Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bg

проблем с хидравликата


staki77

Recommended Posts

ЗДРАВЕИТЕ.купих си shoda фабия 1.2 преди два дена и ето ти проблем.Излези ми на таблото крак4е сас :!: за хидравликата явно става вапрос но никои не може да ми каже от кадее проблема .Някои казват 4е е седяла далго време и прави някакви грешки (компютара)даите ми някакав савет.Каде да тарся проблема,колата е 2004 декември произвотство :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросното кръгче с удивителна е за спирачната система. Виж си нивото на спирачна течност, ако е ниско - свети. Друга възможност е да има някаква повреда в ABS-а(тогава, ако не се лъжа, светеше и лампата с надпис ABS). Ако нивото на маслото е нормално(т.е. лампата не свети заради него), най-добре си запиши час в ЕураТек да я погледнат. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това чудо свети и когато дръпнеш ръчната спирачка. За едно червено с удивителна става въпрос нали? Може нещо включвателя му да не е наред или както каза gogata си погледни спирачната течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това чудо свети и когато дръпнеш ръчната спирачка. За едно червено с удивителна става въпрос нали? Може нещо включвателя му да не е наред или както каза gogata си погледни спирачната течност.
става бапрос за волана сас :!: на таблото се намира казаха 4е е някаква механи4на гре6ка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш проблем с хидравликата на волана би следвало да усетиш промяна в усилието, с което го въртиш. Не знам какво имаш предвид под "механиЧна греШка", но както и да е . Закарай колата в ЕТ да я погледнат. Не мисля, че онлайн може да се направи още нещо за колата ти, освен да гадаем какво й е. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това чудо свети и когато дръпнеш ръчната спирачка. За едно червено с удивителна става въпрос нали? Може нещо включвателя му да не е наред или както каза gogata си погледни спирачната течност.
става бапрос за волана сас :!: на таблото се намира казаха 4е е някаква механи4на гре6ка

 

има нещо в системата "сервотроник" - нещата може да са много - електродвигател, течност и т.н. Щом свети - значи е записало грешката. Бегом на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато въртиш волана премигват ли ти лампите (фарове , осветлението на радиото и т.н.)? Има един датчик който е на рейката и ако се е скапал като беше при мен е хубаво да се смени защото е товарило помпата и можела да изгори. А друг симптом, е че примерно ако караш с висока скорост и изведнъж ти омекне волана.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До asso: Под "мигане" имаш впредвид да изгаснат и пак да светнат или само да си променят интензитета (силата) на светене за секунда!? Защото при мен, когато съм на място и въртя волана има едно намаляване на светлината на фаровете. И се чудя за датчик ли съм или не...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да тръгнеш на диагностика, погледни си предпазителите. Справка ръководството за експлоатация. Ако е предпазител и след като го смениш, пак ти изгори, тогава ти трябва сервиз.

По отношение на намаляване на интензитета на фаровете - сервото е на ел. двигател и когато въртиш волана, той черпи ток и заедно с другите консуматори леко свалят напрежението. Като подадеш газ и светлините светват по-ярко. Така че, не се шашкай и при мен е така, а всичко си работи.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това питах какво има впредвид колегата под "мигане" ;)

Поздрави!

Ако е от датчика, както беше в моя случай, определено се забелязва доста, даже на дисплея на радиото се усещаше. Нормално е да има лек пад на напрежението при рязко завъртане на волана, но когато при мен датчика не работеше си беше доста голям пад.

Не го обясних много ясно, но проблема ако е от датчика излиза веднага на VAG-COM-а.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

става бапрос за волана сас :!: на таблото се намира казаха 4е е някаква механи4на гре6ка

 

и в какво друго се изразява проблема. сервото дали бачка/волана тежък ли е/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи те проблема е решен с хидравликата,излезе от силовия бушон,които се намира на капака на акумолатора,смених го и за сега вси4ко е ок. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще те разочаровам, но както се казва крушката си има опашка. Т.е. бушона не може да изгори от нищото. И аз имам някакъв проблем с комфорт-модула, сменяхме интегрална схема, но пак от дъжд на вятър гори бушона без никаква зависимост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагах, че е от предпазителя за двигателчето. Не знам защо, но Шкода са сложили предпазители дето горят на една идея по-висок ток. Хубаво е че пазят моторите, но нека има и малко запас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.