Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Клапан за свръхналягане на TDI 1.9 110 к.с.


at.stoev

Recommended Posts

Някой може ли да ми даде инфо как се лиголира клапан за свръхналягане на двигател AHF 1.9 TDI 110 к.с. Проблема е че наскоро го подмених,но не са го лиголирали както си му е реда.МАИСТОРИИИИИИ :oops: :oops: :oops: Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MyaXaAXXAxXAxXAxAXXA smile091

Аз моя с лаптопа и много газ по околовръсното го направих. Мериш налягането с компютъра и яко гас на 4та 4000 оборота - ако не стане свръхналягане си ОК, ако стане спираш, отвърташ малко гайката и пак така. Ако нямаш Ваг Ком и не си запознат по добре намери някой който го е правил - намери от форума на ауди има един Мишо например. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при пълна газ или рязо натискане на газта,турбото трябва ли да се чува как развърта/просвирва все едно прохосмукачка/ :?: :?: :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм хич компетентен по тези въпроси , ама като те гледам и теб хич те няма !!! :mrgreen: Що не вземеш да посетиш някой сервиз?! ...за 20 лв се измъчи , бе пич !!! :) ...

"Прахосмукачката" се чува (при мен) след форсиране ...примерно до 3000 об/мин..., в момента на падане на оборотите , след екстремума (максимума) .

Мисля , че по разказ не може да се настрои турбо!!!!!!, ....както и други неща.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: , трябва да се почувстват....

Поздрави ! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, току що попадам на форума и не можете да си представите учудването ми като попаднах на тази тема (една от първите). Имам същата шкода със същия проблем. Онзи ден бях в сервиза на Еуратек и ми казаха, че турбото ми дава свръх налягане. Симптона при мен е над 3000 оборота претоварвало двигателя и се изключва турбото да не гръмне двигателя. Тези от Еуратек казаха че трябва да се смени турбото - 3300лв. - честито.

Имате ли някви други идей, къде може да се оправи или нещо подобно.

Колега сподели и ти кво направи с твойто турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не Димов,аз съм компетентен все пак молко,защото се интерисувам и нестава въпрос за 20лв. или 200лв. но ми писна да ме лъжът и накрая поех нищата в мой раце.Иначе да се лиголира тази клапа става само на стент или по-конкретно на ДИНО ТЕСТ.Колата се качва на валове и се тества.Ком. прави графика и после се правят корекций и отново тест докато се получи.Това нещо може до се направи само в София в сервиз ..........Аз съм от Асеновград и нямам достатачно време през седмицата, затова ще се оправям сам и ще стане.Относно свиренетон /надуването/ на турбото на Октавия 2 съм ЦУВАЛ и СЛУШАЛ , но за Октавия 1 просто нямам информация и наблюдения.Относно турбото колега еарнест с ново се подменя когато ТО се счупи и тогава става мазало :oops: :oops: :oops: Иначе в София фирма/не се сещам сего/ пълен основен ремонт с почистване и лиголирани е от 280 до 400лв. ,нещо от този сорт.Иначе като идея си виж клапан N75.Тои трябва да смучи въдух при запален двигател,после маркуча който влиза/от ляво долен/ в него-дали е здрав след това турбото-дали ти работи лостовата система.Успех :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не Димов,аз съм компетентен все пак молко,защото се интерисувам и нестава въпрос за 20лв. или 200лв. но ми писна да ме лъжът и накрая поех нищата в мой раце.Иначе да се лиголира тази клапа става само на стент или по-конкретно на ДИНО ТЕСТ.Колата се качва на валове и се тества.Ком. прави графика и после се правят корекций и отново тест докато се получи.Това нещо може до се направи само в София в сервиз ..........Аз съм от Асеновград и нямам достатачно време през седмицата, затова ще се оправям сам и ще стане.Относно свиренетон /надуването/ на турбото на Октавия 2 съм ЦУВАЛ и СЛУШАЛ , но за Октавия 1 просто нямам информация и наблюдения.Относно турбото колега еарнест с ново се подменя когато ТО се счупи и тогава става мазало Embarassed Embarassed Embarassed Иначе в София фирма/не се сещам сего/ пълен основен ремонт с почистване и лиголирани е от 280 до 400лв. ,нещо от този сорт.Иначе като идея си виж клапан N75.Тои трябва да смучи въдух при запален двигател,после маркуча който влиза/от ляво долен/ в него-дали е здрав след това турбото-дали ти работи лостовата система.Успех Very Happy Very Happy Very Happy

 

Ще си запиша някъде този знаменателен абзац. Какъв стил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не съм егоист.С ключ №10,отверка и лаптоп.В движение на трита предавко с пълна газ ВАГ-КОМА трябва да показва 1950 mbr. натоварване на турбината.Ако е по-малко се леголира клапана с ключа и отверката. :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден бях в сервиза на Еуратек и ми казаха, че турбото ми дава свръх налягане. Симптона при мен е над 3000 оборота претоварвало двигателя и се изключва турбото да не гръмне двигателя. Тези от Еуратек казаха че трябва да се смени турбото - 3300лв. - честито.

:smt46 :smt018 :smt019 .Всеки по голям сервиз има VAG COM-направи си лог и регулирай wastegate!Не трябвая да има по-голяма от 100мбара разлика Ето ти напътствия

http://72.232.196.98/~dpham00/gti/vagco ... aphing.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.