Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxastraxxas

Двигателя заглъхва :(


ivo_radoev

Recommended Posts

Без да съм имал никакви проблеми до сега с него изведнъж както си карам започна при подаване на газ да заглъхва и да губи мощност ....все едно не му достига гориво. Точно преди това заредих и не знам дали това не е проблема.

Отбих да огледам набързо - всичко си е наред. На място работи, но като подам дълбоко газ оборотите падат и се опитва да гасне :( Като се опитам да потегле - същия номер. Дръпнах до край смукача и се прибрах, добре че не ме остави някъде се га по тъмно.

Дайте съвет какво може да е, дали горивото е боклук (от ЕКО сипах) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вода в жигльора за високите обороти може би. Отвий го и източи поплавъковата камера в един парцал. Продухай жигльора после и се надявам да се оправи. При мен се получи същото след като заредих наскоро, при това от Шел :evil: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен това ми се е получавало от запушена мрежичка на карбуратора или от запушена инжекторна тръбичка на първата степен - човката.

 

За бензина - аз от 2-3 месеца сипвам от Ромпетрол 98-октанов на Аудито и върви добре, а харчи с една идея по-малко. Казват, че бил внос от Румъния. Качеството на бензините в България няма кво да го коментирам - имаше скоро една тема със статия за цената на нафтата, където беше обяснено, че технологичния процес в Нефтохим и нефта, който преработват са такива, че качествено гориво не може да се получи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен се е случвало от запушване ускорителната "човка". Отвори капака на карба и подай ръчно газ до високи обороти, ако не пръска яко от човката вземи много тънка и мека телчица (може влакно от многожилен проводник) и почисти с нея човката отвътре, докато почне да пуска плътна струя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да отвориш карбуратора, провери дали работи електромагнитния клапан. Като дадеш на контакт, трябва да се чува леко "цъкване" от него. Или направо го развий и виж дали се движи като му дадеш ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ускорителна помпа?

 

Преди да отвориш карбуратора, провери дали работи електромагнитния клапан. Като дадеш на контакт, трябва да се чува леко "цъкване" от него. Или направо го развий и виж дали се движи като му дадеш ток.

Ако не работи електромагнитния клапан колата просто няма да има ниски обороти, т.е. ще гасне на място или при изключена предавка в движение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не работи електромагнитния клапан колата просто няма да има ниски обороти, т.е. ще гасне на място или при изключена предавка в движение ;)

 

аз никога не съм имал такъв клапан на карба - дупката е запушена с обикновен болт, интересно как ли е поддържал ниските? :roll: :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не работи електромагнитния клапан колата просто няма да има ниски обороти, т.е. ще гасне на място или при изключена предавка в движение ;)

 

аз никога не съм имал такъв клапан на карба - дупката е запушена с обикновен болт, интересно как ли е поддържал ниските? :roll: :P

Няма никакъв проблем и да е с болт. Този жигльор има за цел мигносвено да спре подаването на гориво при угасянето на двигателя, за да "превърти наобратно", например при лош бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не работи електромагнитния клапан колата просто няма да има ниски обороти, т.е. ще гасне на място или при изключена предавка в движение ;)

 

аз никога не съм имал такъв клапан на карба - дупката е запушена с обикновен болт, интересно как ли е поддържал ниските? :roll: :P

Мите, когато електромагнитния клапан не работи (ако е развален или колата не е на контакт/запалена), иглата му е в извадено положение. Като дадеш на контакт, тази игла се прибира. Ако клапана е развален, палиш, но иглата остава неприбрана, в резултат на което нямаш ниски обороти и колата гасне без подаване на газ. С други думи, ако клапана е скапан и го замениш с болт, няма никаква игла, която да пречи на ниските. И за това караш безпроблемно с болта :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ivo, значи все пак болта му е майката :mrgreen: поне докато разбереш дали е там проблема, вместо веднага да се набутваш за нов клапан - вероятно са направени с цел икономия тия джаджи, ама съм чувал Симо да разправя, че са напълно излишни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да е от различине места, аз не смея дистанционно да давам съвети за карбуратор.

 

Иначе на стария модел карбуратор докато го ползвах и аз бях маахнал електромагнитния клапани и бяк с болт и всичко си беше наред естествено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана си е наред :lol: Патил съм и с него, но сега си имам устойчиви ниски обототи. Днес нямах време да се занимавам, но явно нещо е запушено. Може да се движи само с дръпнат до край смукач или ако постоянно помпаш на газта може да те прибере до вкъщи с много гадно придърпване. Като начало ще погледна жигльора, като каза gogata и ускорителната помпа. Надявам се тия описания в зелената книга да свършат работа :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да търсиш проблема по пътя на горивото. Смятам, че имаш недостиг на бензин, заради което се получава това придърпване и заглъхване. Ако имаш подходящи условия и/или желание, на твое място до сега щях да съм разколачил карбуратора. Пък и да нямаш условия (гараж), карба се сваля за по-малко от 10 мин., качваш го у вас и на масата удобно си го работиш. И без друго ако скоро не си го пипал, едно почистване няма да му се отрази зле. До сега винаги, когато съм имал проблеми с вървене, невървене, разход и т.н. съм отварял карба, след което нещата си заспиваха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбуратора е свален и почистен, но капака е зверски крив :( Оказа се че цялата купчина карбуратори които имам са или с криви капаци или с разбит щуцер за бензиновия маркуч :( Понякога ми идва и двете шкоди заедно с купчината части да ги закарам на вторични и да изпия парите.....днес този момент ми се струва доста близък :( Сега сложих един резервен карбуратор и утре отивам за нов капак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.