Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Защо 1.9 TDI загрява толкова бавно?


izov

Recommended Posts

Защо този двигател загрява толкова бавно? Карам примерно 6-7 км и стрелката никога не стига 90 градуса... Много е притеснително - нито имам парно, а разхода е висок. Това нормално ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормално,и също така да знаеш и 5 часа да работи на място няма да загрее!!Споко карай и си свиркай!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и според мен е нормално. То все пак е дизел това, трудно загрява. На брат ми полото загрява на нормалното си ниво, чак след 5-6 км.

Хубавото е, че двигателя ти не се влияе от студа, т.е не прекъсва докато е студен, както гадната ми бензинка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, човече ;) - моята е на 4000км, пътят ми сутрин е 4,5км и досега ми е загряла 2 пъти - единия път не пуснах климатика (т.е. парното на практика), а втория път я оставих да работи 5-7 минути докато я чистих от снега.

 

Дизелът загрява по-бавно - факт! Особено пък новите дизели! Като му пуснеш и парното загрява още по-бавно и ти няма нищо на колата - просто "нафтовите печки" са с по-голямо КПД и има по-малко отделяне на топлина, а от топлината загрява двигателя ;)

 

Един съвет от мен - не пускай климатика въобще докато стрелката не мине поне първото деление след нулевото на "термометъра" - после можеш да имаш поне повечко топло :mrgreen: и по-голяма вероятност да си постигнеш заветните 90 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото е, че двигателя ти не се влияе от студа, т.е не прекъсва докато е студен, както гадната ми бензинка.

 

Провери си бензинката, нещо не ти е наред. Не мисля, че трябв да имаш такива проблеми. Аз на -3 градуса навън съм бъзрал, паля, тръгвам веднага и няма никакъв проблем. Най-много задната да не зацепи от раз, ама взех да свиквам с това, но да прекъсва двигателя абсурд. Естествено на студен двигател знам, че не е хубаво да се вдигат оборотите.

 

А за колегите с бавнозагряващия дизел - ако се пусне компресора т.е. да се изключи ECON (както изяснихме в другата тема) няма ли да тръгне парното почти веднага, все пак тоя компресор не е ли независим общо взето от двигателя. Поне да не мръзнете сутрин :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, успокоихте ме :D

споко, и аз карам сутрин 4-5 км по задръстванията докато стопли каткто трябва. явно това е за всички дизели 1.9 тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, какво ще кажете за следното:

 

не живеете в София, а в малък град ,

няма задръствания , няма светофари ,

работите на 1 км от къщи ,

колата ви е за кеф ,

карате TDI- PD , 105 к.с.

--------------------------------------------------------------------

дали ще загрее ? ...до "заветните " 90 градуса !!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

======================================

ДРУГ ПЪТ

 

 

1,9 TDI-PD

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще споделя за мойта,колата не загрява бавно в сравнение например с старото ми ауди 100 2.0 16V даже напълно нормално според мен ,на място ако работи даже изстива и темп пада ако навън е около и под нулата,малко ме дразни понеже при аудито ,както и това на приятел 1.9 TDI-PD 115кс вентилатора на климатроника се включва дига доста по-бавно/плавно обороти чак като колата е загряла към 65-70 градуса докато при шкодата малко след като тръгна и вече е на 3-4 чертички след около 1-2км вече е на 5-6 чертички и колата трудно загрява но може би по-бързо се стопля в купето .Пробвайте да спрете климатроника/парното и вижте за колко време ще ви загрее при мен става доста по-бързо ,колкото до разхода според мен даже ми е паднал с до половин литър в студа,вярно че се кара по-бавно но и колата не загрява като хората

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Октавия 2 1.9 ТДИ си загрява за нула време, обаче сутрин първо влизам и пускам двигателя, слагам климатроника на МАХ и излизам да чистя скреж или сняг. Като влезна след 2-3 минути вече започва да духа хладко и след още малко си грее вече. Явно трябва да се пуска климатроника и тогава загрява по-бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники , ми той климатроника не би трябвало да се включва при температури под +2 градуса бе !

Чуваш ли да цъкне в таблото вляво до копчето за фаровете ?

И леко натоварване на мотора и променяне на звука ...

В тоя студ не би трябвало да се завърта агрегата дори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроникът ми е настрен постоянно на 20 градуса през зимата (той още лято не е виждал :lol: ) и ако стрелката на температурата не мръдне си духа студено. Едва когато "напълни" едно деление започва да духа различно от студено, а при две деления определено е топло.

 

Но истинско затопляне има едва когато сме на едно деление от 90-те градуса или когато си е на 90 градуса!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.