Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Сегменти


maxrpm

Recommended Posts

От добавките съм сипвал Лики Моли ~8лв. и STOP ~5лв. Втората е доста гъстичка пробвай с нея. Като цяло мисля, че по-скоро имаш проблем в някой кабел за свещи както говорихме, защото мотора не цапаше свещи, а ако не минава искра през някоя свещ е нормално да се объркаш в тая посока на мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То дали ще сипеш редко вносно масло и ще ръгнеш вътре сгъстяваща добавка или ще сложиш М10Д - каде е разликата :roll:

120-ката ми сме я карали само с М10Д па още си е на пътя- вярно че зимата ако е на вън на студа старта и малко по-труден, но след 2-3 мин. работа всичко си идва на мястото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се беше обадил по-рано щях да ти предложа Гараж и едно рамо за ремонта, вече е малко късничко, а утре съм на работа :(

На 30-ти почивам, но се съмнявам, че на връх нова година ти се занимава с ремонти.

Ако искаш обади се след нова година да се уговорим, ще дойдеш, ще я разхвърляме в гаража ми и за един ден се надявм да я съберем, ако внимаваме с бирите :mrgreen:

Земи гарнитура за главата, една тубичка силикон и там друго каквото ще и сипваш (води, антифризи, масла и пр.) ;)

Насреща съм 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега маслото ти е мотул 15в-40

в скоростите е българско приста мисля че еп-90 беше.

 

И пак да ти кажа, че според мен няма проблем със сегментите както и до последно си работеха и 4те цилиндъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че ако една кола се кара нормално и се поддържа както трябва тя се отблагодарява и определено не се чупи в месеца по един път. Не искам да обидя никого с това мое изказване, още повече, че това пък е най малко валидно за марката Шкода. Моята е 1979г и ако се чупеше в месеца по един път досега да е на вторични. А относно цапането на свещи - колата гори ли масло? Ако не гори масло да се види компресията (в т.ч. и клапаните) и на тъмно за искри по кабелите и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото , Сашо, не си прав за чупенето :!:

А наистина както казва chovek защо не земеш един реглаж на клапаните да направиш - става за не повече от 30мин. На мен ми прави тоя номер с бягането на клапаните :roll: на колегата Rapid - също :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да правих 4-ти цилиндър наскоро, но от както правих ремонта на мотора съм минал 60 000км. при които километри н ти препоръчвам да си ти на мястото на колата ;) Друго освен масло по тая кола не съм сменял цели 3 години :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Есента с наско лично сме преглеждали хлабината на клапаните и беше перфектна така че не съветвам сашо да пипа там, нито пък да пипа сегменти и т.н. на мотор който да преди една седмица работеше перфектно. Не знам как изведнъж отворихте приказки за такива сериозни работи като елементарните не са проверени. Няма как същия мотор да е почнал изведнъж да цапа свещи и да не му работят 2 цилиндъра, освен ако в тая седмица откакто го взе не си го карал зверската.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Бащата на Рафаил Ви отговаря.

Не тръгвайте по най-сложната схема-разглобяване на двигателя.

1. Примери компресията, първо на сухо, след това сложи масло в цилиндрите. При съпоставянето на тези данни ще разбереш дали са сегменти или клапани. Ако всичко е в нормални граници-

2. Кабели, свещи, дистр. капачка.

И един съвет-сегментите на два цилиндъра не се чупят в един ден.

Е, успех в диагностиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За маслото

 

Visco 2000 или М10Д са напълно достатъчни като качество и цена. Единствено с М10Д трудно ще палиш през по-студените дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега маслото ти е мотул 15в-40

в скоростите е българско приста мисля че еп-90 беше.

 

И пак да ти кажа, че според мен няма проблем със сегментите както и до последно си работеха и 4те цилиндъра.

 

мотул е безспорен лидер в производството на масла . кастрол , валволин , щел - просто са на свтлинни години от мотул . единствено френската фирма прави естерна синтетика - -5W50 . не се заминавай с глупости - надали ще налееш по- добро масло . ако разбирам правилно си купул колата на наско - мотора е добър , не го съсипвай . грижи се да има масло и вода . не го дръж в свръх обороти - над 3600 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз да се включа в тази пъстроцветна тема :mrgreen: Преди време и на моята не й работеше 4ти цилиндър и ходих при един майстор и той веднага установи,че проблема е в сегментите и ми вика да съм ги сменял.Аз понеже не му повярвах си смених високоволтовия кабел заедно със свеща на съответния цилиндър и после ходих да го черпя една бира :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Та съвета ми към колегата Сашо е да послуша мен и другите колеги и да не се хвърля по такива ремонти при положение,че двигателя е добър.

 

Весели празници :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бях в СФ тия дни и малко се забавя отговора ми относно бившия ми двигател.

 

Вики добре ти е казал за клапаните, есента си бяха ОК и тогава както и до скоро си беше ОК двигателя и всички цилиндри си работеха както си трябва. Това че набира от 0-100 е добре че те радва, но аз ти казах и преди и сега пак го казвам : не си мисли че караш спортна кола. Последния ремонт на нещо което съм пипал по колата е на гумени съедининия и беше началото на лятото. От тогава нищо не съм подменял,защото вс си е работело, но и повече от 3500оборота не съм вдигал или е било 1 -2 пъти инцидентно. Ще ми е интересно да разбера къде е проблема сега на двигателя и какво се е прецакало по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.