Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка и монтаж на ксенон!


ognjano

Recommended Posts

Загледах се в тази тема http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 5%ED%EE%ED

и реших да "сондирам" мнение със вички притежатели, познавачи и др. на Октавия І 2001 г., какъв ксенон ми е необходим.

 

Все си мисля, че за нашите красавици, ще им е необходим биксенон, понеже са само с един рефлектор. По отношение на модела Н1 или 2, или 7, или какъвто и да е разчитам на Вашия съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загледах се в тази тема http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 5%ED%EE%ED

и реших да "сондирам" мнение със вички притежатели, познавачи и др. на Октавия І 2001 г., какъв ксенон ми е необходим.

 

Все си мисля, че за нашите красавици, ще им е необходим биксенон, понеже са само с един рефлектор. По отношение на модела Н1 или 2, или 7, или какъвто и да е разчитам на Вашия съвет!

 

Н4 ти е нужен ;) Има 3 варианта.

1) H4 - bi-xenon с електромагнитен плъзгач.

2) H4 - xenon + halogen.

3) H4 - bi-xenon

 

Номер 1, според мен де е най-удачния вариант - с електромагнитен плъзгач. Т.е. при превключване на дълги и обратно на къси /или при присветване/, се променя само фокусното разстояние на крушката във фара. Без допълнително пален/гасене, което скъсява доста експлоатационния срок!

Ето това представляват - снимката е на заем от колегата ;)

HIDH4B.gif

 

Номер 2 е, ако искаш само къси ксенони и дълги обикновенни - т.е. халогенна крушка. Представлява ксенонова крушка за къси + халогенна за дългите. Предполагам ти е ясно как действа тази схема...

H4%20xenon%20halogen.jpg

 

Номер 3... Този вариант е като обикновенния Н4 /една крушка с две "жички"/, но при ксенона са 2 "балона" - за къси и за дълги. Превключването към дълги и присветването палят "балона" за дългите. Този вариант също скъсява като цяло експлоатационния срок...

H4%20New%20Bi-Xenon%201.JPG

 

Успех с избора! И да се похвалиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.xenonkit.org/

http://www.xenonbg.net/

http://www.xenon.free.bg/

http://xenon-lights.net/

http://www.a-x-l.net/

http://www.irisvisia.com/~template/inde ... 157&lang=1

 

Ето малко инфо от www.google.com Иначе има и в www.e-bay.com /и другите му производни/ на съвсем прилични, че дори и безобидни цени. Разбира се, качеството сигурно не е като на оригинално монтирания ксенон, но... Както Боби Доктора писа в една друга тема - гледайте да има UV защита, за да не пазарувате нови фарове след година! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да питам дежурния си въпрос :D

 

При Н4 би-ксенон, как става присветкането (светлинен клаксон), когато фаровете не работят :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 Искам да питам истина ли е, че ако слагаш ксенони е хубаво да имаш и система за миене на фаровете, защото ксенона не отделял топлина и зимата като вали сняг няма как да се махне от затопленото стъкло като при обикновените фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да питам дежурния си въпрос :D

 

При Н4 би-ксенон, как става присветкането (светлинен клаксон), когато фаровете не работят :roll:

Ами логично е - палят се! Точно, както и при нормалните халогенни крушки Н4. Нали не очакваш някаква магия да стане и да има начин и това палене да се спести, за да се удължи живота на крушката.

 

smile188 Искам да питам истина ли е, че ако слагаш ксенони е хубаво да имаш и система за миене на фаровете, защото ксенона не отделял топлина и зимата като вали сняг няма как да се махне от затопленото стъкло като при обикновените фарове.

Мдааа... Има го този момент! Пробвай и пипни някой такъв фар и ще усетиш по-слабата топлина, която отделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, много благодаря! Остава да направя добър избор.

 

Не разбрах само кое трябва да има UV защита, за да не се сменят фаровете - стъклата на фаровете, рефлекторите или какво друго?

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам препратка - малък цитат >>> Bobi Doctora

@ognjano - Последните редове с оранжев, уголемен шрифт - ей за това става дума - UV филтър на крушката!

За светлинен клаксон има два варианта:

 

1. Ако е достатъчно добър модела на биксенона - ФАБРИЧНО той е направен така, че кратки примигвания (ако късите не са пуснати) - демек именно светлинен клаксон не стават. Електрониката е направена така, че задържа крушката в положение "дълги" 3-4 секунди, независимо кой как "цъка" на лостчето на св. клаксон.

 

Друг вариант е да се монтира на ксеноновата крушка една Н2 (обикновена, нажежаема) и само тя да се използва за св. клаксон. А съответно къси и дълги да са на ксенон. Така е при мен.

 

ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ ЩЕ КАЖА ТУК: АКО ИМАТЕ ДВЕ ОТДЕЛНИ СЕКЦИИ НА КЪСИТЕ И ДЪЛГИТЕ НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ ДА СЛАГАТЕ И НА ДЪЛГИТЕ КСЕНОН. САМОТО ФЛАШВАНЕ (ПЪРВОНАЧАЛНОТО ПАЛЕНЕ НА КРУШКАТА) И ЕБ@.@ МАМАТА. Т.Е. ДЕСЕТ ДЕНА ПРИМИГВАНЕ СЪС СВЕТЛИННИЯ КЛАКСОН И ЩЕ ВИ "ПОРОЗОВЕЯТ" СВЕТЛИНИТЕ - ОТТАМ ЗАГУБА НА 50% ОТ ОСВЕТЕНОСТТА И ОТТАМ - СМЯНА НА КРУШКАТА.

 

 

Биксенонът беше много точно демонстриран някъде (ако не беше и в нашия форум) - имаше линк към една демонстрация. На фабрично монтираните системи свети пак една крушка, но се променя ъгълът и на светене (оптична система)

 

 

П.С. И да не забравя

 

 

КАТО СЕ МЯТАТЕ НА ЕФТИНДЖОСИ ПРОВЕРЯВАЙТЕ ЗА СЕРТИФИКАТ ЗА UV ФИЛТЪР НА КРУШКАТА. АКО НЯМА ЩЕ ВИ ПИТАМ НА КАКВО ЩЕ ВИ ЗАПРИЛИЧАТ РЕФЛЕКТОРИТЕ СЛЕД ЕДНА ГОДИНА :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да питам дежурния си въпрос :D

 

При Н4 би-ксенон, как става присветкането (светлинен клаксон), когато фаровете не работят :roll:

Ами логично е - палят се! Точно, както и при нормалните халогенни крушки Н4. Нали не очакваш някаква магия да стане и да има начин и това палене да се спести, за да се удължи живота на крушката.

 

Сигурен бях, че няма магия ... всъщност въпросът ми е дали ефекта от присветването, гледан от вън е същия, както от крушка със жичка ... тъй като паленето на ксенона май е по-бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сигурен бях, че няма магия ... всъщност въпросът ми е дали ефекта от присветването, гледан от вън е същия, както от крушка със жичка ... тъй като паленето на ксенона май е по-бавно.

 

ксенона пали веднага

след това леко намаля интерзитета и общо за 3 секунди свети с пълна сила:)

но първоначалното запалване е бързо и ще свърши работа за присветване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile188 Искам да питам истина ли е, че ако слагаш ксенони е хубаво да имаш и система за миене на фаровете, защото ксенона не отделял топлина и зимата като вали сняг няма как да се махне от затопленото стъкло като при обикновените фарове.

 

Там е работата, че при замърсяването на фара при зимни условия ксенана свети много по-лошо от халогенна крушка. При градски условия това не е проблем - често се ходи на автомивки и при взяко зареждане с гориво могат да ти измият фаровете. На дълъг път обаче нещата стоят по друго яче - много са ни кални пътищата, което си е голям проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.