Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Капачката на резервоара не се заключва


Octavia-I-TDI

Recommended Posts

Здравейте,

 

Колата е Октавия 1, ТДИ като резервоара се отваря с копче от таблото. След последното зареждане забелязах че капака не може да се заключи. На пръв поглед няма счупени неща но може и да липсват елементи от ключалката. Някой има ли идея от къде идва проблема. Може някои да се е опитвал да точи нафта но няма следи от чупене. Ходих в един сервиз но хората нямаха идея за този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това се получава от студеното или топлото време ! спокоино проблема ще се оправи сам и на мен ми се беше случило преди 2 години но не съм имал проблеми от тогава ! не съм сигурен за октавията но фабията има една пластина която законтря капачката !пробваи да опънеш съвсем леко без големи усилия капачката назад към зъбчето за законтряне като преди това го обезмаслиш забъпши го със сух парцал може да е влязла вакса или друга смазка която пречи да зацепи механизма ! но обикновенно се получава от температурната разлика тъи като контактуват метал с пластмаса !!! и при различни темп реагират по различен начин !

 

успех и поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да отворя капака до край но нищо не стана :(.

Огледах го пак и според мен кукичката от капака се захваща/заклюва за някакъв щифт които излиза от една пластмаса. В момента кукичката няма за какжо да се хване. Имате ли идея как работи механизма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова сложно има? Представлява нещо като моторче, което когато натиснеш копчето в купето издърпва пластмасовия щифт и капака изскача под действието на някаква пружина(или нещо подобно). Ако не работи моторчето няма да се отключва. Но при теб е точно обратното - сирурно заяжда и щифта не изскача. Дръпни мокета в багажника и го виж в какво положение е.

 

П.П. Да не ти е счупено ухото на капака, където трябва да влиза пластмасовият щифт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност ушенцето на капака ти да е разтегнато и ти прави мизерии. Аз след преживяни два вандалски опита за точене на нафта( неуспешни ) от резервоара стигнах до там, че жена ми да натиска бутона в купето, а аз в това време да отварям капака, че иначе не се отваря понякога. Съвсем леко с ръка или с подходящ инструмент се опитай да стиснеш ушето към капака и когато натискаш бутона на таблото, като излезеш от колата, :mrgreen: финно, :mrgreen: с нокътче отваряй капака. Ако сте двама в колата, действайте отборно - изпитан е метода и помага. :D Подобно разтягане е невъзможно без външна намеса - напъване на капака с отверка или друг остър и тънък инструмент - и е абсолютно неподвластно на климатичните условия, както c5775bm "компетентно" се е изказал. Разгледай хубаво самото уше, което е в цвета на капака и виж дали се забелязва ивица, която не е в същия цвят, между зъбчето, което влиза в машинката и там където ушето е свързано с капака. Ако има - напъван е. Хубаво е врътката на самата гърловина да ти е със ключалка, да не ти я дигнат пък нея, както замина мойта при втория опит за точене от резервоара ми от страна на някое изкопаемо. Ето ти цялата история.

 

Само да отбележа, че подкрепям и се подписвам под мнението, че Шкода като марка е супер надеждна и модерна кола, но ТВЪРДО ОТКАЗВАМ ДА ПОДКРЕПЯ всичко свързано с Еуратек София - сервиз, лизинг, резервни части и т.н. Това са най-големите л...ари, некомпетентни и неучтиви, в цяла България. Днес звънях в ЕТ към 10:00 ч. да ги попитам дали имат капачка за резервоара на Октавия Тур, поискаха ми номер на рамата. Не беше талона в мене, прибрах се вкъщи, намерих номера на рамата, но......... в ЕТ НИКОЙ НЕ ВДИГА ТЕЛЕФОНА В 10:05 ч. На третия път вдигнаха и казаха звъннете след 15 минути, сам съм и имам клиент. А аз какво - л..но от крава ли съм ???? 35 000 ЛЕВА ДЕТО МИ ГИ ВЗИМАТ КАТО КАКЪВ МЕ КАТЕГОРИЗИРАТ ???????? Големата фирма - у събота един човек само има и той не става за нищо, ако си с проблем. Сервиза и там простаци неучтиви сложили. Четири пъти съм имал проблем - два пъти с колата и два пъти с документацията и съм се убедил, че в ЕТ София в отделите лизинг, сервиз и резервни части има само идиоти и некомпетентни наглеци. В крайна сметка си купих оригинална капачка на Шкода и то с ключ, че тая на колата ключ нямаше и за това са я дигнали. 35 лева за капачката с два ключа и метална пластина с номер на FAB xxxx, чешка, според надписа на кутията става и за Ауди, Кадилак, Шевролет, Крайслер и Джип, Лада, Мазда, Меркюри, Мицубиши, Шкода, Нисан, Олсмобил, Понтиак, Рено, Сааб, Тойота, Фолгсваген и Волво. Взех капачката от ключарско ателие след спирката на 94 и 102 до Химическия факултет в Лозенец - любезни и отзивчиви бяха хората. Та това е, още ми е кофти, ма се поуспокоих малко. Колата е здрава, ние също, това е важно. Модератора ако сметне, че съм прекалил, да хваща гумичката.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вероятност ушенцето на капака ти да е разтегнато и ти прави мизерии. Аз след преживяни два вандалски опита за точене на нафта( неуспешни ) от резервоара стигнах до там, че жена ми да натиска бутона в купето, а аз в това време да отварям капака, че иначе не се отваря понякога. Съвсем леко с ръка или с подходящ инструмент се опитай да стиснеш ушето към капака и когато натискаш бутона на таблото, като излезеш от колата, :mrgreen: финно, :mrgreen: с нокътче отваряй капака. Ако сте двама в колата, действайте отборно - изпитан е метода и помага. :D Подобно разтягане е невъзможно без външна намеса - напъване на капака с отверка или друг остър и тънък инструмент - и е абсолютно неподвластно на климатичните условия, както c5775bm "компетентно" се е изказал. Разгледай хубаво самото уше, което е в цвета на капака и виж дали се забелязва ивица, която не е в същия цвят, между зъбчето, което влиза в машинката и там където ушето е свързано с капака. Ако има - напъван е. Хубаво е врътката на самата гърловина да ти е със ключалка, да не ти я дигнат пък нея, както замина мойта при втория опит за точене от резервоара ми от страна на някое изкопаемо. Ето ти цялата история.

 

Само да отбележа, че подкрепям и се подписвам под мнението, че Шкода като марка е супер надеждна и модерна кола, но ТВЪРДО ОТКАЗВАМ ДА ПОДКРЕПЯ всичко свързано с Еуратек София - сервиз, лизинг, резервни части и т.н. Това са най-големите л...ари, некомпетентни и неучтиви, в цяла България. Днес звънях в ЕТ към 10:00 ч. да ги попитам дали имат капачка за резервоара на Октавия Тур, поискаха ми номер на рамата. Не беше талона в мене, прибрах се вкъщи, намерих номера на рамата, но......... в ЕТ НИКОЙ НЕ ВДИГА ТЕЛЕФОНА В 10:05 ч. На третия път вдигнаха и казаха звъннете след 15 минути, сам съм и имам клиент. А аз какво - л..но от крава ли съм ???? 35 000 ЛЕВА ДЕТО МИ ГИ ВЗИМАТ КАТО КАКЪВ МЕ КАТЕГОРИЗИРАТ ???????? Големата фирма - у събота един човек само има и той не става за нищо, ако си с проблем. Сервиза и там простаци неучтиви сложили. Четири пъти съм имал проблем - два пъти с колата и два пъти с документацията и съм се убедил, че в ЕТ София в отделите лизинг, сервиз и резервни части има само идиоти и некомпетентни наглеци. В крайна сметка си купих оригинална капачка на Шкода и то с ключ, че тая на колата ключ нямаше и за това са я дигнали. 35 лева за капачката с два ключа и метална пластина с номер на FAB xxxx, чешка, според надписа на кутията става и за Ауди, Кадилак, Шевролет, Крайслер и Джип, Лада, Мазда, Меркюри, Мицубиши, Шкода, Нисан, Олсмобил, Понтиак, Рено, Сааб, Тойота, Фолгсваген и Волво. Взех капачката от ключарско ателие след спирката на 94 и 102 до Химическия факултет в Лозенец - любезни и отзивчиви бяха хората. Та това е, още ми е кофти, ма се поуспокоих малко. Колата е здрава, ние също, това е важно. Модератора ако сметне, че съм прекалил, да хваща гумичката.

много си прав колега, но не е така само в софия другите им сервизи е същото положение ,примери има много

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Но при теб е точно обратното - сирурно заяжда и щифта не изскача. Дръпни мокета в багажника и го виж в какво положение е.

 

П.П. Да не ти е счупено ухото на капака, където трябва да влиза пластмасовият щифт?

Ей така мисля и аз!

 

...и е абсолютно неподвластно на климатичните условия, както c5775bm "компетентно" се е изказал.

Ице, тук наполовина...не мога да се съглася с теб! Моят механизъм е замръзвал... Наеш к'во е гадно да не мое си налееш дизлече в тракторчето :mrgreen: Има пари, има нафта, но нема дупка отворена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Венци, и ти си прав, батка - при вас кат стегне -30 под нулата, вратата на къщата заяжда, а за старите Беларус-ки кво остава. Па на другия ден стане топло, +20 и ей го капака крив и не мое се отвори - мъъъъъка, не мое да издрапаш до полето :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че машинката която издърпва лостчето беше заяла. Отворих я понамазах с вазелин затворих и всичко си бачка отново.

 

Мерси за съветите. Не се бях ровил да гледам какъв механизъм има зад това капаче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.