Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

вади ми се дясната полуоска от външното каре ?!?


stef_gt

Recommended Posts

Здравейте!

Имам шкода Форман. Преди година минах през една голяма дупка и ми излезе дясната полуоска. Отидох на майстори и ми я оправиха, преди месец се получи същото, но след като ми я оправиха отново, взе да излиза дори в завой. Като ми разглобиха предното колело видяха, че зегерката е здрава, но е излязла. Отпред са ми заварявали горе ламарината на ботуша и нещо отдолу при носача. Данеби от там да е проблема. А имам и някакъв "демпфер" , който се монтирал на дясната полуоска, но аз не съм го монтирал. Някой има ли си напредстава как да направя така, че да не излиза тази полуоска, защото ме е страх изобщо да я карам колата :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред са ми заварявали горе ламарината на ботуша и нещо отдолу при носача. Данеби от там да е проблема.
От там е проблема ;) Незнам какво си изпокривил ,но те съветвам да смениш носача и шернирния болт. Виж и макферсона в основата да не е крив. И аз съм скачал в дупки ,но ти определено си бил по смел. Възможно е и друго да има посукано,ма трябва да се гледа така наизуст не може да се приказва.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво са оправили майсторите, след като пак излиза?

Полуоската е един конус, който се фиксира със зегер-шайбата. Смени първо зегерката, ако не или карето, или полуоската.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе кви са тия "майстори" които са заварявали нещо по носача ???

 

Това са неща от окачването? какави заварки ??

 

Така като слушам, че нямаш и демпфера - кофти изглежда....- ходи си го купи, или си го намери секънд хенд,

за носача - май ще ти трябва нов - цената е соленка - около 70 лв.

 

Ако си огънал носач - няма как да получиш оригиналната форма и това ти е проблема на 100% и зегерката е под напрежение..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за мненията.

 

Носача не е изкривен, а нещо заваряваха на мястото където се връзва към купето. Той има две връзки, предна и задна. Задната връзка я заваряваха нещо, от горе, от долу... Като ми демонтираха колелото видяха че полуоската е излязла заедно със зегерката.

 

Явно не държи достатъчно, или тъй като купето се е покривило сигурно се появяват допълнителни усилия в зегеркта и затова излиза. Обаче я гледаха на стенд за реглаж на предница и уж всичко беше наред.... :o

 

Сега чакам колегата FAV135 да ми обясни какво "телче" е сложил на карето на своята шкода от Тойота и се надявам като го направя и аз да не се вади. Някой ако е имал същия проблем и го е решил, ще съм му много благодарен ако сподели опит... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ми как така бе колега ще изкача полуоската.........Очевидно имаш нещо криво и разстоянието между колелото и купето е по-дълго от оригиналното и полуоската идва по-къса и като завие колелото се преопъва и изкача от шлиците......Поне така си мисля аз..... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:idea: Най-вярно изрази проблема skodajia. Проблема ти е "тенекеджийски". Трябва здраво "изкърпване" на мястото захващащо носача и спазване на определени дименсий /разстояния/. При преминаване на автомобила през дупки или бордюри или в завой разстоянието между диференциала и шенкела се променя и ако всичко е наред полуоската е на шлици които до определено разстояние поемат това разтегляне. В твоя случай хода е по-голям от допустимия и полуоската се вади от външното каре.Тази зегерка е само фиксираща а не силова. В никакъв случай за това нещо не е виновен липсващият ти балансъор. Той е със съвсем друго предназначение и ти препоръчвам да го монтираш. :idea: При възможност използвай фирмения сервиз на ЕУРАТЕК в Надежда. :arrow: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При възможност използвай фирмения сервиз на ЕУРАТЕК в Надежда. :arrow: ;)

ти да не си им нещо като мениджър? :mrgreen:

искаш да кежеш да НЕ използва фирмения сервиз :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При възможност използвай фирмения сервиз на ЕУРАТЕК в Надежда. :arrow: ;)

ти да не си им нещо като мениджър? :mrgreen:

искаш да кежеш да НЕ използва фирмения сервиз :roll:

 

И аз гласувам за неползване на Еуратек като сервиз- сигурно ще гледат като телета, те новите коли не могат да оправят та старите... доколкото е ставало дума във форума.. Виж - за пари - могат да вземат ако имаш излишни за хвърляне..

А щом е от задната част на носача проблема - незнам - мерете разстояния гледайте - ти в каква дупка си влязъл??? - на мене ми прилича - да си ударил камък с тая част там точно.. И какви са тия "майстори", те през живота си сигурно само ограда са заварявали сигурно - има си допуски там - това да не е волска каруца... :x :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като чета каде е зявярявано правя следния извод - долния рог не е заварен в правилоно положение = резултата е че разтоянието между шенкела и диферецнцяла е увеличено . като следствие и геометрията на колата е опорочена . бивайки изгнила и на ботуша (там дето се хваща горния край на макферсона , супорта на пружината му ) , поне според мен - не си струва да правиш тази кола . тези места които си описал са доста натоварени и не е добре да са изгнили , а те гният . заваряването не дава дълготраен резултат - в последствие се цепи до заварката ... съжалаявам че трябва аз да ти го кажа :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята теория е следната:ако го няма осигурителния пръстен на полуоската който влиза в шарнира,то тя може да се извади ,защото разстоянието на движение на вътрешния шарнир е ограничено от маншона му и като не може да се разтегне повече ,той дърпа полуоската и тя излиза от външния шарнир

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.