Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Oktavia 1.9 td-загуба на мощност


at.stoev

Recommended Posts

Здравейте,имам доста голям проблем т.е. когато е стодена/сега запалена/работи перфекно,има тяга,двигателя е гъвкав или казано ,,Изтребител,,но загреели стигне нормалната температура на работа-СОРИ.Няма мощност. До 3000 оборота вдига и от там насетне няма мощност.Дори с натискане на газта до дупка риагира много бавно даже и незабелижимо,но стодена се се изпъва...... все едно и няма нищо :( Някой можели да ми каже къде ми е проблема,предварително благодаря много :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при подобни проблеми най добро решенмие е да направиш диагностика и от там ще се види веднага къде е проблема.

Може турбото да ти дава проблем след тия обороти, може датчика за входящ въздух за температурата да е сдухал, а може и още 5000 неща който и аз незнам да са прецакани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали пуши много,но азпуха си е хубав.Иначе утре се съм на диагностика и ще видим :( А иначе някои знаели колко струва един дибитомер или турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дебитомера го смених миналата седмица и струва 180лв на бош,за турбото не знам колко струва,но мисля 4е ремонта му е някаде около 400-600лв,аз само го из4истих за 80лв и има голяма разлика(хубаво е да се 4исти от време на време)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеи те,бух на МАЙСТОР и той ми коза дибитомер или турбо.Като я закачи на ваг кома,неможа да види нищо и следователно почна да пелтечи.Аз се ядосах че могъл,а накрая НИЩО.Почнах да търся друк МАИСТОР,но ми се наложи да ходя до Велинград-но около 100 км. от Асеновград.Колата загря до нужнато тенператира и съответно загуби и мощност.Не я мъчих,бавно изпреварвах,но по едно време нещо И стана.Дойде И мощноста и от там като Я зачепих 120,140,160 до 190 :D така около 150 км. минах.Забелязах че вече при натискане рязко газ се чува едно свистене, това било нормално.Чувало се как се развъртало турбото-така ми казаха колеги.Сега колата е САМОЛЕТ,дето имам едно друсане на малки обороти,то се получава след малко време като е оссавиш на малки обороти да работи и след няколко секунди двигателя започва да се трисе повиче от нормалното.Казаха ми че може да е от клапан N75 кито оправлява турбото,но не сам сигорен :cry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях свидетел на абсолютно същото нещо преди 2 години със служебната Октавия на фирмата в кято работи баща ми. Ходихме в Пазарджик. Нагоре по Шипка няма ряз, няма нищо. Изпреварването с големи напъвания. Като минахме Балкана повече от 130 км/ч или 3000 min-1 нещеше. Обаче навръщане се "оттули" :D и по магистралата между Пазаржик и Пловсив нямаше удържане. Така и не разбрах дали са я карали на ремонт за това по-късно (служебна кола, всеки я кара, какво да ви разказвам).

Според мен е EGR клапана или дебитомера, като клоня към първото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкаж да кажеш/предвит/ клапан N75 или онзи дето е долу под турбото ли :?: :?: :?: Защото сега в почивните дни съм решил да сваля N 75 който е горе /в него влизат малки маркучи/ за да го почистя и също така И дибитамера,зза да съм спокоен че вече няма да прави проблеми.Но ако е било турбото то пак ще се запуши след време.Просто изка своляне и почистване.Незнам дали добавките който почистват дюзи,повишават работата на двигателя и т.н. ,ще окажът влияние и на турбото-почистят :):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не си сменял катализатор,личното ми мнение е че не е лошо да го провериш.Преди доста време имах подобен проблем и смених всички клапани за който говориш,но нямаше полза.Махнах катализатора и след 200км извън града всичко е ок.(от тогава навъртях 40х без проблем).

П.П Проверката на дебитомера е лесна-сваляме моя и го качваме при тебе. :mrgreen:

Велко тая операция я извършва със затворени очи за 15 мин(ама лятото).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкаж да кажеш/предвит/ клапан N75 или онзи дето е долу под турбото ли :?: :?: :?: Защото сега в почивните дни съм решил да сваля N 75 който е горе /в него влизат малки маркучи/ за да го почистя и също така И дибитамера,зза да съм спокоен че вече няма да прави проблеми.Но ако е било турбото то пак ще се запуши след време.Просто изка своляне и почистване.Незнам дали добавките който почистват дюзи,повишават работата на двигателя и т.н. ,ще окажът влияние и на турбото-почистят :):):)

 

Да, този клапан.

Добавките за гориво нищо няма да направят, тъй като през турбото минават само изгорелите газове и чистият въздух, но не и горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми отказа този клапан N75 и съответно изгубих мощност.Като работи от него се чува цъкане.Загасих колата и след като я запалих,се оправи,само дето не знам докога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако се разтърсиш с ТЪРСАЧКАТА ще откриеш тема, в която съм изредил последователно къде се търси причината... Турбото го остави за последно ;) Успех с разрешаването на проблема и да не забравиш да споделиш тук, какво е решението в твоя случай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

здравей те,колата ми вървеше идиално,но след като минах около 100км. нормално каране т.е. плавно тръгване,без настъпване,без форсажи и т.н. ОТНОВО загуби мощност.Този път колата НЕ ИЗЛИЗА в авариен както миналия път,а загубва мощност или по-точно е тромава при натискане на газта.Ако натискаш педала плавно-лекичко ТЯ се ускорява горедолууу,но натисниш ли го малко по-силно-двигателя се тормози и набира едвам едвам.Мисля си да не би да е задръстен КАТАЛИЗАТОРА ? ? ? ? ? ? ? ?Бях на маистор,но той не може да ми каже на 100% дили е задръстен за да го подменя с нов.Та може ли някой да ми помогне да ми каже може ли сам да го провиря и то по какъв НАЧИН :roll: :roll: :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.