Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новото SUBARU WRX STI


adrian_m

Recommended Posts

http://driving.timesonline.co.uk/tol/li ... 209571.ece

 

За да не ни обвинят че сме ограничени и живеем само за една марка нека поговорим за един по принцип уникален автомобил и мечта на многа любители с бензин в кръвта по целия свят... лично на мен дизайна не успа да ме грабне изобщо, да не кажа че стария вариянт ми харесва далеч повече... разбира се откъм нововъдения за двигателя и пътното поведение колата ще е уникална дано има сред нас късметлии които да успеят да се повозят а защо не и да си купят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорно изключителен автомобил, но за мое искрено съжаление дизайнът изглежда по-зле от този на предшественика (който също не бих казал че ми беше любим що се отнася специално до стилистиката му...). Честно казано Mitsubishi Lancer Evo X ми харесва десетки пъти повече, пък на практика предлага напълно сравнима техника и възможности за екстремно каране. Но дай-боже всекимо такава тежка "драма" - да избира между двама подобни зверове... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено дизаинерите на Subaru са слепи защото външният вид е отвратителен, а и политиката на фирмата вече да не се конкурират с Lancer EVO, а с коли като Honda Civic TypeR, VW Golf GTI и другите коли от класа HotHach са ги принудили да направят колата по-малка по-бавна, а не това агресивно чудовище което сме свикнали да виждаме с огромните споилери и въздухозаборници. Просто съм разочарован от Subaru.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен не ми стана ясно, защо от Субару вкараха подобен дизайн.

Относно колите на Субару... smile168

Много ми харесва новото им комби, за което в момента върви кампания за популяризация на боксеровият им дизел. Уникална кола. Радко ми е допадало така комби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, според мен новата дизайнерска мода на Субару е мизерна като цяло. Те никога не са имали красиви в буквалния смисъл коли, но поне имаха индивидуалност в това да не са красиви. А пък новите дори индивидуалност нямат... Но явно от Тойота са решили да продават повече и Субару да престане да бъде толкова "кола за разбирачи" и да има по-всеяден дизайн. Това в САЩ ще мине, предполагам, че за там са го правили, така че сигурно ще успеят във финансов план.

 

Ама иначе - Субару е Субару когато е кола, дето не я гледаш заради външния вид, ами заради това, което е отвътре и отдолу ;), ама това не значи, че трябва да изглежда толкова смотано като новата Impreza.

 

EDIT: Freshmaker, доколкото знам Тойота притежават около 20% от Субару. Не знам това за добро ли е или не, щото има и други уникални производители, които са минали под ножа след подобни съюзи. (Пример Сааб и Волво - каквото и да ми говорят вече са rebadged GM и Ford).

 

EDIT2: Цитат от Wikipedia, явно цифрите ми не са точни, но все пак Тойота има дял в Субару: On October 5, 2005 Toyota stated that it will purchase 8.7% of the shares of FHI from General Motors. GM announced that it will divest its 20% stake in and eventually sever all ties with FHI. FHI has stated that there have been 27 million shares (3.4%) acquired before the start of trading by an unknown party on October 6, 2005. It has been speculated that a bank or perhaps another automaker was involved. Toyota announced a contract with Subaru on March 13, 2006.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те никога не са имали красиви в буквалния смисъл коли, но поне имаха индивидуалност в това да не са красиви....

 

....Ама иначе - Субару е Субару когато е кола, дето не я гледаш заради външния вид, ами заради това, което е отвътре и отдолу ;)

 

Определено никога не са били красиви но като видиш тези споилери, огромната решетка, ауспуха, как гумите едва се побират в калниците и ти става ясно че колата е правена за едно нещо СКОРОСТ а сегашната е много невзрачна дори незабелижима и си прав че трябва да се гледа това което е отвътре ма и то като нестаа за нищо. Неможе да пуснеш нова кола и тя да е по-скапана от предшествениците си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dereal, напълно съм съгласен с казаното за теб по отношение на Subaru, но честно казано изпуснах нишката и нещо не схванах защо намесваш Toyota? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dereal, напълно съм съгласен с казаното за теб по отношение на Subaru, но честно казано изпуснах нишката и нещо не схванах защо намесваш Toyota? :roll:

 

Жокер - Нисан - Рено . Жокер 2 Нисан е собственост на Рено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината "старото" ми харесва доста повече от това. :) Иначе съм съгласен че автомобила е уникален и мечта за много фенове.....също и на мен :lol:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

cenarius, безкрайно много ти благодаря за жокерите, не знам как щях да продължа да живея пълноценно без тях

:mrgreen:

Само дето Субару никога не са били собственост на Тойота, нито пък вмомента са, пък и няма индикации да станат тяхна собственост, ама важното е да има жокери и добро настроение 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

cenarius, безкрайно много ти благодаря за жокерите, не знам как щях да продължа да живея пълноценно без тях

:mrgreen:

Само дето Субару никога не са били собственост на Тойота, нито пък вмомента са, пък и няма индикации да станат тяхна собственост, ама важното е да има жокери и добро настроение 8)

 

Не искам да се караме но Toyota притежава голяма част от Fuji Heavy Industries които притежават Subaru

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не се карам с никого, но Тойота (поне засега) не е мажоритарен собственик на Fuji Heavy Industries. :)

И до момента Тойота никога не са имали юристикцията да се "мешат" по какъвто и да е начин в моделната политика на Субару.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се намеся и тук. Не, че съм нахален, но просто до сега не съм намирал място, където да си изкажа мнеието относно авто индустрията /някои смятат моето мнение за глас в пустиня или бъзик/. Имам елементарни понятия/и доста техн.познания/.

НЕ правя меки четки на пичовете!

Сбару/не съм пропуснал буква/ е уникален автомобил, макар и сериен. Повтарям колегата, но за мен е такъв.

За мен най - подходящ би бил "Легаси"?! :)

Но техниката е на много високо ниво при всички модели!

Малко световни производители си позволяват да монт.(естественно да произвеждат)ДВГ - боксер. Доколкото знам останаха само Порш и Сбару /мога и да се лъжа, но простете.

Е, има и един/два/ "Ванкел", но това е друга тема!

Обичам Шкода, но ако имате възм. за ново/или сравнително/ - Сбару е класика?!

Въпроса за новия боксер - дизел остава отворен. :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата във версията си СТИ ми допада,а пък ето тази още повече!!

http://www.donchev-sport.com/gallery/2008test1/7.jpg

 

И веднага ви казвам защо промениха така целия си дизайн на Импрезата - WRC,просто хората видяха,че старият тип седани вече не са конкурентни на Форд и Ситроен и че една бегачка от този тип трябва да е с по стегнат дизайн.Аз лично очаквам добри Рали постижения от този автомобил и естествено Успех на Prista Oil Rally Team.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие хубаво си пишете и се оплаквате от дизайна, но ако седнете зад волана и накарате 305-те кончета да пощръклеят, дизайна ще е последната ви грижа, за да не кажа, че изобщо няма да мислите за него! Лично на мен, колата ми харесва. Сигурно е можело и по-добре, но да не изпадаме в некви умопомрачения - който смята, че може да я направи по-атрактивна - да си подаде молбата в човешките им ресурси за дизайнер ;) Субару никога не е била колата с дизайн и изтънченост - явно доста от вас пропускат това... Хората са решили да предоставят автомобил с не дотам външен вид от типа "да се хареса на всеки", а по-скоро с перфектна техническа подготовка, била за преодоляване на пресечена местност или пък за ускорение по магистралата /а защо не и на някой черен път/. Двигателите са "един път", задвижването - и то! Това е лично мнение разбира се! Ако такава кола е по джоба ми - не бих се замислил! Всъщност - по-скоро бих се замислил, дали ми трябва такава кола... Щот искам ако я имам да я карам, а нямам време...

 

Определено никога не са били красиви но като видиш тези споилери, огромната решетка, ауспуха, как гумите едва се побират в калниците и ти става ясно че колата е правена за едно нещо СКОРОСТ а сегашната е много невзрачна дори незабелижима и си прав че трябва да се гледа това което е отвътре ма и то като нестаа за нищо. Неможе да пуснеш нова кола и тя да е по-скапана от предшествениците си.

 

А това изказване не му намерих идеята... Как разбра, че е по-скапана от предшествениците? Карал съм предишната Импреза няколко месеца и имам впечатления, онзи ден карах и тази, която обсъждаме тук /за съжаление само около 30 минути/ и да ти кажа - изобщо не е по-скапана! Колкото до това, че я определяш като невзрачна - такава е, но нали знаеш приказката за вълка в овчата кожа :mrgreen:

 

...Е, има и един/два/ "Ванкел", но това е друга тема!...

 

Къде намеша тези ротационно-бутални двигатели? Тея чудеса са за отделна тема! Просто не е истина как се развъртат и побеснява колата :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това изказване не му намерих идеята... Как разбра, че е по-скапана от предшествениците?

 

Не съм карал нито единия нито другия модел, но съм изчел доста материали и всички са единодушни, че на колата и липсва нещо, а и самият факт че Subaru сами казват че с воината със Lancer EVO не им носи достатъчно пари и затова се насочват към ХотХечовете и целта им е да се борят Голф и Сивик. От там си водя тези заключения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това изказване не му намерих идеята... Как разбра, че е по-скапана от предшествениците?

 

Не съм карал нито единия нито другия модел, но съм изчел доста материали и всички са единодушни, че на колата и липсва нещо, а и самият факт че Subaru сами казват че с воината със Lancer EVO не им носи достатъчно пари и затова се насочват към ХотХечовете и целта им е да се борят Голф и Сивик. От там си водя тези заключения

 

Ехееее - ти в политиката на фирмата чак задълба... Всичко е много, ама много по-просто! Качваш се и караш - ако ти харесва - взимаш я, ако не - не я взимаш! Повярвай - това STI не е лошо, защото го пише в материалите дето си чел или защото "всички" са единодушни /които и да са те/. Нима смяташ, че загубата на битката /примерно/ с Митсубиши е повод да окачествят колата си като "скапана"? Стига бе - не говорим за базовата Импреса тук ;) Може да е по-скапана от SLR-a или Carrera GT, но за тея смешни пари на които се продава, това Субару с 300+ кончета, AWD, и всякакъв друг чудесен пърформанс е чудна кола за мен! Но явно на доста колеги тук са много високи стандартите - минимум 400 коня... Или просто :mrgreen:

Аз преди също си вадех разни заключения от материали в нет-а /примерно/, но се убедих, че не пробваш ли - няма как да знаеш и вероятността да сбъркаш в преценката си не е малка! Защото за далтониста зеленото не е зелено и той ще ти го опише по друг начин, докато ти може да успееш да го видиш такова, каквото е :)

А STI няма как да го разбереш, докато не го усетиш... Както и няма как да разбереш и на какво е споспобно AWD при високопроходимите им модели, докато не видиш как катери пистата нагоре, докато скиорите го заобикалят :P

И една поправка ако мога да направя - писал си, че искат да конкурират Golf GTI, което според мен не е вярно, щот GTI е направо смешка в сравнение с STI ;) По-скоро може би имашвпредвид R32 - все пак той е 4MOTION и 250 коня /може би най-силния в историята на модела - серийно разбира се/.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... но за тея смешни пари на които се продава, това Субару с 300+ кончета, AWD, и всякакъв друг чудесен пърформанс е чудна кола за мен!..........

 

Еееей, алооу, едрия капиталист, аре моля, по-полека !!! :D Ний тука некви кьорави кинти се мАчим да изкараме, а ти наричаш цена от 98500 лв. смешна. Кажи кво работиш, да ся фащам и аз, щот Субару WRX STI ми се щеееееее!!!!! smile088

 

Богаташ. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.subaru.com/shop/overview.jsp?model=IMPREZAWRX&trim=STI&command=overview

 

Мани ги цените у БГ! Аз говорех за по-поносими цени ;) Тея 100К са ми непосилни лекичко. Скиваш ли линка... Кво повече да искаш от колата? Не, че не мое да си туриш нещо допълнително, но...

 

2008 Impreza WRX STI

Starting at $34,995*

 

 

The STI is more than a car, it's a culture. Built upon a rally car heritage, the Impreza WRX STI is for those who want to be a part of a brotherhood of speed and performance. When you are part of the Fraternity of STI, you feel like you're tearing up the track - even when you're just sitting at the light.

 

Standard Features:

305-hp 2.5-liter DOHC intercooled, turbocharged SUBARU BOXER engine

290 lb-ft of torque at 4,400 rpm

Symmetrical All-Wheel Drive

MPG: (manual) 17 city / 23 highway^

18 x 8.5-inch 5-spoke aluminum-alloy wheels

Brembo® performance brake system

STI high-performance-tuned exhaust system with quad stainless-steel outlets

High-performance sport-tuned 4-wheel independent suspension

XM® or SIRIUS™ satellite radio capability

80-watt 10-speaker audio system with 6-disc in-dash CD changer, MP3/WMA capability and SRS Circle Surround Automotive™ audio enhancement

Auxiliary audio jack

STI-design instrumentation with aluminum gauge trim rings, center-mounted tachometer, gauge needles full-sweep on start-up and adjustable tachometer red-line warning with audible indicator

Leather-wrapped 3-spoke steering wheel with audio system and cruise control buttons

STI-design front seats with fixed integrated head restraints and embroidered STI logos

Graphite Gray Alcantara® upholstery with Carbon Black leather bolsters

Available iPod Interface Kit (Not available with Satellite Radio or Navigation Package)

BBS® Package (Optional $2,000)

18 x 8.5-inch 18-spoke BBS® aluminum-alloy wheels

Fog lights

BBS® and Navigation Package (Optional $3,800)

All BBS® Package features

100-watt 10-speaker audio system with single-disc in-dash CD player and MultEQ® audio enhancement

Bluetooth wireless capability

Multifunction screen displaying navigation system information, trip computer (current and average fuel economy, driving range, ambient temperature, calculator and maintenance indicator)

Touch-screen GPS navigation system with 7" high resolution L.C.D. screen and auxiliary inputs for portable multimedia devices

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да дам моето лично мнение!

За мен Митсубиши винаги е било по-симпатично от Субару и със стотни по-бързо!

Обаче сега с този Хеч Бек Субару избиха рибата!

Лично на мен като почитател на такива коли,ме кефи страшно много!

Да не забравяме,че това е и една тактическа ступка (може би)-видя се,че в ВРЦ по късите коли вече вземат преимущество (справка)!

 

А до това кой ще си я вземе и кой не-който е фен на Субару-ще си я вземе-факт-който не иска няма да си вземе!

Едва ли Импеза СТИ е осовно перо в печалбата им!

Важно перо,но не основно! :mrgreen:

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз немам думи - тука модела е 200? година, в Щатите е 2008 г., тука мощността на колата е 280 к.с., в Щатите - 305 к.с., там искат 44100 лв. тука ни дерат със 98500 лв., за Щатите има хеч, тука си е стандартна четиривратка - седан, нивото на оборудване е коренно различно в полза на Хамериканския вариант - ааааа, издивех, това на нищо не прилича, отивам да поркам, мъката да давя!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ААаааааа бат Ицо-тука ВЪОБЩЕ не си прав!(ще ме прощаваш БИРАТА Е ОТ МЕН)

Между европейски и Хамерикански стандарти има от земята до небето.

В Щатите всичко е пластмаса-там нямат норми и тн.

Имам приятелка в Сащ-кара най-новата 3ка и двигателя и бил 2.7 ако не се лъжа-за ....40хилки в зелето.

Там обаче-застраховката на колата-понеже хем е жена-хем е с малък стаж и излиза солено.......

 

Една кола от САЩ за да бъде вкарана и да отговаря на нормите в Европа трябва да и са сменят поне 100части-лично това ми го е казвам човек живял в Щатите доста време!

 

От там идва голямата разлика в цената-всичко там е на по-ниско ниво-оборудване,нямаш норми за екология и тн.....

Там на тяхните пътища и магистрали може един ТИР 1 час да изпреварваш заради ограничения!

 

Помислетре защо не се вкарват коли от САЩ след като са толкова евтини.Транспорта ли е толкова скъп???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бат Исо, първо благодарско за бирата - простено ти е, муахахаха !!!! :lol: За разликите в стандарта, нормите и ограниченията си прав, но все пак ме изуми най-вече повече от двойната разлика в цената. А и все си мисля, че американците няма да зарежат сигурността на шофьора и другите участници в движението само заради олекотяване и евтини материали по колата.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро и аз попаднах на нещо подобно по въпроса, едва ли не S-класите отвъд океана са с повече пластмаса от нашите Шкоди, но това е може би въпрос на съвсем друга тема....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Информацийката е малко встрани от темата, слагам я тук като продължение на данните от предишната страница за сътрудничеството между Субару и Тойота.

 

http://www.speed-press.com/?pageId=8076

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.