Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia Scout- най накрая!


shibumi

Recommended Posts

Много ми харесва модела Octavia Scout...

За сега все още не мога да си го позволя .... :))))

Но питането ми е: има ли вече някакви данни и впечатления как се държжи колата в реални условия?

 

Благодаря

 

PRR: Мненията на маймуница се трият! Това ти го "преведох", но следващото ... Прочети правилата на форума преди да пишеш! И добре дошъл.

 

PRR: Маймуница е български с латински букви. Това ти е второ предупреждение. При следващия пост който има нужда от редакция ти заключвам темата! Надявам се сега всичко да ти е ясно. Ако не е - има лични!

Много благодаря! питането ми беше по скоро дали някой има наблюдения от колата от първа ръка...:)?

Относно разликите в цената,мислех че съм чел внимателно екстрите и неща като темпомат,преден и заден парктроник.... не са серийни...???

надявам се това вече да се приеме ,при мен излиза на кирилица..:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • shibumi

    18

  • Dereal

    9

  • C2H5OH

    5

  • bega4kata

    4

Най-много писали в темата

Много ми харесва модела Octavia Scout...

За сега все още не мога да си го позволя .... :))))

Но питането ми е: има ли вече някакви данни и впечатления как се държжи колата в реални условия?

 

Благодаря

 

 

Според мен не си струва парите. Почти 50 000 лв. за OCTAVIA 4х4 с две offroud брони, 4 вежди на калниците, 17" гуми и малко вдигната.....няма смисъл. От всичкото отгоре е на ниво на оборудване AMBIENTE Единственото нещо в повече е климатроника.......Никакви блокажи, нищо.... Каквото и да я правят никога няма да стане AUDI.... ;) Рекламата е прекалено скъпа...... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно... В България (поне според сайта на ЕТ) не се предлага комби 2.0TDI 4x4, което, с една защита от лоши пътища, си е алтернатива на скаута :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ми харесва модела Octavia Scout...

За сега все още не мога да си го позволя .... :))))

Но питането ми е: има ли вече някакви данни и впечатления как се държжи колата в реални условия?

 

Благодаря

 

 

Според мен не си струва парите. Почти 50 000 лв. за OCTAVIA 4х4 с две offroud брони, 4 вежди на калниците, 17" гуми и малко вдигната.....няма смисъл. От всичкото отгоре е на ниво на оборудване AMBIENTE Единственото нещо в повече е климатроника.......Никакви блокажи, нищо.... Каквото и да я правят никога няма да стане AUDI.... ;) Рекламата е прекалено скъпа...... ;)

 

 

ее колега, чак пък на амбиенте???

с всички екстри предлагани от Шкода си е, без навигация и то в Бг. В амбиенте какво има? като започнеш от музиката, ел. пакет и стигнеш до ESP, всичко си е У амбиенте ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно... В България (поне според сайта на ЕТ) не се предлага комби 2.0TDI 4x4, което, с една защита от лоши пътища, си е алтернатива на скаута :roll:

 

Предлага се от около 6 месеца. Виж тук:

http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/ ... acombi.pdf

 

Гледай за Елеганс с двигател 2.0 TDI-PD / 140 к.с., 4x4 - 45 050

 

като започнеш от музиката, ел. пакет и стигнеш до ESP, всичко си е У амбиенте ли?

 

ESP, 15'' лети джанти и 6-степенна скоростна кутия са серийни при Амбиенте 4х4. Аз лично си избрах Елеганс заради повечето глезотийки :)

 

По темата за Скаута: наистина мисля че е надценена. Както вече писах по-горе 4x4 Елеганс със същия двигател като на Скаута е 45К. Някак си не ми се връзват 5К за едни брони (и то пластмасови) и 1.6 см повдигане :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако имаше и модел 4X4 с DSG скорости, цена нямаше да има :lol:
Може би има,ама не в БГ!Ако наистина много искаш земи си новия Superb! smile076
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и аз мисля, че Скаута е прекалено скъп! Може и да има екстри, да е 1.6см по-висок от стандартната 4х4, обаче при тая цена..... Новото Субару Форестър предлага повече екстри за доста по-малко пари! А пък към края на годината ще пуснат и дизеловия боксер и просто не ми се мисли как Шкода ще се противопостави на Субару. Трябва да коригират цената - не е конкурентна, дори и с екстрите. Просто за 42 000лв е базовия Форестър, пък той хич не е базов - 16' джанти, круз контрол, климатроник, подгряване на предни седалки, касетофон с 4 колони, управление от волана - тия неща ако се добавят на една 4х4 ще мине 50 хилки!

 

Иначе предпочитам в гаража зелената емблема ;), ама тия цени не виждам как ще я подкрепят в начинанието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен пък изключително много ми харесва Скаут и ако имах парите нямаше да се замисля да ги дам :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен пък изключително много ми харесва Скаут и ако имах парите нямаше да се замисля да ги дам :roll:

 

ако имахме парите....:)))

благодаря за моралната подкрепа....:))

аз така или иначе я искам....,но няма да е нова,а по скоро от Германия на една година....

сега карам Фабия,която взех чисто нова....

и когато попитах в Шкода на колко ще я оценят ако искам да я заменя за Скаут.... отговора им съвсем не ми хареса...:))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен пък изключително много ми харесва Скаут и ако имах парите нямаше да се замисля да ги дам :roll:

 

 

Ако ги имаше, щеше да си кажеш: " Я още малко и ще си взема AUDI ALLROUD" ..... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да Ви покажа какво снимах аз миналата седмица и сами си направете изводите :-) И ако някой ми каже че ако има 50 000 лв ще предпочете Скаут пред Супърб 2 - No Comment...

 

АМБИШЪН 2,0 TDI-PD / 140 к.c., DPF, DSG Tiptronic 49 395 лв.

ЕЛЕГАНС 2,0 TDI-PD / 140 к.c., DPF 50 949 лв.

 

Само за справка ето че за 50 000 лв, дори може и Елеганс на новия Супърб да се вземе, койно е в пъти повече от наистина надутата цена на Скаут.

 

http://picasaweb.google.bg/simichoil/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много, много се замислям сега по тази тема.... решил съм се за Скаут, просто много ми харесва, различава се от другите коли, а единствения друг подобен автомобил е allroad-а на ауди, но той ми е доста скъп вече. Ще видя кога мога да направя едно кръгче на Тигуана, защото и той ми е хванал окото. Наистина може би Скаута е единствения автомобил от цялата серия на шкода, който е една идея по-неоправдано скъп, но пък самата мисъл че карам нещо различно, а не поредния авенсис примерно, ми носи удоволетворение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., но пък самата мисъл че карам нещо различно, а не поредния авенсис примерно, ми носи удоволетворение.

 

Вземи си тогава OCTAVIA L&K...... тази модификация със сигурност си струва парите.....(знам го от личен опит. И аз 2 месеца се чудех между RS, L&K и SCOUT. L&K е единствената от тях, за която виждаш за какво си даваш парите.....)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., но пък самата мисъл че карам нещо различно, а не поредния авенсис примерно, ми носи удоволетворение.

 

Вземи си тогава OCTAVIA L&K...... тази модификация със сигурност си струва парите.....(знам го от личен опит. И аз 2 месеца се чудех между RS, L&K и SCOUT. L&K е единствената от тях, за която виждаш за какво си даваш парите.....)

 

Все пак си мисля че живеем в България.... със лоши пътища...

това беше една от насоките да се замисля за Скаут, освен това карам ски и зимно време е полезно....

и ми се налага от време на време да ползвам колата и за товарна..:)))

така че кожените седалки на Л&К някак си не се връзват...

а че е хубава спор няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път изказвам мнение но го казвам като малко запознат. Като служител на Еуратек, съм карал Скаут и обикновена Октавия 4х4. Съгласен съм че цената не е малка. Имахме един блъснат Скаут, които се ремонтира. Носачите са други, Двигателя не е 16 клапана а 8 работи по тихо. Ако се оборудва една октавия като Скаута цената ще се доближи. Не бих си го взел единствено заради това че имам по-любима Октавиика с инициали RS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
За първи път изказвам мнение но го казвам като малко запознат. Като служител на Еуратек, съм карал Скаут и обикновена Октавия 4х4. Съгласен съм че цената не е малка. Имахме един блъснат Скаут, които се ремонтира. Носачите са други, Двигателя не е 16 клапана а 8 работи по тихо. Ако се оборудва една октавия като Скаута цената ще се доближи. Не бих си го взел единствено заради това че имам по-любима Октавиика с инициали RS.

 

Най-накрая....:))) малко подкрепа!

за RS, няма спор но както бях написал по-нагоре .... опитвам се да се съобразявам с факта че живеем в страна,където не всички пътища са ...... нека да кажа ,не особено добре поддържани ( опитах се да намеря възможно най-меко определение).

А дали може да споделиш още малко за твоите наблюдения....???

и след като каза че си служител на Еуратек... как ти се струва варианта за покупка на Скаут на една година от Германия със всички сервизни документи разбира се...????

благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно... В България (поне според сайта на ЕТ) не се предлага комби 2.0TDI 4x4, което, с една защита от лоши пътища, си е алтернатива на скаута :roll:

 

има комби ,но чак във версия Елеганс 47 550 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Някой да е чувал нещо ,дали ще има фейслифт на SCOUT???????????

и по -скоро кога се очаква....

първия SCOUT се появи някъде година и половина- две след основния модел...

ако и сега трябва да се чака толкова.... :((((

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shibumi разгледай и това при избора на Scout. Нещо не са доволни Audi колегите от 2.0TDI 07744152.gif

Малко да съживя темата.

denis4o, не си го набивай с 2.0TDI!!! Колко ъпдейти за ECU-тата изкараха от Ауди и все още не могат да се оправят с този двигател. То не е вибрация на празен ход, не е придърпване при ускорение. В никакъв случай не бих взел автомобил с този агрегат. За главите е вярно - започват да губят охл. течност, стартират трудно и пушат от ауспуха. Проблема е решен някъде по време на МГ2005. Другата проблемна точка на този двигател е настройката на ЕГР-а (виж по-горе за тресенето). Охладителя към него също прави мизериии по тази причина от МГ2006 се монтира нов тип охладител. Маслоохладителя монтиран през първите моделни години е склонен да смесва вода и масло. В края на краищата това е нов двигател (старт 2004) и проблемите му, като че ли са решени едва наскоро - МГ2007. Очаква се през декември новата А4 да излезе с 2.0 TDI CR и не след дълго PD ще излязат от употреба. Колкото до DSG - това все още е твърде нова кутия ,за се каже дали е успешна или не. Засега наистина се чуват само добри неща, но нека повечко автомобили минат поне първа смяна на масло преди да даваме крайна оценка. Със сигурност маслото и трябва да се сменя заедно с филтъра на всеки 60000км. - разходи около 600 кинта в оторизиран сервиз. В комбинация с този двигател наистина се държи малко странно, при кикдаун има едно изчакване от 2 сек. преди превключване дори и на S режим. Забелязва се и едно леко притрисане точно преди окончателното спиране. Моят съвет е следния: Или вземи 2.0TDI от МГ2007 (дали ДСГ или ръчна сам си преценяваш) или нещо по старичко 2004-2006 но с доказания 1.9ТДИ.

 

П.С. Ако ще я караш 99% градско, гледай да е без DPF.

 

:-k Горното е от форума на Ауди

Офертите са доста добри за бензинови модели. Например тази или тази. А защо не и това, което на мен да ти кажа най-ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shibumi разгледай и това при избора на Scout. Нещо не са доволни Audi колегите от 2.0TDI 07744152.gif
Малко да съживя темата.

denis4o, не си го набивай с 2.0TDI!!! Колко ъпдейти за ECU-тата изкараха от Ауди и все още не могат да се оправят с този двигател. То не е вибрация на празен ход, не е придърпване при ускорение. В никакъв случай не бих взел автомобил с този агрегат. За главите е вярно - започват да губят охл. течност, стартират трудно и пушат от ауспуха. Проблема е решен някъде по време на МГ2005. Другата проблемна точка на този двигател е настройката на ЕГР-а (виж по-горе за тресенето). Охладителя към него също прави мизериии по тази причина от МГ2006 се монтира нов тип охладител. Маслоохладителя монтиран през първите моделни години е склонен да смесва вода и масло. В края на краищата това е нов двигател (старт 2004) и проблемите му, като че ли са решени едва наскоро - МГ2007. Очаква се през декември новата А4 да излезе с 2.0 TDI CR и не след дълго PD ще излязат от употреба. Колкото до DSG - това все още е твърде нова кутия ,за се каже дали е успешна или не. Засега наистина се чуват само добри неща, но нека повечко автомобили минат поне първа смяна на масло преди да даваме крайна оценка. Със сигурност маслото и трябва да се сменя заедно с филтъра на всеки 60000км. - разходи около 600 кинта в оторизиран сервиз. В комбинация с този двигател наистина се държи малко странно, при кикдаун има едно изчакване от 2 сек. преди превключване дори и на S режим. Забелязва се и едно леко притрисане точно преди окончателното спиране. Моят съвет е следния: Или вземи 2.0TDI от МГ2007 (дали ДСГ или ръчна сам си преценяваш) или нещо по старичко 2004-2006 но с доказания 1.9ТДИ.

 

П.С. Ако ще я караш 99% градско, гледай да е без DPF.

 

:-k Горното е от форума на Ауди

Офертите са доста добри за бензинови модели. Например тази или тази. А защо не и това, което на мен да ти кажа най-ми харесва.

 

Благодаря!!!!!

но май съм си наумил..... че ще е дизел....

засега съм доволен от 1.4 ТДИ...

но все още не съм готов...., психически.. и финансово...:))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!!!!!

но май съм си наумил..... че ще е дизел....

засега съм доволен от 1.4 ТДИ...

но все още не съм готов...., психически.. и финансово...:))

Аз не те разубеждавам от дизела. Даже напротив. Само споделях конкретно за 2.0 TDI-PD и за това копирах темата.

 

edit: Все пак задал ли си си някаква психологическа бариера откъм цена. Ако не ти се хвърлят 18000+ евра огледай се не в скаут а само в комби 4х4. Там предложенията са не по-лоши, но определено на по-добра цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип мислех за себе си,че се съобразявам предимно със функционалността на нещата....:))))

но в случая май си падам по визията....

от както видях снимки на прототипа на Скаута... го искам...:)))

повече от година и половина...,толкова време не съм си падал по никоя жена....:))))

така че или ще си купя Скаут... или ще се разоря...:)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.