Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Паленето невъзможно


radko1981

Recommended Posts

колеги я споделете мнение!

значи на фабия 1,9 дизел откакто е студено стартера все по трудно завърташе, до тази сутрин (направо отказа) завъртам ключа само казва цък светват всички лампи по таблото и това е всичко

До днес подгравях един път завъртах на 1/4 оборот и после след 2-рото подгряване завърташе и криво ляво палеше ама днес нещо и след 5-тия опит все нищо.

Замерих си акумулатора 13 вт напрежение значи няма да е от акумулатор. Остава да е стартера, ДАЛИ ??????? и по скоро какво по точно в него може да е?

Ако някой може да помогне ще сам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, акумулатор не се мери така . Ти просто си премерил напрежението в ненатоварено състояние :D:D:D

Иди при най-близкия дилър на акумулатори да ти го премери с вилка в динамичен режим . Може да ти премери и гъстотата на електролита и да открие евентуално мъртва клетка.

По начина по който ти мериш (навярно с мултицет) не можеш да си направиш абсолютно никакъв извод. Според мен сигурно е акумулатор и ще трябва да наготвиш стотина лева...даже и повечко... :) ...В този студ е много по-вероятно да ти е сдал багажа акумулатора отколкото стартера ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 месеца имах същия проблем -мислех си, че е акумолатора но уви оказа се стартера. Отначало взех на заем от комшията неговия акумолатор и се оказа, че пак не мога да запаля. След това си разглобих, почистих и гресирах стартера и колата си запали от раз с моя стар акумолатор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-простият начин да разбереш дъли ти е читав акумолатора е следния, когато въртиш на стартер погледни как ти светят лампите по таблото и ако светенето им е по-слабо акумолатора ти е слаб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напрежението на акумолатораа се измерва а не замерва.

13 V e ниско напрежение. Трябва да е 14.2 V ако не се лъжа.

Има и други показатели при акумолатора като например ТОК. Има едно понятие Пусков ток. Ако ти е заминал асс. и не можа да даде необходимия ток и да си имаш 15 V (макар че няма да ги имаш )пак нищо няма а стане.

 

Зашо не пробваш с друг акумолатор. Аз преди като карах дизел си бях взел един 74 Аh със пусков ток 680А - въртеше като змей

 

Съвета ми е пробвай с друг след това гледай за стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 V са добре. Тези 14,2 V ги няма и при чисто нов акумулатор. Пробвай с друг акумулатор и ако не запали както трябва разглабяй стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към Yohi ... и др. ...

 

Yohi, това което си чувал за 14.2 V не е напрежението на заредения акумулатор. Това е зарядното напрежение на релето до което ограничава самото то. След като "гасим" двигателя това напрежение пада постепенно.Нормалното напрежение на зареден акумулатор ( автомобил в покой) е 12,6- 13,2 V.

 

И пак повтарям , че дори да премерите 12,6- 13,2V на клемите на акумулатора не значи че той е изправен.Много по-важна характеристика е тока- измерва се с резисторна вилка.

Пробвайте с друг акумулатор или измерете съмнителния при специалист- Безплатно е !!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.