Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-club-bulgaria

Как ще ни стигнат Хамериканците?!? По разход - дали?!?


Dereal

Recommended Posts

http://auto.dir.bg/2007/12/21/news2467140.html

 

"Сенатът на САЩ определя задължителен среден разход на всички видове автомобили до 2020 г., като целта е икономията на гориво да се повиши с 40%.

Сенатът на САЩ ще гласува за въвеждането на програма за контрол на икономията на гориво Corporate Average Fuel Economy program (CAFÉ), чиято цел е до 2020 г. средният разход на автомобилите да бъде 6,7 на 100 км. Това ще бъде с около 40% по-малко от сегашната стойност. Първата фаза от новия стандарт се очаква да започне с моделите, които ще излезнат на пазара през 2011 г.

 

Финалният вот се очаква да бъде гласуван в Долната камара на Конгреса в САЩ следващата седмица, преди да бъде подписан от президента Буш и въведен като закон. Според председателя на Сенатската комисия по търговията Даниел Инуйе новият стандарт ще спести повече от 1 млн. барела петрол на ден до 2020 г. В момента в САЩ се използват 21 млн. барела на ден, като 8 млн. се използват от автомобили и камиони.

 

Един от опонентите на новия стандарт е сенатор Джеймс Инхоф, който критикува предложението, като казва, че новите автомобили ще бъдат по-опасни, защото производителите ще ги правят по-малки и по-леки, за да намалят разхода им на гориво."

 

Ако 6.7/100 е 60% от сегашния разход, значи той е около 11л/100 :!: :!: :!: А ние после се чудим защо превзеха Ирак и техния нефт! Колко от нашите коли имат такъв КОМБИНИРАН среден разход?

 

И колко трябва да си малоумен да кажеш, че американските "коли" ще станат малки - ми те са прекалеееено големи, малко диета няма да е за лошо! :evil: :evil: :evil: Страната дала на света Hummer и Dodge Viper - с двигател достоен за камион в серийна кола!

 

 

EDIT: Велко, и аз не го виждам това 6.7, ама да ги е@а и хамериканците - г-н Рудолф Дизел е обидно за кола, а? Само за товарни камиони? Ами downsizing? Или това се все чужди за тях думи?

 

Карал си дизел, кажи ми дали един 2.5TDI от новичките няма да стигне за някой 7 местен ван и да даде друг разход, включая и в пари?? Много странно защо Common rail, FSI и други гадни съкращения не идват от USA, ами от EU?!?!? И как същите съкращения ще отразят положително и на USA :!: :!: :!:

 

И знам, че 2.5 е нещо като малолитражка - Пасат в американския сайт на VW има само 3.6 и от скоро - 2.0 TFSI, който се означава като TURBO и ти ще ми кажеш, защото не знам, дали това не е малко насочено към ентусиастите?

 

ОБАЧЕ КЬОРАВ ДИЗЕЛ не виждам :!: :!: :!: (не че VW са "представителна извадка", ама ги има и в Европа и то с доста различни двигатели)

 

Edit2: Велко, и в Европа има камиони, и Европа има транспорт, който не харчи малко, ама не е такъв пре-раздут като американския!!! Тия кубици за чий са им? Може би 2.0 TSI е слаба или бяга малко??? А не дай си Боже, някое Ауди 3.0 Common rail да ги размине - ми те няма да знаят какво е това "изобретение"! В ЕС 3.0 двигател вече си е горния клас, а ти казваш (сигурно е така и това е лошото), че 2.5 го имат за малък :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто, тва нема да стане никога, освен ако не свърши петрола ;) Пикапи дет харчат по 7 литра... Те са от 3.5 литра нагоре мотори бре - нормалните ;) Да не говорим за havy-duty...

У америката под 3.0 литра /в някой случаи 2.5/ не го имат за кола! А колите не са много голями, като се има впредвид, че имат по 3 деца - питай ме, дали щеше да си вземеш Октавия комби ако чакаше 3-то отроче или някой SUV с три реда седалки или миниван... А камионите - по 40/100 дет горят, че има и такива дет шмъркат повече...

А средния разход в пари, а не в литри е...50-60$ на седмица минимум за колите /има и изключения де - тея с под 3.0 литра двигател/ и около 700$ на ден при камионите ;)

Тея само си правят ветър на устата е 6.7/100...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази година като бях в САЩ ми направи впечатление, че дизеловите автомобили бяха единични бройки.

95% от бензиновите коли бяха с двигатели над 2.5

 

Когато отидох да си взема кола под наем ме гледаха много учудено че искам да си взема една Мазда 3 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На "умните" американци изобщо не им пука, че с грандоманските си таралясници замърсяват в пъти повече околната среда отколкото всяка нормална кола. Въобще отношението им към този огромен проблем става ясно от факта, че само те от развитите страни не са ратифицирали протокола от Киото.

Докато европейците налагат квоти за въглероден диоксид и се чудят как да правят колите по екологични, американците явно смятат че проблемите на тая планета не ги засягат.

Разбира се всичко си е за тяхна сметка, петрола така или иначе свъшва, а катастрофи като наводнението в Ню Орлиънс ще зачестяват, но проблема е че освен тях, ще страдаме и ние.

Дано скоро почне да им идва акъла ... но нещо нямам голяма надежда за това. Просто техния манталитет, че те са най-важната нация на тая планета, не мисля, че лесно ще се промени.

 

ПС - за напросветените ще отбележа, че САЩ са най-големия замърсител на света.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...EDIT: Велко, и аз не го виждам това 6.7, ама да ги е@а и хамериканците - г-н Рудолф Дизел е обидно за кола, а? Само за товарни камиони? Ами downsizing? Или това се все чужди за тях думи?

 

Карал си дизел, кажи ми дали един 2.5TDI от новичките няма да стигне за някой 7 местен ван и да даде друг разход, включая и в пари?? Много странно защо Common rail, FSI и други гадни съкращения не идват от USA, ами от EU?!?!? И как същите съкращения ще отразят положително и на USA :!: :!: :!:

 

И знам, че 2.5 е нещо като малолитражка - Пасат в американския сайт на VW има само 3.6 и от скоро - 2.0 TFSI, който се означава като TURBO и ти ще ми кажеш, защото не знам, дали това не е малко насочено към ентусиастите?

 

ОБАЧЕ КЬОРАВ ДИЗЕЛ не виждам :!: :!: :!: (не че VW са "представителна извадка", ама ги има и в Европа и то с доста различни двигатели)

 

Edit2: Велко, и в Европа има камиони, и Европа има транспорт, който не харчи малко, ама не е такъв пре-раздут като американския!!! Тия кубици за чий са им? Може би 2.0 TSI е слаба или бяга малко??? А не дай си Боже, някое Ауди 3.0 Common rail да ги размине - ми те няма да знаят какво е това "изобретение"! В ЕС 3.0 двигател вече си е горния клас, а ти казваш (сигурно е така и това е лошото), че 2.5 го имат за малък :(

 

Дизел...не е обидно за кола, Марто! 2.5TDI без проблем ще дърпа миниван... За съкращенията и съответно двигателите - не си много прав - в Европа има повече дизели, но и американците също имат перфектни дизели като Cummins, Duramax, Detroit, CAT...но просто са голями като обем /съответно и размер/ и се монтират в бусове и пикапи /последните 2 на камиони/ за работа, а не за да си ходи собственника на автомобила до магазина.

На Ауди и ФВ TFSI-то го означават като ТУРБО, щот никой тук не го интересува, че това е Turbo Fuel Straight Injection. Ако изискаш допълнителни разяснения - получаваш ги безупречно и изчерпателно - не се съмнявай ;)

За транспорта - повярвай - не знаеш за какво говориш! Тук доста неща се крепят на транспорта! За това правят голями и издръжливи двигатели за камионите /1 млн. мили, основен ремонт за около 12000$ и още 1 милион мили!!!/. Кубиците за чий са им, питаш... За да издържат двигателите по-дълго. Бавнооборотни и мощни - това е. Друго не се иска.

2.0 TSI няма да им е слаба, но тук никой не купува колата, защото е 3.2 250 коня, а защото му харесва ;) Малко са хората, които гледат спецификите на двигателя и слизат от 3.6 литров мотор на 2.5 литров.

Дизеловите коли, които се продават в щатите са ФВ и МВ - няма други.

За хубаво или лошо - не знам. Просто описвам нещата така, както ги виждам...

Има и още нещо...цената!!! Докато нормалния бензин е 2.79$ за галон, дизела е 3.39$ Помисли и за това...

 

На "умните" американци изобщо не им пука, че с грандоманските си таралясници замърсяват в пъти повече околната среда отколкото всяка нормална кола. Въобще отношението им към този огромен проблем става ясно от факта, че само те от развитите страни не са ратифицирали протокола от Киото...

 

ПС - за напросветените ще отбележа, че САЩ са най-големия замърсител на света.

 

С първото ти изречение няма как да се съглася! Например в Бг даваш 20 лева и минаваш на преглед, но дори и редовно да си минеш...минаваш ли на преглед на катализатора? Щот в америката, без този преглед да е ОК, колата ти се спира! Интересно ми е било как, докато чакам на "Орлов мост" за някоя среща ми смърди ужасно на изгоряли газове, а по магистралите на Чикаго и Лос Анжелис карам с отворен джам и няма помен от миризма /разбира се, има миризма, но не може да се сравни с тази в София, като се има предвид натоварения трафик/. Изобщо - колите са лек замърсител! Само като информация - всяка кола има 8 години /по спомен - може и да е по-малко/ гаранция на катализатора, който ако се разтропа преди това се сменя безплатно! С камионите... На тях се налагат все повече ограничения, особенно в Калифорния и Ню Йорк, а от догодина влизат още изисквания в цалата страна! Имам впредвид, че правят нещо и имат средствата да го постигнат! За Киото си прав, но сега се готви нов "протокол"...може да се съгласят...

Наистина са най-голямия замърсител, но не колите са приината за това... А и скоро, Света ще има нов лидер - погледнете Китай :?

http://news.nationalgeographic.com/news ... ution.html

 

...air pollution kill 656,000 Chinese citizens each year, and polluted drinking water kills another 95,600...

NO COMMENT...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харчат чужди ресурси а от Бензин а техните ги кътат... :x

и незнам какъв е смисъла от тея 6.0двг когато един Кайман с 3.6двг май не помня е по-бърз? :?

 

Ти пак "избухна" :mrgreen:

Кой ти говори за бързи коли бре? Като толкова тачиш тоз Кайман - великите почти 300 коня и повече от 5 сек. до 100 км/ч., сравни го някой 6-7 литров двигател щом си уверен, че е по-бърз /явно за теб това е най-голямия критерий/ и тогава говори. Примерно...Saleen 7

http://www.saleen.com/saleen_s7_performance.htm

Да не говорим, че има и дизелови пикапи, които ще му видят сметката на Кайман-а ;)

 

http://youtube.com/watch?v=5B-nU2qj580

Ей тук, като го гледаш - усили си звука, че нали постоянно напомняш, че дизелите не вадят звук... Чуй и ми кажи, дали не ти прилича на самолет ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ужас, т'ва дими повече от локомотив, но битурбото си казва думата - фурия е :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъпо е... :?

 

Мдааа... Тъпо ще да е, след като дизелов пикап отряза Вайпър...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.