Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Гуми "BARUM BRILLANTIS"


Recommended Posts

Здравейте,веднага след като си купих Фабията и сложих 4 нови гуми BARUM BRILLANTIS (165/70 R14). Возията е адски твърда и се чудя дали не е от гумите или ще се окаже, че окачването и е такова? Преди няколко дни се качих на такси Фабия комби ( беше на 3000 км. ) и возенето беше коренно различно от моето. Погледнах му гумите - бяха CONTINENTAL. Някой би ли ми казал на какво може да се дължи? Във всеки случай НОВИ гуми пак не ми се купуват ;) Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми Барум не върха на сладоледа, така че сигурно и гумите допринасят за кофти возията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега набутал си се с тея гуми. Мойта дойде от завода с такива, в момента се мъча да ги продам на по - непретенциозен колега. Кофти история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-смотаните галоши на света!!!Ако температурата падне по 10 градуса стават адски твърди и от там и возията е ужасна!(за сигурността на пътя да не говорим)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аааа, има и по-лоши: MATADOR! Освен гореизброените "предимства" имат и следните екстри:

1) Радиално биене

2) Изключителен дисбаланс

 

Както се казва: Enjoy :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,веднага след като си купих Фабията и сложих 4 нови гуми BARUM BRILLANTIS (165/70 R14). Возията е адски твърда и се чудя дали не е от гумите или ще се окаже, че окачването и е такова? Преди няколко дни се качих на такси Фабия комби ( беше на 3000 км. ) и возенето беше коренно различно от моето. Погледнах му гумите - бяха CONTINENTAL. Някой би ли ми казал на какво може да се дължи? Във всеки случай НОВИ гуми пак не ми се купуват ;) Благодаря предварително.

Провери си свръхналягането. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аааа, има и по-лоши: MATADOR! Освен гореизброените "предимства" имат и следните екстри:

1) Радиално биене

2) Изключителен дисбаланс

 

Както се казва: Enjoy :evil:

ЗА 54000 км на FABIA-та,половината от който са мината с зимните Michelin Alpin, мога да кажа,че BARUM-ките приличат на галоши,неравномерно износени(все едно предницата е супер зле) и при определени скорости 80-100km/h волана играе!От друга страна Michelin-а не е мръднал 3-ти сезон!!!

Изводите ги оставям за вас! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Барум винаги е била твърда гума. Баща ми още на времето за 120-ката отказваше да сложи такива - купи и почти веднага ги продаде. Освен твърдата возия, те са и доста шумни, особено на паваж, което всъщност идва пак от материала за изработка.

Между другото, още в магазина е трябвало да ги "погалиш" с ръка - щеше да усетиш, че не са добри, най-вече ако ги беше сравнил с по-добри марки. Гума не се избира с поглед :) И друго - не знам защо, преди да ги купиш, не си се разровил из нета за коментари - има достатъчно критика по техен адрес, която щеше да те откаже от покупката им. В същия клас можеше да вземеш едни Клебер-ки, например ;) Далече съм от мисълта да ти натяквам каквото и да е било - изборът е бил (и е) твой. Просто пиша тези неща за някой друг, който преди да купи Барум, би прочел едно такова мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям ви отличните си впечатления за летни гуми - MICHELIN ENEGRY! Вече трети сезон карам с такива като предни, просто са перфектни! Вчера си купих още 2бр. и "обух" цялата Octavia с такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям ви отличните си впечатления за летни гуми - MICHELIN ENEGRY! Вече трети сезон карам с такива като предни, просто са перфектни! Вчера си купих още 2бр. и "обух" цялата Octavia с такива.
A защо не си взе от новите MICHELIN ENERGY saver?!!!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям ви отличните си впечатления за летни гуми - MICHELIN ENEGRY! Вече трети сезон карам с такива като предни, просто са перфектни! Вчера си купих още 2бр. и "обух" цялата Octavia с такива.
A защо не си взе от новите MICHELIN ENERGY saver?!!!

 

 

Тези, които вземах вчера за предни са: Т Е3А

Задните: H-V Е3А.

Ето ги:

www.margel.info/lang_bg/tire.php?id=489

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е неможах да се сдържа и ето:

Тея били галоши,другите цървули,третите-какви ли не.

Всеки се хвали своите (най-вероятно).

Тропат под 10 градуса по Целзий.

Сигурността не била на ниво(ако не се лъжа някой бе написал че хич я няма даже)

мисля че това,меко казано,не е вярно,даже откровенно лъжа!!!

Защо си мислите,че за возията е виновна марката и модела гуми?

Не мислите ли,че по-скоро колата и размера на гумите а и самите пътища,а?

Най-добрите били Мишелин-Да и Good Year също,но по тая логика да карат хората само BMW , Mercedes (от по-обикновените марки)

В същия тон тези като мен(нас) като карат Шкоди и те ли са опасни за сигурността( Правя аналогия барум-Шкода, Мишелин- БМВ).

Много се извинявам ама стига нападахте по-скромните производители на гуми в частност.

Като прочета определения и кжалификации като галош,цъвул и т.н.-кипвам просто.

p.s.Нямам нищо общо с вносител/търговец на Барум и тем подобни,нито съм фен на тях,НО Не така бе хора!!!

А,че са с по-носко качество това -да на 100%.

ПО-НИСКО КАЧЕСТВО НЕ ЗНАЧИ ГАЛОШ ИЛИ ЦЪРВУЛ И НЕ СА ОПАСНИ ПО ОТНОШЕНИЕ НА СИГУРНОСТТА.

Ако някой се е засегнал да ме извинява,нощо лично,просто ПРИНЦИП!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПО-НИСКО КАЧЕСТВО НЕ ЗНАЧИ ГАЛОШ ИЛИ ЦЪРВУЛ И НЕ СА ОПАСНИ ПО ОТНОШЕНИЕ НА СИГУРНОСТТА.

 

А какво значи тогава? По-ниско качество, ама са си супер, така ли? :roll: Направи едно сравнение с това какво сцепление ти осигуряват едни гуми, като например Пирели, Мишлен или Бриджстоун и ги сравни са Барум или нещо от сорта. И после говори, че не са опасни по отношение на сигурността. `Щото като ти се наложи едно аварийно спиране, спирачния път с хубава гума ти е много по-къс отколкото с някоя "пластмасова" гума. А по-късия спирачен път и доброто сцепление понякога спасяват живот.

 

Междудругото, нали знаеш защо Дачия Логан даде плачевни резултати на лосовия тест и след това на теста за спирачен път, проведен от немското списание Auto Motor und Sport - кофти гуми :mrgreen: .

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ще карам по ред:

==> Всеки се хвали своите (най-вероятно).

PRR: Като цяло има нещо вярно, но не всеки!

 

==> Тропат под 10 градуса по Целзий.

PRR: Тропат винаги! Говорим за Barum/Matador!

 

==> Сигурността не била на ниво(ако не се лъжа някой бе написал че хич я няма даже) мисля че това,меко казано,не е вярно,даже откровенно лъжа!!!

PRR: Огромната склонност към аквапланинг не е голям плюс за стабилноста и сигурността, нали? Да не говорим че при студено време стават на пластмаса, а при топло прегряват! Ако не вярваш да ти пусна и снимки! Или пък редовното избиване на "балон" отстрани? Да не говорим за радиално биене или баланс (над 150гр/гума!!!)....

 

==> Защо си мислите,че за возията е виновна марката и модела гуми?

PRR: Защото като смених гумите и колата рязко утихна и влезе в релси!

 

==> Не мислите ли,че по-скоро колата и размера на гумите а и самите пътища,а?

PRR: Не! Пътищата и размерите са същите. Гумите са различни. Комфорта също ...

 

==> Най-добрите били Мишелин-Да и Good Year също,но по тая логика да карат хората само BMW , Mercedes (от по-обикновените марки)

PRR: Всеки има право на мнение. Лошо няма.

 

==> В същия тон тези като мен(нас) като карат Шкоди и те ли са опасни за сигурността( Правя аналогия барум-Шкода, Мишелин- БМВ).

PRR: За 60к км (толкова издържат нормалните гуми, та дори и Матадор!) можеш да си позволиш да дадеш малко повечко пари, нали? Е, ако минаваш по 5-10к годишно наистина не си заслужава да слагаш скъпи гуми. То така и така е ясно колко ще ги караш... А доколко БМВ е по-сигурно е мнооого спорен въпрос. И ако мен ме питаш по-добре да не разбираме :mrgreen:

 

==> Много се извинявам ама стига нападахте по-скромните производители на гуми в частност.

PRR: От гумите освен твоя зависи и моя живот! И ако теб не ти пука за твоя, на мен ми пука за моя! И като прочета как някой е купил супер запазени гуми с DOT00 и пощтръклявам :evil:

 

==> Като прочета определения и кжалификации като галош,цъвул и т.н.-кипвам просто.

PRR: Лошо няма. Всеки има право на мнение. А ако е обосновано е направо супер!

 

==> ПО-НИСКО КАЧЕСТВО НЕ ЗНАЧИ ГАЛОШ ИЛИ ЦЪРВУЛ И НЕ СА ОПАСНИ ПО ОТНОШЕНИЕ НА СИГУРНОСТТА.

PRR: По-ниското качество означава компромис със сигурноста! На всички ни е ясно, че трябва да го направим (и аз не бих дал 500лв/гума!!), но въпроса е доколко да пестим! За 100лв разлика на 60к км е смешно!

 

Поздрави

 

PS: Всичките ми горни писания се отнасят за Матадор. Като изключим радиалното биене имам същите впечатления и за Barum.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така погледни тук

http://ssl.delti.com/barzgumve/start.html

значителни разлики се появяват само между гумите на производители без ноу-хау на големите в бранша.

А основната разлика е в пробега.

За моя размер 165/70/14 барума не че е от най добрите но,за цената бива,определено но ще издържи не повече от 15000 макс.18000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те ако изкарат само 15к км за какво да ги купуваш?!?!?!? Аз миналата година минах 35к! По два пъти годишно гуми ли ще сменям?!?!?!?

Barum-a ми изкара към 40к - след това унищожих едната на стърчаща релса и комплекта замина, но и без това грайфера беше на привършване. Matador-a (в интерес на истината по-голям размер - 195х65х15) изкара към 50-55 и това лято е пътник :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ти не гледай разни линкове, ами гледай как ти се държи колата на пътя :mrgreen: . Имал съм възможността да карам един и същ автомобил с два вида летни гуми - Пирели и Барум. С Пирели-то все едно карах съвсем друга кола. Не пропагандирам да си обуеш фабията с най-скъпите гуми, просто в ценовия клас на Барум има и по-добри варианти. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Матадора е скапан, в това няма спор. Вози гадно и се износва бързо. Моите Матадорки, с които дойде колата ](*,) ги карах 5месеца и 11 000км от лятото докато сложих зимните (Мишлен - друга бира). Миналата седмица като ходих да сваля зимните и пак да сложа Матадора пичовете в Диана казаха, че са тръгнали вече. За 11 000 км..... Все пак имат живот още и ще ги потъркалям и това лято и дрогодина вече ще си вземa и едни летни Мишленки. И все пак за стабилност не мисля, че са толкова зле при нормални скорости. Тя Октавията по принцип е височка, което е добре, но може и по-голяма стабилност да се очаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица като ходих да сваля зимните и пак да сложа Матадора пичовете в Диана казаха, че са тръгнали вече. За 11 000 км

NightSpirit, от колежката mimi.b съм чувал, че гумите за първоначално вграждане не издържат много километри :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По какво се различават?

Аз не се оплаквам, така или иначе искам да ги сменя. Е, не всички имаме късмета да ни дойде колата с Bridgestone :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица като ходих да сваля зимните и пак да сложа Матадора пичовете в Диана казаха, че са тръгнали вече. За 11 000 км

NightSpirit, от колежката mimi.b съм чувал, че гумите за първоначално вграждане не издържат много километри :roll: .

 

Така е, обикновено им дават 20-ина хил.живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От сайта посочен от "combi 64hp",останах с впечатление,че BARUM BRILLANTIS 165/70 R14 81T са летни гуми,а аз досега съм си мислил,че карам с всесезонни гуми :oops: Всъщност по външен вид, в какво се изразява разликата м/у лятната и всесезонната гума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да коментирам качествата и пробега на различните марки гуми,но искам да ви разкажа какво съм видял.

 

Миналата година бяхме на посещение в завода на Barum в Чехия.Огромен е,оборудван с нови машини за производство на автомобилни,бусови и тежкотоварни гуми.

Зад всичко това стои Континентал естествено.Работят предимно млади хора...

 

Дотук добре обаче тръгваме на обиколка и какво ли виждам-на машините където се произвеждат Barum се произвеждат Мишлен,Унироял,Континентал,Семперит,Спортива и други марки но не си спомням точно кои.За посочените марки съм сигурен и съм ги видял с очите си.

 

Естествено веднага попитахме с шеговит тон единия от шефовете там защо да даваме много пари за Мишлен като можем да караме с евтина Спортива-правят се от един и същ екип и на една машина,а той отговори че съставките на различните гуми са различни.

 

Това исках да споделя с вас защото лично аз бях доста учуден :)

 

Така че не се карайте защото Мишлена на VALDO

и Барума на nikistan може да са правени от един и същ работник-за машината е ясно :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Michelin-а нещо не ми се вярва!Верно е,че се правят по цял свят,но това не мога да го повярвам.А иначе на мойте пише Made in Spain,а не France за съжаление!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено веднага попитахме с шеговит тон единия от шефовете там защо да даваме много пари за Мишлен като можем да караме с евтина Спортива-правят се от един и същ екип и на една машина,а той отговори че съставките на различните гуми са различни.

 

Тук се крие ключа от палатката - не в завода на "Барум", а в смесите. :mrgreen:. Иначе, повечето производители на гуми са изнесли производствата си в други страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.