Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Fabia 1,2 HTP / 60 кс / бейсик / хечбек


ecot

Recommended Posts

Здравейте!

С колегите мислим постепенно да обновяване автопарка и се спряхме на 3 такива служебни. В сайта на шкода не става ясно какъв е двигателя. Дочух, че бил 3 цилиндъра или :?:

Моторът с ангренажен ремък ли е или с верига?

Колекторите - пластмаса или метал?

 

Скоростната кутия колко степенна е?

 

Много полезно ще е да споделите впечатления за издържливост, разходи за подръжка на тази кола. Основно търсим здравина, комфортът и екстрите не са от значение.

 

P.S. Автопаркът е предимно от малолитражни коли - С1 и 107, но сме разочаровани :(

 

Поздрави :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите вече не се предлагат, освен изостаналите автомобили на склад. Новата Фабия с ниво на оборудване Basic(новото име на Junior) със същия мотор, но вече 60коня(има вариант и 70) и същото оборудване е на не по-малко изгодна цена. Мотора е 3 цилиндров, с верига, скоростната кутия е 5 степенна. Ето ценовата листа за справка - http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/ ... _fabia.pdf

 

За издръжливост и разходи по подръжка нека колегите с такива да се изкажат. Не са се срещали много оплаквания от този мотор досега във форума, значи сигурно е издръжлив. А колата като цяло е доста по-добра от С1 и 107 :) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S. Автопаркът е предимно от малолитражни коли - С1 и 107, но сме разочаровани

 

 

Защо ли не съм учуден...френска им работа ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите вече не се предлагат, освен изостаналите автомобили на склад. Новата Фабия с ниво на оборудване Basic(новото име на Junior) със същия мотор, но вече 60коня(има вариант и 70) и същото оборудване е на не по-малко изгодна цена. Мотора е 3 цилиндров, с верига, скоростната кутия е 5 степенна. Ето ценовата листа за справка - http://www.skoda-auto.com/NR/rdonlyres/ ... _fabia.pdf

 

За издръжливост и разходи по подръжка нека колегите с такива да се изкажат. Не са се срещали много оплаквания от този мотор досега във форума, значи сигурно е издръжлив. А колата като цяло е доста по-добра от С1 и 107 :) . Поздрави!

 

Найстина много полезна информация. Променям питането съгласно нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая средната ми в снимката от подписа е такава 1.2 НТР. За служебен автомобил - не мога да кажа дали ще е удачна. Моторът е трицилиндров (бачка малко като "симсонка" според твърденията на мой приятел, който кара 1.9 SDI :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: но на баща ми му е идеална и суперикономична и естествено вътре е доста добре обезшумена). Е все пак - впечатленията ми са за около 1000 км. Двг. е с верига. На колекторите не съм обърнал внимание (ама само как се изгорих от горнопоставената предкатализаторна ламбда сонда) :oops: :oops: :oops:

Скоростите са пет напред и една назад :mrgreen:

Все пак мисля, че ще е слабоватичка за служебна. Не знам (ако е в нашата фирма е сигурно). Въпреки, че бившият мой Фаворит здраво се поти и засега ме УДИВЛЯВА с издръжливостта си. smile134

Иначе за семейна кола за двама "старци разбойници" е перфектна. (Да са ми живи и здрави) sorry за оff-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ecot, градска служебна или извънградска служебна?

 

Гласим ги за градско каране, но се налагат и кратки посещения до Балчик, Добрич и наоколо, но в рамните на 60-70 км от Варна. Мисля, че усещам на къде биеш - при предимно извънградско => слаб мотор, липса на мощност, по-висок разход....

 

При нас 80-90% е градско щофиране.

 

Осъзнавам, че колата сравнително скоро е пусната на пазара и е рано да се кажат нейните +/-. Това, че е с анг. верига, 3ц.- икономичност, щумоизолирана, 5 степенна ск. кутия, смятам, че е задоволително.

Някакви проблемни възли да споделите?

 

P.S. Дано на никого не му се случва :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ecot, градска служебна или извънградска служебна?

 

Гласим ги за градско каране, но се налагат и кратки посещения до Балчик, Добрич и наоколо, но в рамните на 60-70 км от Варна. Мисля, че усещам на къде биеш - при предимно извънградско => слаб мотор, липса на мощност, по-висок разход....

 

При нас 80-90% е градско щофиране.

 

Осъзнавам, че колата сравнително скоро е пусната на пазара и е рано да се кажат нейните +/-. Това, че е с анг. верига, 3ц.- икономичност, щумоизолирана, 5 степенна ск. кутия, смятам, че е задоволително.

Някакви проблемни възли да споделите?

 

P.S. Дано на никого не му се случва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, за описаното предназначение, колата би трябвало да е подходяща.

 

От скоро карам подобна и съм доволен. 3-цилиндровият двигател нито е изпаднал, нито е избухнал. В града и понякога извън е екстра. Особено ако се кара умерено и без напъни като за по-голяма кола и като за по-добър шофьор :lol: .

 

Но имай предвид, че моята дори не е разработена още, така че мнението ми не важи много-много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.