Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

реле регулатор за Фелиция


emilkost

Recommended Posts

Имам следния проблем:

на празен ход алтернатора не дава повече от 13,8-13,9V

сменял съм релето - каквото и да сложа напрежението не се променя

давах алтернатора на майстор и всичко му е наред

въпроса ми е такъв - някой да е слагал реле регулатор от вън/извън корпуса на алтернатора/ което да се регулира

новото реле е външно и се прави не от стандартните релета , а по определена схема и позволява да се регулира напрежението на зареждане

ако някой има идея - да се обажда 0888 324986 Емил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в момента съм вдигнал оборотите на 1000 и ми дава на празен ход/без консуматори 13,7-13,8V/

като включа вентилатор и ксенонови/истински/фарове пада до 13,5V , а това е малко за зареждането на акумулатора

снощи не можах да запаля , независимо , че зареждах акумулатора преди 1 седмица

на релетата пише 14V явно нагоре не може да се вдигне напрежението , а това е малко за тия задръствания

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да дублираш силовия кабел на алтернатора и ако има промяна сменяй кабелните обувки , ако ли не тичай при алтернаторджия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и това съм направил - нови кабели от алтернатора до акумулатора

направи ми впечатление , че на релето пише 14V явно не може да пуска повече и вероятно щв търся или друго реле или алтернатор от WV

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на моя фаворитов алтернатор със зареден акумалотр напрежението на празен ход е 14,3-4В Това 14в е по-скоро ориентировъчно, че релето е от серията за алтернатори за леки коли, защото може да е и за 24В инсталация.

 

Гената правилно ти каза, че проблема ти може да се корени в лоша маса или падове заради контактно съпротивление. Ако ти е изправен алтернатор и всичко останало не се налага ползванетоо на специално реле. Иначе найстина има много варианти в тази насока - има и на 16В, но по принцип номера е използването на алтернатор който е способен да отдава повече ток, а не да се ползва реле което да държи високо напрежение. Защото ако сложиш таков което е настроно така че с включени консуматори да държи 14В то без такива ще дигне 16В и акумулатора ти бързо ще замине от кипене и т.н.

 

ПП:

 

алтернатор от WV
- и такива са ми минали през ръката - първо че не пасват на твойта, втора не виждам з акакво ти е като за Фелиция/Фаворит има 70А оригинален алтернотр, а на Г2 къде си видял по-мощен освен на VR6 където е 50-120А.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.