Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Octavia 1,9TDI двигателят прекъсва в движение! - Решено!


ratbg

Recommended Posts

Проблемът ми започна с паленето. Пали студена от раз, при следващо палене прави проблеми. Направи ми впечатление че когато колата е на слънце директно огрята също трудно пали. Казаха ми че проблема бил в нафтовата помпа. Направиха ми да се включва винаги подгряването. Проблема не се реши, но забелязах, че когато завъртя ключа и не се покаже подгряването не може да запали, колкото и да въртя стартера. Ако почакаш 2-3 мин. се показва индикатора на подгряването и пали от раз. Същият проблем се появява когато колата е изложена на силно слънце, понякога не се включва индикатора на подгряването(в сервиза го направиха да се вкючва винаги) и колата не пали колкото и да въртя ключа. Появява се, като изчакаш няколко минути. През това време разходомера за горивото започва да върти и някой път достига дори до 100. След като спре да се въри, се появява индикатира за подгряването и тогава пали веднага. Понякога при движение на кратки разстояния двигателят прекъсва, без видима причина, никога досега на дълъг път, най често в града на сфетофар. Като врътна ключа подгряването го няма. Разходомера за гориво почва да върти като луд, за около минута-две. Като спре светва подгряването, врътваш ключа и пали от раз и после можеш да ходиш и на дълъг път без да прави повече проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Прочети внимателно темата от линк-а по-долу! Има няколко мнения в които може да откриеш насока за по-лесно разрешаване на проблема! Не е зле да напишеш и от къде си - така колегите ще могат да ти препоръчат майстор в твоя район.

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=1481

Пожелавам ти УСПЕХ! И пиши, какво е станало ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Повдив съм. От доста време съм с този проблем. Хубавото е че не се явявя редовно. На скоро смених акумулатора и нямах проблеми повече от 20 дни, бях помислил, че съм решил проблема, но се яви отново. На компюторна диагностика не засича нищо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
От Повдив съм. От доста време съм с този проблем. Хубавото е че не се явявя редовно. На скоро смених акумулатора и нямах проблеми повече от 20 дни, бях помислил, че съм решил проблема, но се яви отново. На компюторна диагностика не засича нищо!

 

Реле дето пали компютъра ( обикновенно токово реле ) - студена спойка в него. АКо не е това трябва да е от самия комп. Имах подобен проблем, оказа се релето.

 

 

Със здраве Габи !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора! Имам въпрос, къде да търся това реле, което прекъсва? Имаш ли някаква схема? Ще съм ти много благодарен ако ми помогнеш!

 

Поздрави!

Румен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имах този проблем. Лятото бях в сервиза на Ауди на Цариградско в Пловдив, обясниха ми, че е от помпата. Била на много километри и т.н. Преди няколко дни при минус 20 градуса, сутринта запали с малко повече въртене от друг път. Усъмних се, че има изгорели подгряващи свещи. Отидох в сервиз, наистина две бяха изгоряли. След като ги смених, проблема с паленето на топла кола се оправи. Не знам каква е логиката, но е факт. Може лятото, при високи темеператури, да пали отново трудно, когато е топла. Но сега е ок. Но аз не съм пипал инсталацията, т.е. подгряването да е включено постоянно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем го имах и аз на 1.9тди 90к.с, топла много трудно пали а в големите студове от четвърт в Супер Дизел ми казаха или помпа или акумолатор- който трябвало да е с голям стартов ток, защото като е топла не подгрява и трябвало да завърти по бързо. Оказа се че не е от акумолатора, и остана помпата, която е скъпичка. Поне при мен беше така. А за загубата на мощност също го правеше, и в движение като е на скорост връщаш ключа и после даваш пак на контакт и се оправя. И така докато не ти писне и не я продадеш за 6500лв :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
:D:D:D Оказа се, че проблемът е в релето, реле 109. Специално благодаря на paralichko, който ми даде идеята, спести ми много нерви и пари. Ремонта ми струва 0 лева. Иначе бяха ме подхванали майсторите ... :evil: :evil: :evil: с нафтовата помпа. Добре че не се подведох. Щеше да ми струва най-малко хилядарка! Вече три месеца нямам проблем. Изчаках толкова време, за да съм сигурен, че проблема е решен. :lol::lol::lol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги я споделете кое е това реле с №109,защото прерових доста схеми и неможах да го открия.Стигнах до съмнение че става въпрос за ..реле блока управление двига телями 1,9 sdi и tdi.. ,което се номира на позиция №12 на панела за релета.Но дали е така , учаквам вие да ми кажите тъй като и аз имам същият проблем с моята кола.Предварително ви благодаря за инфото :):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

точно тъка,реле 109.това е проблем при всички шкоди,фв и ауди-дизел.аз имах същия проблем скоро,нопопаднах на дигностик който започна да търси проблема от релетата.студена спойка.призапои го и ми каза ако пак се появи проблем да го сменя с работещо втора ръка.при мен стана тъка.роботи 2 дни и пак почна да прекъсва.смених го.това реле е за захранването на управляващия блок.ще ви кажаи една тънкост която открих сам-ако се случи на някой да изгасне на път,един кабел от + на акомулатора до клапана на нафтовата помпа и колата пали.обаче влиза в сервизен режим и невърви както трябва,все едно си без турбо,но може да се прибереш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.