Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Действия при палене


Jordan68

Recommended Posts

Имам следния въпрос:при даване на контакт трябва ли да се изчаква да изгаснат повечето лампи по ел. таблото или може веднага да се дава на стартер?Имам впредвид за бензинов двигател-при дизела е ясно.Предварително благодаря за мненията :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз когато паля, след като дам на контакт изчаквам няколко секунди, защото се чува някаво електромоторче. Казвали са ми, че това е бензиновата помпа и е хубаво да се изчака.

Баща ми има Деу и там е по същия начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз когато паля, след като дам на контакт изчаквам няколко секунди, защото се чува някаво електромоторче. Казвали са ми, че това е бензиновата помпа и е хубаво да се изчака.

 

Точно така, бензиновата помпа е и трябва да се изчака да подкачи гориво.

 

За пореден път констатирам, че на много хора им е по-лесно да питат във форума отколкото да си погледнат ръководството на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lexx това което чуваш при отваряне на шофьорската врата, че е помпа, помпа е, но не е бензиновата, а на централното заключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Roomster-a бензиновата помпа качва гориво като отвориш шофьорската врата след отключване на автомобила. :)

 

off :oops: Е как става тоя номер? :P ID A, аз като отварям Румстъра никакъв звук като от помпа не чувам, само щракването на бравите като сработи централното :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ID A

това ми беше обяснено от хората от Еуратек, когато си купувах колата, понеже им зададох подобен въпрос като колегата Jordan68. Дали трябва да изчаквам при палене и т.н.

 

@gogata

Не знам как става този номер. Не знам и как е при дизела, но това жужене което чувам при отварянето на шофьорската врата и там откъдето се чува си прилича на бензинова помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ми връчиха ключовете в ЕТ човека ми каза, даваш на контакт и изчакваш да изгасне лампата която прилича на ключе. Каза че това било имобилайзера, макар че аз съм палил и преди да изгасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

]това което чуваш при отваряне на шофьорската врата, че е помпа, помпа е, но не е бензиновата, а на централното заключване.

 

И при мен се чува такова нещо при отваряне на шофьорската врата, но май не винаги, а само когато по-дълго не е отваряна :roll:

Нямам идея кво е и закво е ... пък нямам и книжка да потърся :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не се бях замислял над този въпрос дали трябва да се изчаква или не всичко по ел. таблото да изгасне и тогава да се пали.Има логика да се изчака,все пак електрониката трябва първо да "подгрее" :)

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да уточня , че в книжката-инструкция на автомобила не пише нищо конкретно по въпроса а наистина се чува някакъв звук при отваряне на вратата :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бензиновите съм сигурен с номера за помпата. Всъщност са няколко функции накуп:

1. След определено време (неизползване на автомобила) загасват лампите в купето (ако са забравени)

2. След същото това време се нулира автоматично борд-компа (показание "1") - дневният брояч

3. Пак след това време се включва бензиновата помпа (2 сек.) след отваряне на шофьорската врата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бензиновите съм сигурен с номера за помпата. Всъщност са няколко функции накуп:

1. След определено време (неизползване на автомобила) загасват лампите в купето (ако са забравени)

2. След същото това време се нулира автоматично борд-компа (показание "1") - дневният брояч

3. Пак след това време се включва бензиновата помпа (2 сек.) след отваряне на шофьорската врата

При мен не е точно така. Борд компа се нулира след 2 часа некаране, а лампите гаснат по-бързо. Това с бензиновата помпа го няма при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го знам добре, просто споделям как е при мен. MFA1 се изтрива след 2 часа некаране, а MFA2 след като откача акумулатора или след 2999 км (ако не се лъжа :oops: )

 

Аз пък си изтрих си поста без да искам :oops: . Но сме се разбрали де, това е важното :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

offtopic :oops: ikonoma, борд компа ти се нулира след 2 часа некаране защото си избрал "памет за отделно движение" както я наричат в книжката или "памет номер 1". Номер 1, защото има една мъничка единичка над показанията на борд компа. Като натиснеш кратко бутона за нулиране избираш "памет за общо движение" или "памет номер 2" - зарада двойката над показанията. :) :oops:

Това го знам, само споделям как е при мен. MFA1 се изтрива след 2 часа некаране, а MF2 след като откача акумулатора или след 2999 км.(ако не се лъжа :oops: )

 

П.П. Аз успях да ти го спася. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз винаги си изчаквам няколко секунди. Не следя точно лампите, но когато помпата спре да подкачва гориво паля.

Сигурен съм, че това е така, защото когато не изчаквам помпата, двигателя пали по- трудно, а когато я изчаквам си е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За шума при отваряне на шофьорската врата, казаха ми го от ЕТ, когато си взимах колата. Моята беше паркирана в подземния им паркинг под шоу рума в Надежда и шумът се чуваше ясно и мене ме притесни. Фабрични централни, не са с бобини, а са хидравлични. Прегледах снощи ръководството на колата и там това не го пише за централното.

Бензиновата помпа е много по-тиха от шума при отваряне на шофьорската врата.

Като smile191, един приятел навремето имаше Пежо с фабрично централно и когато отвориш с ключ, бутона на шоф. врата изкачаше и се чуваше едно жужене около 5 сек, преди и бутоните на другите врати да изкочат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ID A, всъщност са пневматични, не хидравлични. С някакъв вакуум работели, доколкото ми обясниха тая сутрин и доколкото го разбрах.

 

П.П. Темата по стар обичай тръгна в съвсем друга насока :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този звук и аз се питах и си мисля че е помпата(бензиновата). А борд-компютъра се нулира след 2 часов престои на колата без да се пали.Аз лично чакам да спре да ми пиука това за колана и тогава паля.( Октавиа 1 1,6 75KW 2007г)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Сорри, че се намесвам в темата за бензинките с моя дизелак, ама и при мене има един странен шум, който не мога да си обясня-като дам на контакт и няколко сек след изгасване на лампичките се чува някакво щракване ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.