Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Открийте разликите


Владо©

Recommended Posts

ето на както попаднах,ровейки се в "Уикипедията": В далечната 1966г. Рено поставят началото на сътрудничеството си с Дачия. Резултатът е първият завод за Дачия през 1968 и ето това - Дачия 1100:

 

Dacia1100_%283%29.jpg

 

Прилича малко на това, нали: :mrgreen:

 

Renault8.jpg

Истината е, че това е една и съща кола, но прозивеждана от румънците под лиценз. През 1968 - 1971, са били произведени 37000 автомобила. Имало е и лимитирана серия 1100S, с двойка челни фарове и по-мощен двигател, които са били използвани от полицията и в състезания. Няма обаче запазени бройки. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, а нали знаеш, че ние имаме доста голям принос за това, днес в Румъния да произвеждат автомобили на поразия :mrgreen: . След гафа с BulgarRenault(Доколкото знам, страната ни нарушава клауза, забраняваща износа на автомобили в трети страни) от Renault местят напълно роботизирания си завод - копие на този във Франция, от България в Румъния. Всъщност може би и "братушките" не са били окрилени от идеята, че в "братска" България се произвеждат машини далеч по-съвършени от Мосвич, например. Въпроса е там, че ако бяхме читава държава, сега, може би ние щяхме да произвеждаме Логан и Сандеро, но както и да е.

 

Ако на някой му е интересно, ето една статия за производството на Рено в България.

 

http://renault-clio.hit.bg/BulgarRenault/ren1a.jpg

http://renault-clio.hit.bg/BulgarRenault/ren2a.jpg

http://renault-clio.hit.bg/BulgarRenault/ren3a.jpg

http://renault-clio.hit.bg/BulgarRenault/ren4a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, ако не бяха толкова "мъдри" тогавашните ни управници да провалят работата с Bulgar Renault, марката Dacia можеше така и да не е просъществувала и всички лаври, които берат вмомента румънците, щяха да са Made in BG... Доста е далновидно да имаш единствения завод на компания като Renault в целия регион (какъвто именно е бил нашият случай) и да допуснеш той да бъде затворен, за да се отвори подобен, при това по-стар като технологии в съседна държава... Ама то за тия работи се мисли навреме, а вече е прекалено късно, позакъснели сме с малко повече от 40 годинки :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога ако имаш следващите стаии може да ги качиш тука или да ми ги пратиш на slc@abv.bg че ми стана интересно за тия симпатични квадратни коли ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.carhistorybg.com/makes.php?lid=1&id=8

http://en.wikipedia.org/wiki/Bulgarrenault

 

 

има писано доста, кое е вярно, кое не, не знам. но съм карал лично 10-ка и доста добре се представи колицата - пъргава, икономична, с тия 15-ки гуми направо гази.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По повод "близнаците" - предполагам, че най-много такива има Фиат 124 - ВАЗ 2101(СССР)

800px-Lada_1200.jpg

Premier 118NE(Индия)

800px-1989_Premer_118NE.jpg

Сеат 124(Испания)

800px-SEAT124.jpg

Пирин-Фиат 124(България, Ловеч)

Мурат 124 - Турция

murat124.gif

Киа 124 (Корея)

1970%20Kia%20Fiat%20124.jpg

Също е произвеждан от Лада Египет

Източник: http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.