Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

Нов Шкодилак/новопридобит/


Recommended Posts

От два дена съм Шкодилак.Горд собственик на Оки 1 1.8 Т 4х4/стоножка/ от 12 м2003г,56000км.Малкото впечатления,които имам за 200-те км., са големи.За сега съм още сано на "газ,смукач и ляв мигач". :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От два дена съм Шкодилак.Горд собственик на Оки 1 1.8 Т 4х4/стоножка/ от 12 м2003г,56000км.Малкото впечатления,които имам за 200-те км., са големи.За сега съм още сано на "газ,смукач и ляв мигач". :P

Ха честита придобивка. Тъкмо си я взел разработена.

Ти на стоножката смени ли масла, ролки и ремъци преди да пущаш мигача :?:

Да нема после "ти мигача остави на нас..."

Със здраве да си я караш и добре дошъл в клуба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От два дена съм Шкодилак.Горд собственик на Оки 1 1.8 Т 4х4/стоножка/ от 12 м2003г,56000км.Малкото впечатления,които имам за 200-те км., са големи.За сега съм още сано на "газ,смукач и ляв мигач". :P

Ха честита придобивка. Тъкмо си я взел разработена.

Ти на стоножката смени ли масла, ролки и ремъци преди да пущаш мигача :?:

Да нема после "ти мигача остави на нас..."

Със здраве да си я караш и добре дошъл в клуба.

Здравеи,колега и благодаря.Ходих до ЕТ-то,на разузнаване и колата си я има в компа им и километрите са реални.Маслото ,филтъра/мас./ и въздушния си ги смених аз.За поленовиа не остана време.По данни на разузнаването, на 60000 смяна масло и филтър на Халдекса,на 90 000 атгренажен ремък и ролки /мисля да не ги чакам чак толкова/. :D Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки искаме тука, снимки-и-и-иии.

Не може току тъй - взех си нова кола - ей ме на!

Първо снимки, после - редовно посещение на сбирките (С ЧЕРПЕНЕ), па тогава - писане.

Майтап! Още веднъж - Честито!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ЧЕСТИТО и БЕЗАВАРИЙНО!!!

То и на Доктора снимките бая ги чакахме,ама дано ти си по-бърз! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ЧЕСТИТО и БЕЗАВАРИЙНО!!!

То и на Доктора снимките бая ги чакахме,ама дано ти си по-бърз! :mrgreen:

За бърз незнам,ама за "невъоръжен" е сигурно.Нямам нужното фото.И с компа не съм много на "ти",че то само с ядене не става,трябва и акъл. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ЧЕСТИТО и БЕЗАВАРИЙНО!!!

То и на Доктора снимките бая ги чакахме,ама дано ти си по-бърз! :mrgreen:

За бърз незнам,ама за "невъоръжен" е сигурно.Нямам нужното фото.И с компа не съм много на "ти",че то само с ядене не става,трябва и акъл. :D

 

 

значи то само с ядене нестава, защото си трябва и пиене :)

 

Честито от мен!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ти се намира колата, да цъфна с фотоапарата да ти я наснимам. :)

Честита ти придобивка, много да те слуша и радва, а ти да я глезиш и да си я пазиш.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ти се намира колата, да цъфна с фотоапарата да ти я наснимам. :)

Честита ти придобивка, много да те слуша и радва, а ти да я глезиш и да си я пазиш.

 

Поздрави.

Мерси,колега

Глезиме се взаимно.Днес и купих клечки за уши,от аптеката,да чистя праха от "хрирете" на парното и кирта от около капачката за наливане на масло,че там има едно финно улеиче което няма как да се изтрие по друг начин и е пълно с мазен пясък,които само чака да я отвориш/капачката/ и да скочи при валовете.Другата простотия,пардон глезотия е че ще и ударя едно олио,да правилно прочетохте ,олио,по корема.Това е наи-качествения,наи- евтиния/беше/ и наи-лесно нанасящия се АНТИКОР.Нанася се с пръскачка от препарат за стъкла.Говоря сериозно,а и не го правя за първи път.Две седмици колата мирише на палачинки,след което олиото е прашасало,клеясалао /прави се в жегите/ и е запечатана яко отдоло.Пароструика не го сваля.Пазете да не засъхне по боята някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля да защитя моите подобаващо, докато не е тръгнала ръжда. Макар и поцинковано купето не е вечно. Мисля да намажа с битум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на 90 000 атгренажен ремък и ролки /мисля да не ги чакам чак толкова/

 

Може да ги чакаш толкова без притеснение ... четох някъде (май в АутоДата), че на дизелите се препоръчва смяна на ангренажен ремък на 90К, а на 1.8 бензин от 90К през 30К започва да се проверява състоянието (каквото и да значи това) и се сменя доста по-късно (на 150 - 180К).

В ЕТ на всички ги сменят на 90К.

Аз не бих чакал 150-180К, но явно ремъка и ролките имат ресурс и няма смисъл да се сменя под 90К.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
...на 90 000 атгренажен ремък и ролки /мисля да не ги чакам чак толкова/

 

Може да ги чакаш толкова без притеснение ... четох някъде (май в АутоДата), че на дизелите се препоръчва смяна на ангренажен ремък на 90К, а на 1.8 бензин от 90К през 30К започва да се проверява състоянието (каквото и да значи това) и се сменя доста по-късно (на 150 - 180К).

В ЕТ на всички ги сменят на 90К.

Аз не бих чакал 150-180К, но явно ремъка и ролките имат ресурс и няма смисъл да се сменя под 90К.

Хъмммм. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.