Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgtraxxastraxxas

Шумове и теория на конспирацията


mathematician

Recommended Posts

За много години,

 

Живи, здрави и много безаварийни километри. smile179

 

 

Първия шум го разконспирирах лесно. Спрял съм бил в кал с едното колело и дълбоките зимни грайфери задържали кал, която много бавно опадваше, щото не може да се кара бързо зимата. И почукваше много кофти по калниците - калта де. Като се разтропа нещо отзад си глътнах езика, че има проблеми по окачването. Та да знаете има кофти кал, която около 3-4 км опадва калче по калче, много бавно и методично и чука гадно в калниците.

 

Обаче вторият шум, които се появи след 1-2 седмици беше някъде от таблото, къде центъра. Шум все едно от жило. На старата Лада от време на време така виеше жилото за скоростомера или за нещо друго там - знам ли. И шума идваше от таблото пред водача.

 

Обаче Октавия 2 има ли такива технологии? И шума идваше някъде от към средата на таблото. Пък и колата няма 1 год. Пови си малко и изчезна. Та реших да питам от какво може да е.

 

 

Още веднъж за всичко най-хубаво през 2008 година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя твоята шкода цвете бе , пич. Само 2 шума си има ... :lol: Да почна от шумното предно окачване което минава болезнено през всяка малка неравност,...минавам през шумния мотор TDI...и да стигна до таблото където се чуват звуците на отварящите се клапи на климатроника, цъкащите реленца влявао от шофьорското място (дори клаксона си има реле...такова нещо не бях виждал). Става дума за кола , която е на 2,5 месеца - на 3000км. Завиждам ти за само двата шума, щом всичко друго ти е ОК . Наздраве!!! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя твоята шкода цвете бе , пич. Само 2 шума си има ... :lol: Да почна от шумното предно окачване което минава болезнено през всяка малка неравност,...минавам през шумния мотор TDI...и да стигна до таблото където се чуват звуците на отварящите се клапи на климатроника, цъкащите реленца влявао от шофьорското място (дори клаксона си има реле...такова нещо не бях виждал). Става дума за кола , която е на 2,5 месеца - на 3000км. Завиждам ти за само двата шума, щом всичко друго ти е ОК . Наздраве!!! ;)

 

Дам, вторият шум на колата на mathematician е от клапите на климатроника :mrgreen: А за другите шумове - чуват се и при някои доста добри модели на VW (Touareg например) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, сигурно ще да е от клапите за въздуховодите, предполагам, щото аз съм с климатик.

 

Благодаря много и smile159

 

Ами шумничка си е. Не знам само защо викаш, че предното окачване било шумно. При мен някоя колело като влезе в някоя не толкова голяма дупка и така излунгурква, че чак сърцето ме заболява. :oops: :oops:

 

Не знам как ще дрънчи ако влезе в нещо по-дълбоко.

 

 

А ТДИ - си супер моторче. Чудех се м/у Шкода и Корола и като гледах показателите на дизела ТДИ си е доста по-икономичен в сравнение с този на Тойота. Все пак работи на по-голямо налягане и е нормално да има по-големи шумове и по-големи вибрации, разбира се това води до по-голям въртящ момент и повече конски сили при еднакъв разход с 1.4 дизел на Тойота. 90 с/у 105 коня и 190 с/у 250 въртящ момент при един и същ разход.

 

Пък за другите шумове - абе не съм глух, уж, ама явно не ми правят такова голямо впечатление или по-скоро гледам да не се втелявам.

 

 

:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята да чукна на дърво няма никакви такива шумове от окачването и т.н. Като минавам през неравности и малки дупки нищо не се чува, а ако я сравня с Фабия-та е класи нагоре откъм комфорт :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята да чукна на дърво няма никакви такива шумове от окачването и т.н. Като минавам през неравности и малки дупки нищо не се чува, а ако я сравня с Фабия-та е класи нагоре откъм комфорт :D

 

Колега IZOV, наистина при малките неравности окачването заглажда в известна степен , обаче при дупки (нормални-български), малки дупки се чува болезнено топуркане от предния мост. Асоциирам го с луфт в тампоните на реактивната щанга или нещо подобно. При преминаване над спящ полицай дори и с 60 км/ч не се чува нищо . Това ме навежда на мисълта за някакъв фабричен недостатък на предния Макферсън. Например , ако се возиш в 15 годишен опел астра да речем - там не присъстват тези звуци, а предното окачване е на същия принцип. Карал съм още 2 бр. Октавия 2 на познати и там се долавя този звук.

Не казвам че това е някакъв фрапиращ шум , може да се живее с него , но дразни..., особено след като си дал 35 бона .

Също така има и хора с по-изострени възприятия към които спадам и аз ... Може би ти гледаш по-философски на нещата и не търсиш недостатъци- така е по-добре.

Октавийката горе долу е сносна кола за немного претенциозни хора. Има си много добри качества има си и много минуси.

Проблема е там , че при тест драйв човек има възможност да покара колата 20 - 30 мин за което време явно не се добива никаква реална представа като цяло. На мен лично това ми е първата "ЧИСТО НОВА " кола. Преди съм притежавал почти всички модели на VW и AUDI , но бяха все над 5год. възраст. Надявах се , че след покупката на НОВА кола няма да имам никакви дразнещи звуци, истината обаче е друга- :lol::lol::lol: .Не открих почти никаква разлика , освен в цената и че всичко е ново- не се нуждае от обслужване.

 

... мое мнение ......... комфорта си го бива :D

________________________

 

OCTAVIA 2 1,9TDI elegance

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.