Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изпотяване на стъклата.


cecipi4a

Recommended Posts

Имам голям проблем с изпотяване на стъклата от вътре.Молко да поседи(да не я карам)и всички стъкла са мокри.Не е антифриз.На какво може да се дължи това.Забравих да спомена че колата е Фаворит.92г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това винаги ли се получава или само в студено и влажно време?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам същия проблем. Това е конденз,но интересното е че карам и друга марка кола,а там този проблем го няма.Иначе е доста досадно първите минути до като вентилатора обдуха стъклото.Може да е от навлажнен мокет или стелки.Знам ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги да ви кажа, на моята Фелинка имам същия проблем. Ако стои една седмица без да я карам и стъклата отвътре си личи, че са се изпотявали и са изсъхвали (стоят на изсъхнали капчици) :oops: и ги чистя с препарат всеки път :evil: . Мойто също не е антифриз, и го наблюдавам от лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случвасе,само при студено и влажно време.За един следобяд седене и на другата сутрин всичко е в конденс.Стелките са сухи,както всичко в купето.Имам и Форд,но с него нямам такъв проблем.Даже напоследък оставям двете странични стъкла много леко открехнати,и пак същото.

Вероятно е супер херметична Laughing ,ще взема да пробия някои отвор в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се случвало, но само понякога... иначе редовно това става след като вляза вътре сам или с пътници - тогава е по-силно изпотяването. В студено и влажно време от температурната разлика е предполагам, понякога в голям студ дори се заскрежават отвътре стъклата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мен ме беше посъвервал някой да взема да махна гумите които са на дъното на кутията където са вентилаторите точно под капака... проблема ми намаля... имам запотяване ама като раздуха вентилатора и изчезва за секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ceci, случайно да си слагал т.нар. поленов филтър? една такава вата, слага се под предния капак на входа на парното, едната половина черна и рехава, другата бяла и по-плътна? пробвай да го махнеш, поне докато е мокро навън.

 

smirn0ff, на дъното на кутията гуми? ако задържат вода и тя се изпарява в купето и оттам - по стъклата, логично изглежда. ама убий ме не съм виждал гуми там...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вижте по някаква причина да не сте запушили вентилационните отвори, /при 120 - под задния прозорец, ескорт- в багажника, към бронята/, така няма циркулация на въздуха в купето: влажен въздух + студ отвън = конденз по стъклата!

но ако все пак стойте повечко хора в колата, при неработещо парна, е не се 4удете ;)! особенно ако и времето е по влажно.

 

аз на 120-ка си бяк тапицилат задната "кора", и минаха 2 седмици каране с яко изпотени стъкла , докато се усетя....:( после си изрязах отворите и работата заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги карам едновременно освен фаворита и още 3 коли от които 2 служебни и изпотяването е само при шкодата така както го описвате ,доста досадна работа е.Може би стъклата са направени от друга съставка или няма хубава херметизация незнам но и сутринта като ходих за вестник едвам гледах през джама.Друг проблем пред фаворита и само пред него е замръзването на цялата кола ако е валяло и после замръзнало.Няма отваряне от никъде нито можеш да отключиш -аборигенска работа духаш палиш вестници само и само да я размраэиш.Така замръзна и миналата зима в Етрополе при минус 17градуса та едвам я размразих кошницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,не съм слагал никакъв филтър.Като отворя капака се вижда черна пластмасова решетка.Сега ми идва на идея този модел имали рециркулация на въздуха в купето(фаворит 06.92г.)И средния плъзгач(от трите)за какво служи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се случвало, но само понякога... иначе редовно това става след като вляза вътре сам или с пътници - тогава е по-силно изпотяването. В студено и влажно време от температурната разлика е предполагам, понякога в голям студ дори се заскрежават отвътре стъклата

 

При мене се заскрежаваха, когато термостата ми беше постоянно отворен и имах съответното слабо парно. Едва ли проблемите са ви оттам, но все пак го имайте наум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,след дълаг и обстоен преглед установих.1:в кутията на вентилатора няма никакъв боклук.2:няма никакви отдушници на купето(като нормалните коли) 3:вероятната причина за голямата влага в купето.Отпред в краката има по една тапа от ляво и дясно.Та дясната тапа липсваше и о ттам е влизало вода.Всичко се е напоило с вода ,а отвътре има дебело киче+мокет.Запуших отвора с силикон.Сега я вкарах в гараж да изсъхне и ще видя дали ще има ефект.А моля някои да каже за какво е средния плъзгач на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средния плъзгач е да дуа на краката на ония от заде. :mrgreen: А твоя фаворит го засичах някъде из Козлодуйско, ма тебе та немаше да пием по една греана ракия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигорност не е за това,тя няма тръби за отзад.За нещо друго е ?Като е на ляво към кръгчето вентил.духа по силно и по шумно,а в дясно положение по слабо и тихо.И днес нов проблем:в дижение духа топло,а на място духо хладно.ЩО?Дали е термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш да разбереш за функцията средния плъзгач по метода на изключване, ако знаеш за какво са другите 2. Обикновено функциите са 3:

1. Накъде да ти духа - в краката или в суратя :)

2. Колко силно да духа - степените на въртене на моторчето

3. Какво да духа - студено, по-топло, най-топло... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за студеното духане на място - поглеждал ли си дали имаш достатъчно антифриз?

 

 

за плъзгачите и тяхната мисия в живота:

 

за суратя е горния плъзгач. наляво - затворен, надясно - отворен. особеност: духането на стъклото и то оттук се отваря.

за краката е средния плъзгач. като е наляво, не духа надолу. като е надясно, духа надолу.

най-долния определя топло или студено да духа от съответните отвори дето си ги настроил с по-горните плъзгачи.

 

моторчето знаеш как се включва и за какво е.

 

та посочената схема позволява всякакви комбинации, включително и любимата - мотора на 3, всички плъзгачи наляво и псуване що не духа на стъклото.

 

а иначе тръби не знам къде искаш да има, той въздуховода си върви в средата на купето под мокета, ако погледнеш под предните седалки ще видиш дупките откъдето на теория трябва да излиза топлия въздух. мойто парно така и не успя да закара топло дотам и го прекъснах малко след предните отвори, барем на мойте крака да обира студа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес моята беше със замръзнали ключалки и я оставих пред един приятел. Не можах да я отлюча. Добре че приятелями ми даде неговия Голф да го карам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала че имаш такива приятели. Моите даже да ме закарат ще се запънат ако се наложи така. Преди 3 дена и аз така ноща след един купон 1 час не можах да я размразя. Хем я пръсках с няква пумия дето да не замръзват уплатненията и ключалките и за 3-4 часа сняг и студ и влизах през багажника. На следващата сутринта пак така и се ядосах и приложих най-старата и неотказваща система. Купи си течен парафин за 70ст от някоя аптека и мацай яко. Омазах ключалките, с ключа вкарах и вътре, механизмите на вратите където затварят и всички уплатнения. Вече няколко дена успявам да я отворя без проблем. :P:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ще видим в какво състояние ще е като отида да я взема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ключовете.На моита и сложих централно и нямам грижи.

това е ясно, ама аз на моята не съм сложил, защото ми трябва и аларма..а аз не искам да ми пищи през нощта

ПП а пък и моята е оставала цялата отключена и с отворени прозорци по цяла нощ и никой не я е "барнал"...да се надявам че и за в бъдеще ще е така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

позволявам се да се намеся, но има вече много качествени препарати на

пазара, а и не струват толкова много. Направете си една предзимна

подготовка и няма да имате проблеми. То неможе само с каране, трябва

и малко вниманиe. Колите са като жените - ако не им обръщаш внимание те зарязват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не се изпотяват стъклата като запали мотора пускам и вентилатора на парното да духа към предното стъкло и тръгвам.Така температурата се повишава леко със затоплянето на охл.течност и няма изпотяване.Ако все пак на колите Ви се получи ,може със спирт да избършете стъклото и с желатин или вазелин или сапун да намажете съвсем леко отвътре да го разтриете равномерно и няма да се изпотява.За тези които са били в казарма би трябвало да си спомнят как се мажеха противогазите за да няма изпотяване на стъклата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.