Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблема недозавиване


Recommended Posts

Да голям смях пада. В интерес на истината аз и баща ми имаме по една 120Л и дветве са произведени в една година (с кормилна рейка ,а не секторна котия) ,та като ги спрем една до друга и като свия на двете пълен десен да речем неговата свива повече.Ако някой ми каже от каде идва това разминаване евала.

smile103

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голям смях

 

А за това какво ще кажеш? :mrgreen: Не е с Шкоди, но си умирам от смях как някакъв вика зад кадър "Ой ой ой!" :lol:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голям смях

 

не е проблема в недозавиването, а в задкормилното у-во - никога при задно предаване не трябва се влиза с пълна газ в завой :!: Газта започва да се подава плавно някъде от средата на завоя и на изхода вече е до ламарината. Ако някой иска повече подробности за спортно шофиране в раздел Литература я има книжката на Собиеслав Засада :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гуми - едните са по-широки Mr. Green

Сравнението е с еднакви гуми цъответно 165\80\13'

Интересното е ,че това първо го усетих на каране и после реших да проверя визуално какво е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че това не е от недозавиването. Просто скоростта е много висока и предните гуми загубиха сцепление. Чува се как свирят, пък и се вижда, че колата изведнъж тръгна направо, независимо от навития волан. Митака определено е прав за газта и задното предаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голям смях

 

А за това какво ще кажеш? :mrgreen: Не е с Шкоди, но си умирам от смях как някакъв вика зад кадър "Ой ой ой!" :lol:

 

 

ха, това клипче сега го забелязвам. Абе чудя се, тия хора навигатори нямат ли или е някаква колективна грешка - преписвали са един от друг грешните записки, вместо сами да си проучат трасето? :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да се съглася с митко - като слушам как вие мотора - газта не е натисната (мотора губи обороти) - водача използва моторна спирачка . ето моя разбор на ситуацията:

 

от 1 - до 4 - та секунда ускорява на трета предавка

4 - тата секунда превключва на 4 предавка , подава газ

6 секунда - двоийно амбриране и връщане на трета

8 секунда - втора предавка без синхронизиране . грешката на водача е че забравя че завива и набива спирачки (края на 8-мата секунда ).предните гуми блокират и вече няма никакво значение дали волана е натиснат или не . пилота губи контрол над колата .

9 секунда - удар в мантинелата . при удара в мантинелата натиска леко газта(когато задна лява гума остава във въздуха -първата част на 10-тата секунда мотора се изфорсира до около 2400 оборота). колата пада на земята ,

11 секунда - удар в насипа край пътя , шофйора натиска съединителя (газта е още натисната)

12 секунда пуска съединителя и колата изгасва .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То реално си е недозавиване от негова гледан точка :)

Аз мисля, че той правилно долу горе се оитва да влезе и евентуално излезе от завоя, но както казва Митака скоростта му е висока.

С моторна спирачка се опита да намали, но явно навигатора спи:)

Не познавам двигателите и не мога да кажа на коя скорост е, но отчетливо се чува намаляването на оборотите и при влизането в завоя гумите свирят.

Именно тогава на мен ми се струва, че той се опитва да подаде газчица за да тръгне да излиза от завоя.

Според мен виждайки, че отива към мантинелата със силно свирещи гуми май се разколеба и чак преди неизбежния удар натисна спирачките.

Според мене скоростта му беше висока а и малко закъсня с подаването на газ , но не съм сигурен, че щеше да избегне удара - все пак не познавам поведението на този автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лелеее колега Туny, ти ставаш за жива "черна кутия" при катастрофа :mrgreen: Прав си за спирачката - това е 2-рата грешка след влизане в завоя. Едно е ясно - определено е аматьор

 

п.п. както се вижда съвсем ясно навигатор просто няма - при това положение задължително трябваше да намали преди завоя, понеже не може да знае предварително колко е остър и каква макс. скорост позволява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С моторна спирачка се опита да намали, но явно навигатора спи

 

в колата има само един човек ... не мисля че удара е следствие от заспиването му , по скоро от самонадеяността му (на времето на паркинга на ТУ брат ми се удари точно поради тази причина) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tyny, коментара ми беше провокиран от мнението на Митака,че навигатора никакъв го няма :)

А това дали има навигатор - може човека да си е изпуснал листите точно в този момент ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голям смях

 

не е проблема в недозавиването, а в задкормилното у-во - никога при задно предаване не трябва се влиза с пълна газ в завой :!: Газта започва да се подава плавно някъде от средата на завоя и на изхода вече е до ламарината. Ако някой иска повече подробности за спортно шофиране в раздел Литература я има книжката на Собиеслав Засада :idea:

просто имаше пясък :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак стигаме до понятието "съобразена с пътните условия скорост" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с такива гуми и джанти валяци, какво ти недозавиване :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.