!!!

не само ми харесва... но съм и горд собственик на такава!!!!!!!!!!!!!

smile159 smile168 smile113

 

Надявам се скоро да мога да дам лични впечетления, с които да съм полезен на други мераклии...:)))

Ще сложа снимки,ама все не остава време.

Иначе докарах колата от Германия , на малко повече от една година и на 22 000 километра.

Има си заводски ксенони, навигация ,подгряване на седалките и... всичко друго което е серийно за Октавия Скаут.

Има и още нещо различно от предлаганите у нас, тази е със общо 10 въздушни възглавници..., а тези които са изложени в ЕТ са със по 4...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Както обещах... след повече от година ,като горд собственик на Скаут.. мога да споделя следните неща...

Първо, много ми е трудно да си представя ,какво ще се случи след няколко години, когато може би ще имам възможност да сменя колата с друга..., не мога да избера нищо друго... smile126 smile152

Или много съм свикнал, или сам си внушавам, но Скаута е доста добра комбинация от гледна точка на еждневна пригодност, и пътувания на дълги разстояния, дори малко офф-роуд..

Малко по-високата позиция на седене , е много удобна, когато се качвам на друга кола, се чуствам като седнал на детско столче.

Имайки в предвид дупките по нашите пътища, след като със 16 цолова джанта ( такива слагам зимата) на Горни Богоров, скочих във думка на пътя и изкривх джантата сериозно,а гумата е със балон.. не зная какво щеше да стане ако в същата дупка бях скочил със Фабията... Едно е сигурно, щеше да ми излзене много по евтино ремонта...на джантата и смяната на гумата :).

Не зная другите как мислят, но при слизане от Скаута и директно качване във Фабия 1, Фабията изглежда като по просторна ??? поне за шофьора и пътника до него.., зная че е зрителна измама и че всъщност Скаута те обгръща.

За зимата както казах по-горе минах на по малки джанти 16 цола, и гумите респективно бяха доста по-евтини.На капачката производителя допуска и по-нисък размер - 205/55/16 ако не греша. Разбира се веднага се получава разлика във визията.

Глеозтиите които Скаута има като срийно оборудване - светлинен асистент, датчик за дъжд - са най-удобните и полезни неща ,които са измисляни в автомобилите. Макар и малки на пръв поглед , удобството което ти осигуряват всеки ден тези дреболии са мног полезни. Не сум преглеждал напоследък, кои от тях се предлагат и за Фабия, но ако човек си цени удобството мисля че си заслужава да се добавят към автомобила, ако ги няама в оборудването.

За това колко обем побира няма да говоря, защото предполагам е идентично със стандартното комби, и сигурно други колеги са правили сравнение между Фабия и Октавия в тази насока.

Истината е че ,човек лесно свиква с глезотийките и после те му замъгляват представата за другите качества на колата..:))

Не се сещам за друго нещо,което да е специфично..., ако някой се сети да пита, ще се радвам да отговря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.