Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Налягането на Гумите през зимата?


Krankenstein

Recommended Posts

Мите, и аз мисля, че е по-добре да е по-ниско налягането! По-мека гума стъпва втху повече площ- оттам по-добро сцепление с настилката, което е по-добре за този сезон.

Аз моите как ги сложиш зимните при гумаджиите (те ги напомпаха на 2.2), веднага ги изпуснах на 1.5-1.6 :) Мое виждане - да въздуха се свива от студа, но по-добре да са по-мекички ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора - има си книжка с инструкций за автомобила - там си пише какво трябва да е налягането в гумите. Може да има летни и зимни гуми, но не и различно налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите, и аз мисля, че е по-добре да е по-ниско налягането! По-мека гума стъпва втху повече площ- оттам по-добро сцепление с настилката, което е по-добре за този сезон.

Аз моите как ги сложиш зимните при гумаджиите (те ги напомпаха на 2.2), веднага ги изпуснах на 1.5-1.6 :) Мое виждане - да въздуха се свива от студа, но по-добре да са по-мекички ;)

 

Не съм съгласен -

меки гуми - прецакване на гумите

твърди гуми - прецакване на окачването

истината е по средата

 

а за сцеплението си трябват хубави гуми, иначе - спадане на гуми съм пробвал един път само - трябваше да се кача някъде над Сандански по един черен път в едни снегове - стана !! Обаче после си ги напомпах обратно де

;))

 

EDIT: _Viktor е прав - каквото пише в книжката... ама.. тия неща сме ги мъдрили вече - има търсачка..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile181 Само за справка спомената машина върви по гледчери (или лед). И само за справка, такова е налягането, когато е върху заледена настилка,а не докато пътува към нея... И само за справка - пробвай да си пуснеш гумите до 0,27 да видиш какъв ще е ефекта smile115 . Поздрави!

 

П.П. И за кво я даваш тая справка, ще правиш 120-ката реплика на Hilux Polar Special? :mrgreen: :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

off :oops:

Дали е най-хубавото предаване не знам. След като гледах как онзи слабоумник Джеръми Кларксън потроши едно 911, блъскайки го в най-различни неща, с цел да докаже колко е здраво, не гледам тая полюция ;) . В тоя ред на мисли Fifth Gear е далеч по-добро и културно според мене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимните гуми винаги се помпят с 0.2-0-3 атм повече от летните. Те така или иначе са по-меки и пак стъпват на малко по-голяма площ. А спадането наполовина се прави с цел преодоляването на критични участъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

целта, поне върху сняг е да стъпват не върху по-голяма, а върху ПО-МАЛКА площ - така колата не се пързаля отгоре като шейна и става по-добре управляема. Вижте с какви тесни и високи гуми карат в зимните ралита - Швеция, Финландия, Монте Карло... Освен това при понижаване на температурата студеният въздух в гумите се свива повече и така се понижава налягането, затова трябва да се помпат до по-високо налягане, за разлика от лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.