Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Обратно изкупуване в ЕТ


димон

Recommended Posts

Към средата на октомври т.г. се сдобих с нов автомобил Октавия II , 1,9 TDI закупен от Еуратек. Всички предишни автомобили , които съм притежавал са били с бензинови мотори от VAG. Под влияние на някои фактори и на мои приятели направих избора си за дизелов мотор 1,9 PD. Още с покупката си от Еуратек ме обзе странно усещане за шума в купето и непривични за мен звуци получаващи се от работата на мотора в различни режими. Ако сега трябва да направя своя избор отново НЕ бих взел дизеловия вариант.

Ще се радвам някой да сподели , ако е запознат с условията за обратно изкупуване в Еуратек. Става дума за кола на 2 мес. - 2300км.

 

OCTAVIA II , 1,9 TDI-PD , Elegance+++

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ухааа, на 2 месеца и да искаш да я махаш. Трябва да си по-закоравял фен на безина и от мен :D Взимай една 1.8TSI и... излитай :D

 

Виж тези теми, може да намериш нещо:

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 2%E0%ED%E5

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 2%E0%ED%E5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Ами не виждам смисъл заради 1-2 литра икономия (за която даже и се съмнявам) на 100км да търпя това "ЧУДО" на техниката. :D

иначе ...като интериор колата ми допада...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile159 smile170 Само внимавай, защото колегите са доста докачливи на тема дизел и има опасност да бъдеш нападнат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile159 smile170 Само внимавай, защото колегите са доста докачливи на тема дизел и има опасност да бъдеш нападнат...

 

Споко! Не сме коне с капаци :mrgreen: Колегата определено е бензинов маниак...

 

По темата - ако колата е лизингова става с обратното изкупуване. Ако не е - не става. Такава е политиката на ЕТ. Поне на мен това ми обясниха. Но нищо не пречи да отидеш и да се пробваш. Може пък да се съгласят.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забрави за ЕТ.

Дисконта е 30 % за първата година, което е пладнешки обир.

Аз понеже също се опитвах да продам моята Хелена (по чисто финансови съображения) на по - малко от една година установих че да продадеш чисто нова кола е по - трудно отколкото стара. То при тоя безконтролен внос си е направо изкуство да продадеш кола, а за нова и скъпа ужаса е пълен.

Ако наистина си решил да махаш колата ще трябва да сваляш гащи, образно казано.

Покарай я поне 15 000 км. ще свикнеш с шума и двигателя ще се закроти и ще утихне и може да ти минат мераците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай си колата и не се занимавай с глупости!Пък и след като се разработи сигурно ще утихне поне малко,пък и ти ще свикнеш!Аве CD-то да свири и няма да се занимаваш с шумове! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе екстра си е дизелчето, особено на VAG. Сестра ми има една Астра 1,7 CDTI и трака като трактор. Моята Октавийка направо мърка като котенце в сравнение с нейната кола, а са общо взето на едни километри.

Аз съм доволен от дизела. Даже така като ми вибрира леко я усещам по-добре. Иначе ако е съвсем тиха незнаеш работи ли, изгаснала ли е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааам :D Веднъж се опитах да запаля Фабия-та два пъти :D

 

Иначе шума наистина е силун, но определено не ме дразни, дори по някакъв странен начин ми харесва. Колкото до икономията - дори на неразработен двигател усещам разлика спрямо Фабия-та, а тя е къде къде по-малка и с по-малък двигател. Според мен след първата смяна на масло ще утихне и разхода ще падне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, я дай някаква цена, лизингова схема, екстри на автомобила.

Държа да уточня да си направиш сметките така, че цената да е атрактивна за вече употребяван автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D dooskoda

 

Колата е с цена 35000 лв , оборудването е Елеганс, с радио , аларма от Skoda. Цвета е Island green metalic ( в галерията мисля , че на Siromaha e с такъв цвят). Турбодизел 1,9. Зимни гуми, стелки :D Километри - 2300. Лизингът е 50% кеш , останалото после. Безлихвен-24 месеца. Купена на 10.10.2007 .

Пич, не мисля че съм решен още да я продавам . Поне да намажа малко от автокаското което беше към 1600 лв. Данъка е към 250 и регистрацията към 200....грешни пари , мамка му ! , но може и да помисля ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и до izov

 

Макар да не съм голям песимист много ме съмнява след първа смяна на маслото двигателя да утихне . Не виждам какво му пречи да е тих и с това масло. Или може би искаш да кажеш , че след 15 000км може двигателя да улегне...не знам. Мен ме дразни само празния ход как се чува в купето и как потегля колата а това е шум от дюзите. Не мисля , че ТЕ ще стават по-тихи отколкото когато са чисто нови :D .

Карай , голяма работа. И без това в живота има и други дразнители. Един повече или по-малко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти сериозните километри.Сега не е на сгода да си продаваш новия автомобил.Ще се прецакаш пич.Сега е на 35 хиляди километра.Разработена е.Натиская и не я щади.Все пак колите са за това.Като стане на 160-200 000,тогава пускай обявата.Разбрали ме smile167

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да си намали шума

Напротив :)

 

впечатлението по нашата октавия е следното:

до 15к км си лопаше яко, лсед това стана малко по тиха. Сега нещо пка ми се струва че е станало по шумна като работи на място а е само на 28к км. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D dooskoda

 

Колата е с цена 35000 лв , оборудването е Елеганс, с радио , аларма от Skoda. Цвета е Island green metalic ( в галерията мисля , че на Siromaha e с такъв цвят). Турбодизел 1,9. Зимни гуми, стелки :D Километри - 2300. Лизингът е 50% кеш , останалото после. Безлихвен-24 месеца. Купена на 10.10.2007 .

Пич, не мисля че съм решен още да я продавам . Поне да намажа малко от автокаското което беше към 1600 лв. Данъка е към 250 и регистрацията към 200....грешни пари , мамка му ! , но може и да помисля ...

 

Същата... само дето моята е със бял салон.

Съветвам те да покараш колата по-дълго, защото от всичките дизели, които съм чувал, бих казал, че този на Октавия-та е най-поносим. След 5-6 хиляди километра ще се пристрастиш и даже ще ти става приятно да слушаш равномерното мъркане на зверчето :)

Също така след време ще свикнеш да нагаждаш натискането на педалите и смяната на скоростите и това допълнително ще обезшуми тракането. Прави са някои хора, като казват, че човек трябва да се НАУЧИ да кара дизел. Знам го от опит.

 

П.С. с риск да бъда оплют бих казал, че ако човек иска бечшумен дизел... то трябва да си купи Мерцедес, но тогава идва другото по-голямо дърво - в Балкан Стар само за "добър ден" ти искат 100 лв., като това не включва усмивка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи баща ми има дизелова октавия и определено първите 10000 км беше доста шумна та чак дразнеща. Сега е на около 40 000 и 1 година да уточня и е доста по тиха. Карал съм и бензинови и дизелови коли и определено това не е най тихия дизел, но след първото мало наистина става по тиха колата. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за всички мнения . Ще гледам да се нагодя към TDI-то....Наистина най-много ме дразни нагаждането на оборотите към скоростите . Особено при потегляне характерното притропване на мотора , ако не отпускаш съвсем плавно. Много трудно потегля моето "животно" без газ . Иска поне 1100- 1200 об/мин. и внимателно отпускане на съединителя. Също така дразнещия звук при каране с равномерна скорост с малко газ (поддържане на скорост) например на 3-та с 50. Като че ли иска или да отнемеш газта или да подадеш още малко...Преди 10 г имах опел омега 2,3D , чийто звук не се чуваше така в купето, но забелязвам, че почти всички нови модели ПД и комон рейли бая притракват .

При извънградско каране колата е перфектна. Безшумен мотор (гладък и мек звук), без шумове от предния мост , уверено и приятно управление.

 

OCTAVIA II 1,9TDI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за всички мнения . Ще гледам да се нагодя към TDI-то....Наистина най-много ме дразни нагаждането на оборотите към скоростите . Особено при потегляне характерното притропване на мотора , ако не отпускаш съвсем плавно. Много трудно потегля моето "животно" без газ . Иска поне 1100- 1200 об/мин. и внимателно отпускане на съединителя. Също така дразнещия звук при каране с равномерна скорост с малко газ (поддържане на скорост) например на 3-та с 50. Като че ли иска или да отнемеш газта или да подадеш още малко...Преди 10 г имах опел омега 2,3D , чийто звук не се чуваше така в купето, но забелязвам, че почти всички нови модели ПД и комон рейли бая притракват .

При извънградско каране колата е перфектна. Безшумен мотор (гладък и мек звук), без шумове от предния мост , уверено и приятно управление.

 

OCTAVIA II 1,9TDI

 

Виждам, че мнението ти непрекъснато се мени в положителна посока... още 1-2 месеца и ще си свикнал тотално, а след това ще започнеш да убеждаваш и другите за това колко хубаво нещо е диезела... особено ако цената му падне (или поне стане по-евтин от бензина).

 

Желая ти много безаварийни километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Siromaha - цената няма да падне - официално са обявили по-висок акциз на нафтата - по-висок отколкото на 95 и 98 :!: :evil: :!: :evil: Това е лудница - удрят всички, защото товарните автомобили се движат с нафта, а колко много стоки идват с автомобилен превоз - просто не е истина :!: Така че за догодина имаме по default инфлация!

 

А по въпроса за притропването на ПД и Common-rail при ниски обороти и по-голямо натоварване (3-та предавка и 50км/ч) - ами това е защото всичките нови дизели са ТУРБОдизели и работата им е оптимизирана съобразно компресията от турбото!!! Докато този 2.3D на Опел предполагам, че не е бил TD, а само D.

 

Тъй че покарай малко, усети как буксуваш на втора като не внимаваш с газта ;) и се радвай на разхода :mrgreen:

PD трака, факт, трака много повече от Common-rail, ама разбираш, че имаш нещо под капака, което е готово да ти предостави тяга в излишък без много обороти :mrgreen:

 

Пък и доколкото си спомням от вечния спор "бенз-дизел" имаше мнения, че дизела "не може да извади този звук" - ми затова немците са измислиси PD :mrgreen: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

димон, покарай я още малко и ще свикнеш :). Аз лично вече почнах да се кефя на звука на "печката", пък и ми беше изключително лесно да се науча да го карам. Може би защото карах шофьорските курсове на дизелова кола. Както казва Dereal, наслаждавай как на моменти ще буксуваш на втора :mrgreen: , щом 1,4 мотора го прави, 1,9 е направо хала :mrgreen: . Поздрави!

 

П.П. Да, за жалост акциза на нафтата го покачват с 8 ст/литър без ДДС, доколко чух :evil: . Дано производителите се усетят и свалят надутите цени, поне увеличаването на акциза да не усетим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата мога само да кажа да си кара с кеф колата от нищо да не му пука и да кара и да си пее!!! :mrgreen:

 

 

P.S. Toва,че Лукойл и Правителството са дупе и гащи мисля,че всеки го е разбрал.Затова и дизела само в БГ е по-скъп от бензина!!!Ама какво да се прави!Нас Българите всички се опитват да ни правят на балъци!!!Хората накупиха дизелаци,сега ще почнат сигурно пак бензинки да зимат(като изключим маниаците на тема дизел или бензин).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.