Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Свети лампата на airbag-a


User212

Recommended Posts

Здравеите.Имам Skoda Octavia 4x4 с RS пакет.Колата е от миналата година и съм я купил от магазина на Skoda в София.

Имам един проблем ......Днес сутринта като запалих двигателя ,лампичката на airbag-говете на таблото не изгасна както е обикновенно.Разтревожен запалих и изгасих двидателя няколко пъти,но без успех.Проверих в книжката на колта за бушони или нчкаква друга информация.След кратко разглеждане стигнах до извода да проверя бушоните-здрави са-,обаче по-интересното е ,че клаксуна също ми изчезна ....моляви даите съвет ,все пак са празници и ми се налага да пътувам,а без airbag-гове нещо неми се тръгва..... :cry: :cry: :cry: :cry: HELP PLS!!!!!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светенето на лампата може да е от буксата за пиропатроните под седалката заради лош контакт.

Обаче това за клаксона ме хвърля в шах. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е почти чисто ноша на 25 000км !а отностно пиропатрона ако го откача,почиста конектора и после го закача ,после в сервиза ще разберат ли щото все пак си е гаранциоона а ако влезне в сервиза мисля че ще протака поне 1 седмица а и по-рано от 10 януари никакъв шанс да влезне.други идеи ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съчувствам ти за проблема но щом е светнала лампата дори и да оправиш проблема,който с почистване едва ли ще оправиш лампата няма да изгасне сама без да я закачиш на компютър и да я загасите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клаксоните са зад фаровете за мъгла. При това гадно време е възможно да има някаква утечка, която обаче да не е достатъчно силна за да изгори бушона, а и клаксона черпи доста ток(як бушон).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем с air bag-овете имаше нашата октавия. Закарахме я в ЕТ стоя един ден и я оправиха. Казаха че някаква букса не правила добър контакт. Лампата светна по време на движение по магистрала Тракия, имаше много неравности и колата доста се раздруса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам Octavia I и имах същия проблем с лампата за еърбега. Нулираха го и изчистиха грешката в Хеед 91 за 5 минути. Грешката е някъде по кабелите. Не е важно къде точно, важното е, че проблемът е отстраним. Няма за какво да се тревожиш, просто иди в сервиза. Ще ти я оправят много бързо (дано и при теб да е така)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност е вътре в купето. Не мога да ти кажа кой номер е за Octavia I, но със сигурност е вътре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да са ти правили нещо по предницата ? да си свалял волана ? на мен ми звучи като скъсана спирала ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,бушона за кл;аксона се намира вдясно на таблото отстрани до шофьорската врата(мале как тъпо го обясних)!

Но клаксона явно самите тромби са ти проблема според мен.на моята понякога изчезват за ден два,после свирят си така половин година и пак!Имам си нови,но така и не съм ги сменил :)

 

А за възглавницата-лоша връзка(това не значи че няма да се отвоерят нали)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип аз съм с Octavia II 4x4,но благодаря за отговорите до сега,утре ще ми остане малко време и ще оспея да провея бушоните на клаксона ,а отностно пипане по предницата -все пак е нова на 9 месеца и съм я карал само за масло и 1 път за всички филтри в ЕТ.

А отностно лоша връзка къде според вас е -под седалката да кажем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зад волана има една спирала която 99 % ти е скъсана. през нея минават сигналите за клаксона и възглавницата на щофьора . спиралата представлява тънкослойна платка с дължина около 3 метра . не подлежи на ремонт . сменя се с пластмасовите си капачки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е откакво да се е скъсала?

А и като е в гаранция колата безплатно ли ще я оправят?

А и за колко време горе-долу?

А и ако не,колко пари струва?

А и още нещо понеже се налага да пърувам ,ако стане нещо(недаи си Боже)ще се активират ли Airbag-говете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата tyny e прав (пак давам пример с моята Octi). Зад волана обикновено ставало прекъсването. Така ми казаха и на мен в сервиза. Не мисля, че ще можеш да се справиш без помощта на специалист, но все пак провай. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е откакво да се е скъсала?

А и като е в гаранция колата безплатно ли ще я оправят?

А и за колко време горе-долу?

А и ако не,колко пари струва?

А и още нещо понеже се налага да пърувам ,ако стане нещо(недаи си Боже)ще се активират ли Airbag-говете?

 

би трябвало да я оправят гаранционно.

работата е за 20 мин , но ....

докато не се оправи възглавниците не работят - за това ти свети и лампата - да те предупреди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат общо. Просто кабелите за airbag-а са зад капачката на волана, там е и самия клаксон. Явно проблемът е 2 в 1 и скъсването на единия кабел води до прекъсването и на другия (или изваждането им от куплингите). Не съм специалист, но така мисля че беше и при мен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво общо има клаксона с airbag-говете?

 

общото е че бутона за клаксона и възглавницата на водача се намират в волана . спиралата осигурява връзката на волана (който се върти) с конзолата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човече не съм толкова тъп ,знам че волана се върти,знам че и клаксона и възглавницата са във волана ,ама също така разбирам от написаното от теб .....маи нещо така.....ае по-леко а?

и ако неси разбрал питах какво общо имат ,ти или не знаеш за какво говориш или?А кажи като знаеш кво му е толкова общото между клаксона и въздушната възглавница(според теб -волана) + това чисто технологично няма смисъл и начин по един и същ проводник да пуснеш сигнал за 2 коренно различни устроиства с различни функции.и + това като питаш германците и чехие за тоя проблем те си казват.а и ако незнаеш наистина къде е проблема мога да ти кажа вече -на възглавницата и клаксона връзката им с компютъра на колата е че ползват един общ лентов кабел и понеже тои е направен с калпави куплонзи с течение на времето се чупят.това не означава че възглавниците няма да се активират,просто компютъра не ги вижда заради прекъснатата връзка.а и възглавниците са на аналогов принцип посредством "силата"която поемат коланите,тоест ако нямаш колан и се делнеш някъде ,няма да ти се активират възглавниците.

а и за друг път би ли бил по мил с колегите си от форума ,все пак всеки знае че волана се върти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кажи като знаеш кво му е толкова общото между клаксона и въздушната възглавница(според теб -волана) + това чисто технологично няма смисъл и начин по един и същ проводник да пуснеш сигнал за 2 коренно различни устроиства с различни функции

проводниците са 4 . обикновенно се късат и четирите .

 

това не означава че възглавниците няма да се активират,просто компютъра не ги вижда заради прекъснатата връзка.а и възглавниците са на аналогов принцип посредством "силата"която поемат коланите,тоест ако нямаш колан и се делнеш някъде ,няма да ти се активират възглавниците

 

няма да се активират - за това свети и лампата на таблото. когато е прекъсната връзката не може да се затвори веригата и да се задейства пиропатрона. - компа следи съпротивлението му. когато то стане безкрайно - светва лампата - няма връка с възглавницата ako една от възглавниците не е в норма не се задейства нищо - предполага се че системата не е наред и може да нанесе поражения на пътниците .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лампата свети само за индикация,говорил съм лично с хора който работят в сервиза на skoda в ЕТ и на още доста места и всички са на едно мнение ,не че ми е приятно да свети ама?в сервиза ми казаха чак за след 7-8 януари че ще могат да я прегледат и затова въобще писах и и започнах такава тема .исках да чуя мнението и други хора (защото ми казаха че е стандартен проблем)и понеже все пак е форум за Skoda затова .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лампата свети само за индикация,говорил съм лично с хора който работят в сервиза на skoda в ЕТ и на още доста места и всички са на едно мнение

 

Странно как всички са на едно грешно мнение :mrgreen: . tyny е прав, щом има проблем в системата на въздушните възглавници, те няма да сработят при удар (недай боже). Лампата не свети без причина или, за да създава празнично настроение :D. Още по-малко като има проблем в лентовите кабели във волана (като кабела, по който минава сигнала е прекъснат, какво ще задейства еър бега? Помисли и виж, че няма логика просто.)Пък и аз съм говорил с хора от ЕТ (и не само) и ти казвам, те какво са ми казвали :) . Поздрави и весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако свети на таблото лампата на въздушните възглавници си мисля че няма да се задеиства нито една от тях, пък те нека са си на кав ще да е принцип... Преполагам че tyny е прав щом нямаш и клаксон не е буксата под седалката а в самия волан... Ама User212 щом си верва че му бачкат възглавниците нека си кара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.