Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxastraxxas

Гаранционен сервиз-Шкода


димон

Recommended Posts

Уважаеми колеги, съфорумници !

След като изчетох внимателно всички теми касаещи смяната на МАСЛО в гаранционен срок и грубо пресметнах положителните и отрицателни отзиви , си зададох следния въпрос :

Дали е нужно и задължително смяната на консумативи да става в сервизите на шкода. В повече от 75 % от темите се споменава за наддобавено количество масло или за несменени филтри, за назабърсани двигатели или незакрепени подмоторни кори . Та смяната на маслото е "детска игра"...

Според мен би могло да бъде сменявано във всеки уважаван сервиз ( признаван от ЕТ) след съответна заверка в сервизната книжка. Така всеки ще си бъде обслужван от доверен сервиз , както например работят застрахователните компании.

Не разбирам това - как една застрахователна компания може да има по 5,6 доверени сервиза в град , а компания като ЕТ да има "ВСЕГО ЛИШЬ" 10 сервиза в България.

Представете си само колко яки трябва да са тези сервизи за да успяват да сменят всеки ден маслата на шкодите в България , а освен това да извършват и някакви ремонти ...все пак :)

Отскоро съм собственик на Октавия 2 и като чета тези теми ме побиват тръпки за бъдещето , бе еей !!!

 

Споделете мнение !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "димон" - Това, за което си се замечтал (за обслужване на друго място.. без значение какво/къде.. и подпечатване на книжката в "Еура Тек") няма как да стане. При застрахователите схемата действа, защото като ТЕ те пратят да си боядисаш ожулената броня в техен доверен сервиз, ТИ като си взимаш колата се подписваш, че си доволен от ремонта и от там нататък застрахователя не носи отговорност, смисъл.. като пак си ожулиш бронята трябва пак да завеждаш щета - тоест застрахователя пак ще си изсмуче от пре-застрахователя средства. Не знам дали ме разбра :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да имаш и пред вид, че хората, които са вбесени са по- склонни да напишат нещо по въпроса, отколкото хората, които са доволни, за това и негативните мнения са в пъти повече от похвалите за ЕТ.

В общи линии гаранционна или не - колата си е твоя и независимо къде си я правиш, ти трябва да си този, който е най- запознат с нея :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е нужно и задължително смяната на консумативи да става в сервизите на шкода.

 

Да го кажем така: Не е задължително, но ако не го направиш нямаш гаранция....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак не може така да се отнасят с теб в тези сервизи. Налял си им сумай ти пари, осигуряваш им работа, държиш се съвсем учтиво и едва ли не примирено пред тях а после те ти се гаврят с колицата!!! Не бива и не трябва да е така!!!

Съвета ми към колегата е когато отива в сервиза за гаранционно обслужване е да си каже колко масло да му налеят какви филтри да сменят и после внимателно АМА МНОООГО внимателно и ПРЕДИ да им свърши работното време да им каже забележките - разбира се ако има такива!

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "s_stoqnov" - Българи сме! Не Германци! Дали това е повод за гордост или точно обратното - поне за мен, всеки ден, става все по-спорно! Трябва да се вдигат постоянно скандали.. нали плащаме с истински пари? Колата събира 3.5 литра масло - вътре наляти 4 литра! Услугата струва 72 лева - аз давам 16 лева! ОК ли е? За мен да! Няма да се оправим..

 

П.П.

Имам поглед в официалните сервизи на "Audi".. ако си с "А8", много тъмни стъкла и номер с еднакви цифри - маслото с капкомер ще ТИ го мерят да не сгрешат нещо. Правете си изводите - трябва да се стреля по често в халетата.. макар и с хаостни патрони :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Zdraveite, radvam se che namerih tozi forum za mneniq, poneje ot skoro imam Skoda Octavia 2.0 TDI ot '06 godina proizvodstvo, i ponqtie si nqmam ot koli i vsichko svyrzano s tqh. Tova koeto me nakara da potyrsq foruma e che elektronikata na kolata mi dava nqkakva greshka, sled kato q karah okolo 30 min s okolo 200km/h po magistralata izvednyj zapochna da namalq skorostta i da ne moje da uskorqva. Ot malak serviz v Stara Zagora mi kazaha che e nqkakav malak problem v elektronikata koito nai veroqtno se e izchistil, no sled kato problema se povtori otnovo, edna ot lampite na tabloto svetna, mislq che e tazi na dvigatelq - lampata predstavlqva neshto kato jylto mengeme i se namira nai vlqvo na tabloto :). Az lichno mislq che po dvigatelq nqma nikakvi problemi i nikakva razlika ot predi da svetne lampata, no vypreki tova ne se chuvstvam komfortno i trqbva da q vidi specialist. Ako nqkoi moje da mi preporycha mqstoto kydeto da otida da q vidqt [dali tova da e serviza na Skoda ili nqkade drugade] bih bih mnogo blagodaren, ili syotvetno da mi pomogne da si resha problema. Az lichno mnogo haresvam novite modeli na Skoda Octavia i se nadqvam da sa nadejdni i zdravi, moqta syshto :) Pozdravi na vsichki i se nadqvam nqkoi da mi otgovori! Byeю

 

mod.edit: zloQQ

Писането на кирилица е задължително! Следващият такъв пост ще бъде изтрит без предупреждение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега съм сменял веднъж масло в сервиза на ЕТ в Пловдив и освен от надутата сметка няма от какво друго да се оплача.

Но сервиза в Пловдив представлява ДВА ПОДЕМНИКА монтирани в бивш магазин за плод - зелечук в подблоково пространство (осналото е за шоурума и канцелариите). Не може да имаш толкова много продажби и във втория по големина град да имаш сервиз от ДВА ПОДЕМНИКА.

Това е смешно и срамно. ЕТ се излагат. А на мен ми остава да паля свещи да не ми се развали фабийката.

Между другото след изтичането на гаранцията мисля да ходя в сервиза на VW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега съм сменял веднъж масло в сервиза на ЕТ в Пловдив и освен от надутата сметка няма от какво друго да се оплача.

Но сервиза в Пловдив представлява ДВА ПОДЕМНИКА монтирани в бивш магазин за плод - зелечук в подблоково пространство (осналото е за шоурума и канцелариите). Не може да имаш толкова много продажби и във втория по големина град да имаш сервиз от ДВА ПОДЕМНИКА.

Това е смешно и срамно. ЕТ се излагат. А на мен ми остава да паля свещи да не ми се развали фабийката.

Между другото след изтичането на гаранцията мисля да ходя в сервиза на VW.

Преди да ти изтече гаранцията мини да ти направят цялостен преглед на колата,че ако има нещо за смяна да е в гаранционния срок!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.