Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Просто гасне


simmen

Recommended Posts

От няколко дена откакто паднаха температурите имам проблем. Колата е фаворит 136, карма я на газ, но заради студа почнах да паля на бензин, изчаквам на място около 2 минути и тогава включвам на газ, или тръгвам и след 1 километър превключвам. Проблема е че колата почна да гасне на бензин. Оставям я на бензин, сутринта пали но оборотите ги държи ниски, около 1000 и ако неподавам газ угасва. Подавам газ за да ги държа на 1500-2000, работи 4-5 секунди и изгазва изведнъж. Нито прихълцва нито нищо просто гасне. Прави ми впечетление също че на газ като карам докато не е още загряла хубаво оборотите ми паднаха на 1000, сякаш смукача не се е включил. От какво може да е това с гасненео на бензин ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подавам газ за да ги държа на 1500-2000, работи 4-5 секунди и изгазва изведнъж. Нито прихълцва нито нищо просто гасне.

 

Интересно ми е за това какво ще кажат колегите :roll: :?: Мен също живо ме интересува :lol: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, не е чак толкова лесно да се определи само по обяснения, но:

 

1. Провери си механиката на карбуратора и най-вече мембраната на ускорителната помпа - тя работи на сухо при газта и може да се е удървила

 

2. Провери си бензиновата помпа

 

3. Провери си електриката

 

4. Нагласи автоматичния смукач да държи малко по-дълго - става с трите винтчета отстрани на карб-а

 

Аз също имам подобни "симптоми" на бензин сутрин, но с няколко резки подавания на газ общо взето се нормализират нещата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят смукач работи перфектно, и когато отпусне смукача, вече позагряла - гасне. Карбураторът ми е напълно рециклиран, сменях мембрана на ускорителна помпа и купих чисто нова бензинова помпа.

 

Какво остава, някакъв електрически проблем ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми сигурно се дави като и дадеш смукач а е загряла?

 

пак се изказваш неподготвен - Фелата е с автоматичен смукач и не можеш да го "дадеш" ръчно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

simmen - карбуратора гледал ли си го? Защото, както пишеш, караш я на газ, а от скоро сутрин на бензин. Обикновено, когато автомобил с карбуратор дълго време се кара само на газ, в карба се натрупват разни финни нечистотии, в резултат на което, когато решиш да покараш на бензин, бензина помита всичко това и в голяма част от случаите се оказва, че някой жигльор има нужда от продухване, защото е задържал част от боклука. Такъв проблем имах редовно със 120-ката, докато не започнах да я карам повечко на бензин, по-малко (понякога даже никак) на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега може да кажа някоя глупост, но при мен рапида ми правяше подобни номера миналата седмица, даже гаснеше и както си е в движение. Проблема се оказа конденз в делкото! По случайност отворих капачката на делкото изтрих с един парцал отвътре и напръсках с WD да гони водата. Сега колата пали по-бързо и спря да ми гасне. Пак повтарям не съм запознат с фаворитите и електрониката, но при мен помогна ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя фаворит имаше подобен проблем като е студен и го запаля работи малко и изведнъж изгасва и повече неиска да запали или пали след известно време и се оказа че преди или след карбуратора сега немога да се сетя точно има една пласмасова джаджа незнам как се казва за връщане на излишното готиво в резервоара та в нея има едно топче което заяждаше и не пускапе гориво като смених тая работа повече не сам имал проблеми дано съм бил поне малко полезен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда, ама тоя преливник май струваше към 40 кинта нов в магазина и има смисъл да се сменя само ако със сигурност проблема е в него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Опел Кадет и VW са еднакви и специално от магазините на Опел същото туй чудо струва 15 пари / български / , но в случая не мисля , че баш там е проблема , но и от всичките тез обяснения немога да кажа със сигурност нищо , тъй че мисля за редно да се кара по ред на номерата , па то ще си излезе ... най - сигурно и бързо е на една диагностика и е важно майсторите да поназнайват тез карбуратори , щот не всеки ги прави напоследък ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вода която запушва емулсионните тръби и жигльорите. на 30 литра бензин наливаш 300 грама етанол или метанол в резервоара. спирта разтваря водата и помага изхвърлянето и от карбуратора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Марто е прав - във бензина има по малко вода и зимата се случва да замръзна в карба и няма палене. Аз сипвам всяка зима спирт, но тази забравих и вчера и аз запецнах по описания модел.

 

Марто от къде го купуваш етанола, че той май е доста по-евтин от спирта за горене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

химтекс . намира се до завод европа. на последък доста му усилиха цената - преди на варел вървеше по 65 - 70 ст за литър , НО мо сложиха акциз .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може, ако си намериш бразилски двигател ;) ама не вярвам у нас метанола да е по-евтин от бензина, да не говорим за етанола - с него предпочитам да зареждам другото гърло smile078

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спирта разтваря водата

Eй, ХТИ-колегата. Шъ си дърпаме ушите! Я да напишеш правилното! Не я разтваря, а добре се смесва с нея и така я изземва от общия разтвор.

Малко smile188 ти от срещата на Банкя никакъв не се обаждаш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали може колата да върви само на етанол или метанол?

може , даже си върви доста добре. има някои особености на които трябва да се обърне внимание - метанола кипи при по- ниска температура от бензина и се налага карбуратора да е по- студен от обикновенно - спираш колата топла и тепрературата се вдига до 70 - 80 градуса - метанола кипва и задавя колата зверски . трябва да изчакаш да изстине , тогава на напълниш карбуратора с гориво и да запалиш мотора . това през лятото става за около един час . при изпарението на метанола се поглъща повече топлина от бензина - за образуването на качествена горивна смес се налага тръбита да са по- топли от обикновенните . клапите също - в интервала +8 - -4 градуса замръзват зверски - размразяването най- лесно става с гасене на мотора за 10 секунди ... иглата трябва да е перфектна - метанола е с по- нисък вискозитет от бензина и камерата просто прелива. за да върви колата добре сместа трябва да е малко - по богата от бензиновата - противно на всякаква логика се наложи да се сложат по- тесни горивни жигльори ... налага се и промяна в равнината на запалването - повече аванс в ниските обороти , по- малко динамично увеличение на аванса във високите . намалено увеличение от натоварването - тоест вакума . давам пример - 22-25 градуса на 800 оборота , 26- 30 градуса при 4000 оборота . желателно е аванса да се променя в зависимост от температурата на входящата смес - като се загрява сместа аванса намлява - 4до5 градуса при температура на сместа 60 градуса . за инжекционни уредби - най голямия яд е че метанола разтваря пръстенчетата на инжекторите и те стават на желе . пиезо инжекторите се държът много по- добре от електромагнитните . качеството на сместа лесно може да се докара с манипулиране на пресостата на горивото . най добрата версия за мен е инсталитрането на мегаскуирт .

 

Eй, ХТИ-колегата. Шъ си дърпаме ушите! Я да напишеш правилното! Не я разтваря, а добре се смесва с нея и така я изземва от общия разтвор.

Малко ти от срещата на Банкя никакъв не се обаждаш...

 

на последък имам много работа но съм натрупал доста снимков материал - тия дни ще качвам снимките и ще пиша теми . включително и за това как огледалата ми станаха с подгрев ...

 

 

п.с. забравих да напиша - метанола е доста отровен ! парите му също !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След няколко дена каране по празниците и минати 500км, извода ми е че става нещо със смукача. На газ дори и студена като я запаля стои на 800-1000 оборота, все едно е загряла и е изключила смукача. При същото упражнение на бензин изгасва след няколко секунди, начина е да я подавам и отпускам гаста постоянно за да държа на бензин докато превключа на газ. Онзи ден малко позатопли и сутринта си запали от раз без никакви забележки. Тоя смукач може ли да се смени целия, или някой може ли да ми даде някоя схема или книжка как работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.