Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxastraxxas

Проблем със запалване на студено състояние!


mandan17

Recommended Posts

Felicia, модел 1995-6 година, 1.3 или 1.4 кубика, карбуратор, шкоден двигател. Не може да пали в студено време сутрин. Водих я на майстори - казват, че по карбуратора и автоматичния смукач всичко е наред. Има тоци и т.н. Ако я дръпна с друга кола - запалва и върви като пушка. Колата е на 227000 км и не е правен никакъв ремонт по двигателя, не съм мерил компресия. Какво да проверя, какво мога да направя???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да провериш бензиновата помпа - явно на сухо трудно подкачва бензин и не прави добър вакуум, може би платното ще е за смяна, ако не е сменяно на тия километри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е скъсано платното на бенз. помпа ще влиза бензин в маслото.Виж ако ти се увеличаяа маслото сменяй помпата.

Значи сега преговаряме:

Влизаш сутрин в колата, натискаш педала на газта до края.Ако се вслушаш трябва да чуеш характерно изскърцване.Това е включването на авт. смукач.отпускаш педала на газта и въртиш на стартер.Не докосваш газта докато не запали колата.Иначе ти е сигурно задавянето.Направи това и тогава кажи пали ли трудно.

Имай предвид че този карбуратор е сложен и повечето от "майсторите" не го разбират ама никак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е скъсано платното на бенз. помпа ще влиза бензин в маслото.Виж ако ти се увеличаяа маслото сменяй помпата.

 

може да не е скъсано, а само да е изгубило еластичност. Ако помпата ти не е от капсулованите може да и смениш само платното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако друго не помогне и опреш пак до сервиз ти препоръчвам да се разходиш до сервиз ЮВЕ на симеоновско шосе срещу студентски град.Малко трудно се откриват защото наскоро се преместиха там затова ето телефон 0899966774 .И аз имах проблеми с автоматичния смукач , в сервиз Изток преди работеха добре , но вече ги мързи .Накараха ме да купя нов смукач , сложиха го и ефекта беше нулев . Един прител ми препоръча този сервиз .Като отидох си помислих първо какво правя там .Само джипове и лъскунки наоколо ,но се оказаха пичове .Лицензирани са като Бош сервиз . Оправиха я и като чух че ремонта струва 30 лв. не питах сменяли ли са нещо.В сервиз Изток ми отидоха 60 лева за нищо.Предполагам обаче , че ще трябва да се разделиш 1 денонощие с любимата .Като чуят ,че проблема е на студено искат да я закараш вечерта , за да я видят на другия ден в истинско студено състояние.Успех. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако опреш до майстор и аз мога да ти препоръчам много добър. Работи в Симеоново и е истинско гуру на тема Шкоди 8) .Ти си избираш, естествено, при кой да отидеш :) .

 

ТУК има малко писано за него.

 

Ето и координатите му, ако решиш да се обърнеш към него: 0888 475 382 - Михаил. Кажи му, че те праща сина на Огнян със зелената Шкода 1000 МВ. Поздрави и успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз не мога да дам мнение по въпроса какво и е на колата,но ти препоръчвам майстор Симо или колегата му Ники.Намират се на зоопарка,но точен адрес не мога да ти дам.Ако си заинтересован мога да ти дам и телефон,а мисля,че някъде по форумите(но незнам къде точно :oops: )беше даден и точен адрес.Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за меннията и съветите. При температури -2 до 4 градуса успява трудно да запали, но под -5 изобщо неще. Има бензин, има тоци, но нито припалване, нито кюткане. Трудно ми е да отида в този сервиз на Симеоновско, защото съм в района на Стара Загора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм мерил компресия, а пък в някои сервизчета казват, че при ниска компресия, може това да е проблема. Но пък това е бензинова кола и би трябвало да няма значение, ако е ниска компресията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено се случва датчика на Хол да прави проблеми, в зависимост от промяната на температурата. Искра не, че няма, но не е редовна.

 

За да изключиш това направи така: седни вътре и върти, а някой да капне малко бензин от лимонадена капачка директно в карбуратора. Ако припали може да смяташ, че проблема е в карбуратора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.