Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

радиаторчето на парното


skoda_1

Recommended Posts

на фав от вътре ли се вади или откъм двигателя?

и требе ли да се източи охладителната течност?

надявам се на отговори от компетентните :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от вътре и разбира се, че се точи течността то няма начин иначе,но преди това е добре да свалиш таблото ,а преди това и волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подробно процедурата по демонтажа на туй радиаторче :

1. Акумулатора се сваля .

2. Източва се антифриза от пробката на тръбата под двигателя.

3. Свалят се двата маркуча на парното + жилото на кранчето / ако не се отвие болтето на жилото може да се откачи с вилката /

4. По - трудния начин за вадене на радиаторчето е да се дръпне по посока акумулатора или се развиват двете гайки на кожуха на парното , изтегля се леко напред и тогава се вади малко по - лесно ... всичко това се извършва в двигателния отсек , а в купето имаш само въздуховоди .

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от вътре и разбира се, че се точи течността то няма начин иначе,но преди това е добре да свалиш таблото ,а преди това и волана.
smile019
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите може и да са прави щом го казват така значи са го правили ,аз съм писал и друг път по такава тема и изхождам от смяна на радиаторче на пасат2,ауди 80,и голф-там не се сваля таблото.Сори за некомпетентното в случая мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво стана всъщност-първо-жилата са две и при мен се оказаха доста ръждясали болтчетата които ги държат

второ-след отвиване на вилките и ключа откъм купето и след сваляне на няколко куплунга и без източване на всичкия антифриз се оказа че парното не излиза защото пречи карбуратора :x

трето -радиаторчето не можеш да го извадиш наляви защото има около цялото парно предпазна пластмасакоято не позволява да се извади.

четвърто -по добре на студено отколкото да стоя да си играя на студа 2 дена за тази "лесна" операция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи има нещо сбъркано в методиката ти , щот съм вадил само радиаторчето на Формана и зор не съм виждал , куплунзи не съм разкачал и ключове не съм свалял ... ако искаш да вадиш цялото парно ... тва е друга бира ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи онзи ден се опитвах да сваля радиаторчето на моита Фаворитка.Оказа се много пипкава работа и се отказах.Не разбрх обаче защо искаш да го сваляш.Запушено ли е или спукано.За запушено парно ще кажа тук един лек за да не отварям нава тема. Та моито парно беше запушено тотално,грам течност не влизаше в него.Отказах се да го свалям и реших да пробвам по мързеливия начин.Източих всичкия антифриз и налях 1.5л.оцет,12пакетчета лимонена киселина от магазина и останалото налях с вода.С този разтвор карах около 2ч после оставих колата да поседи 3ч.След това източих и направих 2-3 промивки на всичко .Сега имам порно да те изгори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щях да го свалям тъй като зимата нямах почти никакво парно, а сега не зная на какво се дължи но след вчерашното разглобяване имам силно парно :roll:

а промивки не мога да правя защото имам проблем в пробката за източване и не искам да я пипам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми източваи от долния маркуч на радиатора.Аз демонтирах всички маркучи и в тях имаше невероятно много боклук.Вероятно като си го свалял е имало някаде боклук но се е отпушило при демонтажа.Все пак промии защото тои е останал вътре в системата,и вероятно може пак да запуши някои отвор на парното.Там налягането е слабо и всичко се отаява в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Относно промивката с оцет искам да споделя, че преди време реших да си промя радиатора на Опела по този начин. Успях, проми се така че текна от няколко места и айдеее - нов. На никой не пожелавам да му се случи, все пак таралясника беше на 20год. но имайте едно наум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да точно и на бащата на старата барака >20г. след такава промивка протече от всички възможни съединения.но пък с какво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз промивах с смес от препарат за прозорци и веро, а Дончо, със Calgon, но както се сещате това става на свалян термостат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.