Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Малко тунинг на пежо , renault и opel ...


Recommended Posts

механичната турбина не е добър вариант.Малък живот,много загуби механ,и слабо постъпателен надув.

А,относно турбо бегачка и икономия-няма такова понятие.При турбо бензиновите коли 10%от горивото в повече от ефективното и необходимото е за да охлажда :!: За това винаги турбо мотора си похапва.Ако все пак го направят да работи с бедна смес -ще похапва масълце ;) Както 18тфси smile001

И за дизелите се отнася-не се стремете да ги чипосвате АМА БЕЗ ДА ПУШИ ИЗОБЩО-СТАВА,АМА Е ВРЕДНО

99%от моторите се чупят от бедна смес и неправилен аванс :!: :!: :!: :!:

бегачка избухна неподготвен smile001 гледам в едни дебели книги най ефективните мотори са с турбо и достигат 42% КПД след тях без принудително около 35 , 38 %

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • tyny

    28

  • bega4kata

    21

  • werz

    10

  • Krankenstein

    7

Най-много писали в темата

Eстествено че турбото кава КПД-то.Ставаше въпрос че не може да има икономична бензинова бегачка.Настройките се правят/на турбо мотор/на богата смес-10,5-11,5 : 1 :!: Ако е бедна сместа във горивната камера,заработва ОКСИЖЕНА,ти нали имаш такова нещо и знаеш какви са му възможностите.При бедна смес се топят бутала и повличат цилиндри :!: :!: :!: :!: при турбо моторите до 10%от горивото се изхвърля/не изгаря.Не говоря за стокаджийски еко турбо мотор

ЕЙ :!: smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неможе 10% от горивото да не изгори , някой младеж тука ще го побъркаш с тез писания :D

п.п трябва ни нещо кото тема кой квото изка да си пише

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=11157413

smile168

Сите Тфсита работят на подобни смеси-даже 5.0л еко турбо моторя с 580те коня.Буталата на Фаг моторите с принудително пълнене в повечето случаи са ковани-говоря за от 1,8 т нагоре и дори за двойни или тройни коне на стоковите се сменят само биели.Това не е опел-дадеш му малко зор-веднага плаче за Вьоснер,дадеш му го-предаде се де що има по скорости и силово предаване smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile001

нали и аз това казвам-еко

хората от 1.8 вадят по 400-500коня-не забравяй това

а за графиките какъв е тротъл позишънъ :mrgreen:

щото няма как да е 14 на 3000 на 100%-нали ти е ясно :!: :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неможе 10% от горивото да не изгори , някой младеж тука ще го побъркаш с тез писания :D

п.п трябва ни нещо кото тема кой квото изка да си пише

виждал съм кола (пежо 205 1,6 турбо)която върви на постоянни смеси 12 - ки . от заветната стехиометрична смес - 14,7 разликата е доста бензин . колата си вървеше на зла гад месеци наред .

 

http://www.snimka.bg/album.php?album_id=97794&pid=11157413

smile168

Сите Тфсита работят на подобни смеси-даже 5.0л еко турбо моторя с 580те коня.Буталата на Фаг моторите с принудително пълнене в повечето случаи са ковани-говоря за от 1,8 т нагоре и дори за двойни или тройни коне на стоковите се сменят само биели.Това не е опел-дадеш му малко зор-веднага плаче за Вьоснер,дадеш му го-предаде се де що има по скорости и силово предаване smile168

 

знаем ги тези колко вървят - червени уно-та 1,3 със стокова електроника ги минават на бояна ...

 

 

p.s. има ли смисъл да напомнян за една aстра с мотор XE карана от едно момче наречено Ангел ... нито е с вйоснери , нито с валове - само малко сгъстяване и чипосване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
знаем ги тези колко вървят - червени уно-та 1,3 със стокова електроника ги минават на бояна ...

 

 

p.s. има ли смисъл да напомнян за една aстра с мотор XE карана от едно момче наречено Ангел ... нито е с вйоснери , нито с валове - само малко сгъстяване и чипосване

 

Къде го уното,къде е Астрата.И това уно не си спомням да е искало старт с мойта кола-само летящи които загуби!С Ангел не се мешай-да видим вашата Корса с дросели и валове ще е по-бърза за да няма после покриване като с Пежото.Моята кола все още е в движение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес имаше тестово каране на корсата . дава постоянни афр-и 13,7 . скоростите се оказаха много много къси . предстои смяната им с други .

 

Къде го уното,къде е Астрата.И това уно не си спомням да е искало старт с мойта кола-само летящи които загуби!С Ангел не се мешай-да видим вашата Корса с дросели и валове ще е по-бърза за да няма после покриване като с Пежото.Моята кола все още е в движение

за корсата - това не е улична кола . само може да се правят сравнения на времена . пежото не е в движение в момента поради простата причина че стана донор на части - на базата на неговия менджмънт на двигателя е направена корсата . когато ми остане време ще го подкараме и него ;)

за уното - вярно е , вече не е в движение . за стартовете - до мен достигнаха други данни - тия дни ще разпитам пак за случая ...

 

я кажи ми за Ангел , колко коли ти слага тази бесна астра с 2000см3 атмосферен двигател само с механични повдигачи , без валове и без вйоснери ? интересно ми е да разбера от първа ръка че не ходя много по бояната ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я кажи ми за Ангел , колко коли ти слага тази бесна астра с 2000см3 атмосферен двигател само с механични повдигачи , без валове и без вйоснери ? интересно ми е да разбера от първа ръка че не ходя много по бояната ...

От летящ не ми слага нищо,даже от място имам една победа като се лигави на първа!Иначе 6-7 коли от място,на Дупница разликата ни е близо секунда.Ти като запознат с драг рейсинга,кажи колко коли дадоха в А клас на последното състезание под 14.1,аз си мисля,че Ангел ще тупне и Боби Инжекциона-така че вървежа на неговата кола е извън съмнение-като направите по-бърза пиши пак

пежото не е в движение в момента

Дано Корсата има друга съдба

и защо е с механични повдигачи като е без валове

Щот върти до 8к,има бая специална глава и точкова Корси дето са с всичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

деди вече няма да кара на божурище - колата му е хомологирана и подготвена за рали . условието да се издаде лиценз за пилот е да не се участва в други състезания . зет му Иван подготвя друго рено със заден двигател .

 

по въпроса с времената от дупница - три коли , две с опелски сърца

Мирослав Бъчваров / опел корса / TST RACING TEAM - 12.786 / 171.93 / 1.847

Милен Ламбов / полски фиат / СТ 3682 - 13.365 / 153.83 / 2.045

Тенчо Тенев / ситроен АХ / - 13.631 / 168.87 / 2.171

 

за бързата кола - може би края на лятотото - поло 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tyny

За деди-очакваше се някои участници в тоя клас да поотпаднат-за мен той просто няма смисъл.

Относно 2рия въпрос-попитах коли,не подобия с тръбни конструкции ,с релокация на двигател и набити солидни пачки в мотора,дето идват на платформа и след 5 старта им отварят моторите.

За Милен Минев знам-интересно ми е как ще стане колата имайки напредвид ,че 80% от теглото ще е на предна ос.Според мен ще е хипер глупаво да мине 1,8т на мега,при наличие на добра база в сток електрониката

с

ъс сток валове,това просто няма как да стане

много ме съмнява

Няма ,ама става и колата снима валосано Хе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и защо е с механични повдигачи като е без валове :^o

за да няма пропадане на хидравличните повдигачи - демек за да се отварят коректно клапаните във високите обороти .

Щот върти до 8к
със сток валове,това просто няма как да стане

много ме съмнява

с по - твърди пружини за да не увисват клапаните и с читави повдигачи за да могат да се преборят с пружините .

 

за полото - разбира се че няма да е с мега .

 

за А клас - като ги гледам имат си по 4 колела , а има и едно с 5 :-k , имат си двигатели , кормила , пълен комплект спирачки ... май са коли , не са тротинетки . двигателя е отзад - може и аз да го преместя , даже в началото така го бях замислил . мислех да го сложа и в шкодичката но се отказах . за АХ - а имали пачки , дали ги . да не забравяме че на всичкото отгоре беше и 1600 кубика . беше . вече е 1800 и двигателя е отзад - хора , гответе се за ниска 12- ка!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес след решение на спонсора колата беше налепена с жълто пвц фолио . мисля че стана добре

post-184-13845308404_thumb.jpg

post-184-138453084073_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес си играх с една японска сила - нисан 200SX . попреправих му изпускателния колектор като за новата турбина , направих му даунпайп и леки корекции на ауспуха . за десерт имаше малко бърнаут . за съжаление няма как да кача клипчет как се палят гуми 265/35/Р18 във форума а не ми се занимава с вбокса или утубе ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...
.Ти като запознат с драг рейсинга,кажи колко коли дадоха в А клас на последното състезание под 14.1,аз си мисля,че Ангел ще тупне и Боби Инжекциона-така че вървежа на неговата кола е извън съмнение-като направите по-бърза пиши пак

 

 

пиша . 12,922 секунди за 1/4 миля - 177,79км/ч терминална - 2,083 секунди 60 фута

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.