Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Малко тунинг на пежо , renault и opel ...


Recommended Posts

Колата е на един приятел , но аз се занимавам с електрониката , частично портване на главата , менджмънта на мотора.
изходна суровина - пежо 205 гти - 1,9 DKZ 135 коня .
1 - изхвърлихме резервоара , горивопроводите , смукателния колектор , изпускателния колектор , инжекторите , компютъра барабар с цялата инсталация на колата .

2 - дросели с инжектори от мотор сузуки хаиабуза (4X 42 мм , инжекторите са 360 мл/мин@3бара )
къс колектор - 5 см дълъг без завои (вижте ми аватара) .нов регулатор за бензина . малко окабеляване и мегаскуирт smile174 .
12 литров резервоар осигурен против изтичане на гориво и помпа валбро 220 литра на час @ 3 бара . широколентова ламбда сонда иновейт лц-1. вчера я запалихме но заваля (днес и сняг !?!)и за момента отлагаме работата по проекта .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Krankenstein

    7

  • tyny

    28

  • werz

    10

  • bega4kata

    21

Най-много писали в темата

Въпросче, за megasquirt-а коя версия ползвате - I или II - предполагам II за да имате и запалване? От давна си мисля да с поиграя и все не стигам до там, но сега щом тук има някой с опит може и да пробвам ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

версия 1 , мс екстра коде хай дефинишън - мс2 е бъгъв а и още няма софтуер за него . екстра кода си държи запалване - индуктивен датчик на маховика , бобина на изхода на мс - а . на платка версия 3 си има и вграден комутатор .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пича с Пежото го подкара и счупи скорости.Но отвори и поправи скоростната кутия за един ден.Какво общо имаш с Мартин или си чел темата в урбана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

версия 1 , мс екстра коде хай дефинишън - мс2 е бъгъв а и още няма софтуер за него . екстра кода си държи запалване - индуктивен датчик на маховика , бобина на изхода на мс - а . на платка версия 3 си има и вграден комутатор .

 

Благодаря за инфото, чел съм по форума им и по сайта но все пак е по добро инфото от човек дето го е мъчил, ако се хвана сериозно ще знам кой може да помогне ;), междо другото сега логично следва въпроса поръчва готов комплект или прави платките тук, аз си мисля да си поръчам платките тук и да го лепя и да видя какво ще излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

версия 1 , мс екстра коде хай дефинишън - мс2 е бъгъв а и още няма софтуер за него . екстра кода си държи запалване - индуктивен датчик на маховика , бобина на изхода на мс - а . на платка версия 3 си има и вграден комутатор .

значи пипаш е мегата може да имам малко работа за теб даи си тел. на лично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

втора кола направена по същата схема - дросели микуни (избушени карбуратори) , 300 мл инжектори , мега , 2000 см3 16 клапана @ рено 5 - колата върви на зла гад , даже и постигна някакваи резултати миналите две съботи ...

 

за колектора на пежото - адаша сам си го направи с телоподаващото и оберфрезата за тунинговане на портове .

 

за мегата - в първия случай купихме цял кит - платка , процесор , мап , пасивни и активни елементи, даже и кутия . всичко излезна под 400 лв .

 

 

p.s. вижте ми новия аватар ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

втора кола направена по същата схема - дросели микуни (избушени карбуратори) , 300 мл инжектори , мега , 2000 см3 16 клапана @ рено 5 - колата върви на зла гад , даже и постигна някакваи резултати миналите две съботи ...

 

за колектора на пежото - адаша сам си го направи с телоподаващото и оберфрезата за ту8нинговане на портове .

 

за мегата - в първия случай купихме цял кит - платка , процесор , мап , пасивни и активни елементи, даже и кутия . всичко излезна под 400 лв .

 

 

p.s. вижте ми новия аватар ...

мого ли върви????Що не дойде с нея на събора на писта Междене да я минем.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата спечели първия кръг по драг в клас А.А ти, като си толкоз бърз що не дойде в София да участваш?

знам бе колега,аз съм участвал в такива състезания и съм 1-ви още през 2003 г.

В случая говоря за коли с които можеш спокойно да си джиткаш из града без да се притесняваш ,че като те спрат полицаите ЩЕ ТЕ СПРАТ ОТ ДВИЖЕНИЕ за 13милиона работи.Имал съм и такива коли/като ваща за 400м./ ама ми писна

сега с кадетчето без сликове давам 14-ски ще ме минете,ма то е манекен за изложби

иначе евала на манията ви и на 5-та

какви валове ползвате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш път към софия - вдигам ръкавицата - пежото е улична кола за всекидневна употреба - има си седалки , бронии , стъкла , кори на вратите , с една дума- всио . ще свалим и сликовете - да е равностойно всичко . за капак на всичко мотора и е с по- малък работен обем от на астровия ти мотор - 1900 см3 и има само 2 клапана на цилиндър ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

докарай го на някоя среща в Бояна да го видим кво може. Аз замалко да взема от един съсед едно 205 рали с мотор Mi16 - 160 коня, ама беше точно по новогодишните празници и нямах пари кеш в момента... като го тествахме по бул. Арсеналски от 3-та на пълна газ направо лепеше за седалката и спираше дъха, ама не смея и да си помисля как ще взима завоите :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е Кадета от снимката и е читав и козметично направен ,то наистина е 14ка.Корса А дава 14,5 с Хе,леко посгъстена.Въпросът е защо пича с Кадета се дръвчи на килограми като знаем за похвата на добричките тунингисти.На мен ми е интересно дали една добричка жигула пропусна участие заради новото право за контестации :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш път към софия - вдигам ръкавицата - пежото е улична кола за всекидневна употреба - има си седалки , бронии , стъкла , кори на вратите , с една дума- всио . ще свалим и сликовете - да е равностойно всичко . за капак на всичко мотора и е с по- малък работен обем от на астровия ти мотор - 1900 см3 и има само 2 клапана на цилиндър ...

ОК :smt017 И Вие ако дойдете във Варна.С радост ще ви пробвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е Кадета от снимката и е читав и козметично направен ,то наистина е 14ка.Корса А дава 14,5 с Хе,леко посгъстена.Въпросът е защо пича с Кадета се дръвчи на килограми като знаем за похвата на добричките тунингисти.На мен ми е интересно дали една добричка жигула пропусна участие заради новото право за контестации :mrgreen:

немога да разбера какво искаш да кажеш с килограмите? 980 кила е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

немога да разбера какво искаш да кажеш с килограмите? 980 кила е

 

ако става въпрос за жигулата - знам че е под 600 кг .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

немога да разбера какво искаш да кажеш с килограмите? 980 кила е

 

ако става въпрос за жигулата - знам че е под 600 кг .

кадета е толкова 980

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

tyny, имаш ли някакви останали излишни но здрави ламарини от пежото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

новия проект . отказах се от задния мотор . и от тръбната конструкция . ето малко снимки:

http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 68&t=32923

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.