Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Кора под капака на двигателя


nikistan

Recommended Posts

Здравейте,бихте ли ми казали дали под капака на Фабията трябва (фабрично) да има "кора"? Моята я взех на старо и нямаше,но един колега с 1.9 SDI ми каза, че трябва да има :? Гледам,че има няколко отвора по капака най-вероятно за щипки.Дали може да се купи допълнително от ЕТ?Освен за шумоизолация за друго служи ли? Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "nikistan" - Според мен, "Fabia"-та, трябва да има кора под двигателя, но не съм убеден! Иначе освен звуко-изолацираща роля, кората изпълнява и хигиенна такава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "nikistan" - Според мен, "Fabia"-та, трябва да има кора под двигателя

 

Колегата не пита ли за кечето от долната страна на капака на мотора или грешно съм разбрал? :roll: Ако говорим за нея, нейната роля е звукоизолираща, а другата й функция е да се набива с прах и мръсотия :D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам за "меката материя" от вътрешната страна на капака на двигателя? Но под двигателя също нямам и доста често се налага да почиствам около двигателя . . . :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

nikistan, и двете неща трябва да се предлагат като резервни части в ЕТ. Кората под двигателя е добре да я имаш, да не казвам, че е задължително. Кечето на капака на мотора е за шумоизолация, тоест ако дизела не ти пречи как трака, може и без нея да минеш. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кораба в продължение на 6-7 мес. в годината постоянно ми "трака" един дизел с около 13000 к.с. и затова гледам като съм в BG по малко да си имам работа с дизели,особенно в колата ми ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ако говорим за нея, нейната роля е звукоизолираща, а другата й функция е да се набива с прах и мръсотия :D.

 

Гога,

 

Има и трета функция: Топлинна изолация (най-важната за бензинов двигател). Не знам дали си заглеждал колко коли са с прегорял преден капак. Сети се дали са били с кори или без :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес питах в един магазин за авточасти "Шкода",на колите с бензинови двигатели не се слагало кора под капака както и под двигателя (само зад двигателя към купето).Такива се монтирали само на дизелаците :roll: Някой с бензинов мотор може ли да го потвърди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро един познат си купи Octavia 1 на старо , бензинова и има кора под капака на двигателя, а под двигателя - няма. Аз моята я взех отново на старо преди год. и половина , но нямам кора нито под капака , нито под двигателя......Иначе имам и аз отвори за такава. Ходих да питам за цени и се оказа че кората под двигателя е от 3 части и общо струват 180 лв. Това е инфо от миналото лято и незнам дали е актуално и не е от ЕураТек , а от друг магазин.

Дано съм ти бил от полза , но ми се струва скъпичко.... За кора под капака не съм се интересувал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес питах в един магазин за авточасти "Шкода",на колите с бензинови двигатели не се слагало кора под капака както и под двигателя (само зад двигателя към купето).Такива се монтирали само на дизелаците :roll: Някой с бензинов мотор може ли да го потвърди.

 

New Fabia 1,4 63кW бензин - има изолация (кора) на капака на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да добавя - Фабията е Амбиенте. Възможно е по-ниските нива на оборудване да нямат такава "екстра".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Ами аз карам бензинова шкода фабия 1,2 12V и кора под самия капак няма, така че яно е правилно това което са ти казали в магазина за авточасти колега:) smile169

 

Да уточня че фабията е classic surprise, така че незнам при по-луксозните модели от типа на амбиенте и елеганс може да има :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

споменахте за кора под капака,но и за кора под двигателя.

Аз лично също бих препоръчал кората под двигателя!

за другите не знам,но при мен наистина помага...:)))

или аз карам лошо или по улиците в София има мноооооого дупки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Скоро един познат си купи Octavia 1 на старо , бензинова и има кора под капака на двигателя, а под двигателя - няма. Аз моята я взех отново на старо преди год. и половина , но нямам кора нито под капака , нито под двигателя......Иначе имам и аз отвори за такава. Ходих да питам за цени и се оказа че кората под двигателя е от 3 части и общо струват 180 лв. Това е инфо от миналото лято и незнам дали е актуално и не е от ЕураТек , а от друг магазин.

Дано съм ти бил от полза , но ми се струва скъпичко.... За кора под капака не съм се интересувал.

 

Някой може ли да ми препоръча майстор/сервиз в който да има и да ми се смени кората под двигателя? Евентуално може да се смени цялата предня броня, че и тя доста се клати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за това ли става въпрос колеги ?

За "кечето" от долната страна на капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.