Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на предния капак на скоростната кутия


10jhgf

Recommended Posts

Колеги констатирах теч от скоростната кутия от към лоста за превключване на скоростите.Имам капак от по стара 105 (моята е 120)

Съмнявам се че теча е от кривина в щангата или спукване на капака.Как най лесно мога да го сваля ,че тая гора от маркучи ме стряска като я видя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди да си почнал да сменяш капака искам да те предупредя, че на голяма част от 120ките покапва от там по-малко мъсло, което не е чак толко че да прави капки на земята при спиране или да намалява течността, но го има. Вътре в дупката на предния капак за превкл вилка има гумен о-пръстен за обиране на маслото, който се сменя без това да промени нещата, хаха. Ако си сменял съединетел без да си разкачал обаче превключвателния лост е възможно да си причинил по-голямо износване там и да има и някакво изкривяване, чак пукане не ми се вярва.

 

Иначе реда е подобен - подпира се кутията отдолу ако го правиш пред вас /аз лично качвам две от колелата /от една страна/ на бордюр на улицата, а от другата страна изравнявам с павета и става доста високо/, отвиваш тампоните /продават се нови както и болтове за тях с улей за застопоряване/, махаш гредата, махаш маркучи и глупости които ти пречат вкл. и ламарината под кутията и след това развиваш всичките 6 болта - капака излиза много леко, но имай предвид че в предната му част има реглажна шайба за вала и после пак трябва да си иде там. При слагането сравнително лесно се пъха превключвателната вилка/ естествено преди свалянето на капака трябва да си бил на свободна/ и после обратно.

 

В тоя студ те съветвам да отложиш ако не тече много. Да не забравиш и да си купиш маншонче за превкл вилка и успех да не скъсаш болтовете на гредата към купето.

 

ПП. при свален капак огледай в какво състояние са и пластмасовите зъбни колелца на редуктора за километража. Те също се продават и ако са износени или превъртели около оста си се сменят, за да има кой да върти жилото.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е възможно да е от тази шайба! С нея се регулират лагерите на вторичния вал! А това че ти се превключват трудно скоростите е от синхронизаторите в най-честия случай- сменяш и заспиват!!! Има и други вероятности да е от лостовата система от лоста до скоростите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен трудно ми включват 1 и 2ра
- Митко ти отговори, но само да добавя, че и с нови синхронизатори 1ва и 2ра пак няма да вилзат леко докато е студена скоростната кутия. Още повече, че докато е студена 1ва не трябва да я мъчиш ако не си спрял напълно, както и втора само в посока качване на скорости. Колеги карат с 75W90 трансмисионно масло като за по-съвременни автомобили и казват, че разликата е голяма спрямо оригинално предписаното EP90 и се държи много по-дъбре кутията в студено време. Ако не си го сменял скоро /50к му дават по книжка интервал/, не ти пречи да си сипеш 75W90, предполагам промяната ще е за добро, но нека споделят и колеги които карат с такова. /Ако ми се налагаше и за да сменям не бих се поколебал да мина на 75W90 директно/.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директно сменяй маслото - разликата е съществена. Особенно зимата. Просто маслото дори и в студа си остава по течно и се превключва по лесно. Изчезва онова усещане все едно скоростите са ти пълни с мед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за мненията ще провера лостовата система и после ще сменя маслото защо сутрин определено влизат предавките като в мед а скоро съм го сменял

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.