Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Ксенонов кит от www.pc-link.biz - 58$ с доставката


Sev

Recommended Posts

Преди два дни получих пратката

И естествено монтажът беше извършен веднага:)

Като цяло ми отне 30 минути

Става въпрос за личната ми кола - Фиат Брава, но и на Шкода ще е същото

Всичко е супер лесно, няма каво да се сбърка

Лесно намерих място за двата баласта

 

Ефектът: светлината е може би два пъти по-интензивна, сравнена с халогенна крушка Osram Silver Star +50 %

Цветовата температура е 6000К - леко синее

Тепърва ще добивам впечатления, защото съм карал колата едва около час в тъмното

 

Поръчката става също много лесно

Регистриране в сайта на търговеца http://pc-link.biz/catalog/index.php

И след това може да се поръча

На мен ми излезе 85$ с доставката за Н1

В момента цената е 76$

Същата е цената и за Н7

След като платите получавате email с потвърждение

Когато търговецът изпрати пакета също получавате мейл в който е написан tracking код

С този код следите пратката в сайтовете на пощите на Хонг Конг и България

http://app1.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp

http://services.bgpost.bg/WebTracking/

Ще разберете кога пакета е напуснал Хонг Конг, а от българския кога е пристигнал тук

При мен пристигна за 9 работни дни

 

lbhid1a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сигурно знаеш но все пак:

би-ксенон има за крушки, в които късите и дългите са в едно общо тяло - примерно Н4

HIDH4B.gif

естествено цената е по-висока - по спомен около 130$

иначе конкретни впечатления нямам

 

а ако искаш би-ксенон за фар в който късите и дългите (при теб, както и при мен е точно така) са на отделни крушки - трябва да купиш два комплекта (един за късите и един за дългите)

което според мен няма много смисъл, защото дългите и без това си светят достатъчно надалеч

 

самите крушки в момента са по около 35$ за комплект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли нужда от някакво преправяне на фара, ксенончето идеално ли се намества в леглото на обикновенната крушка и стандартния захранващ конектор трябва ли да се преправя.

 

Пиши за впечатления, как свети ксенона на тъмно и мокро. По мои наблюдения - тогава е най-голяма разликата между обикновенни крушки и ксенон ... Нощем, ако е мокро и има някакви отблясъци като слабо улично осветление и насрещни фарове, почти няма полза от стандартни фарове, а с ксенона виждаш всичко. Само, че съм се возил само на коли с фабричен ксенон, незнам дали е толкова добре и когато се слага в последствие.

 

В случай на би-ксенон, как става присветването, на ксенона му трябва повече време да стопли.

Как става и регулирането на фаровете ... предполагам като при нормалните крушки :roll:

 

Много съм се замислил да сложа ксенон на Октавията, че постоянно се случва да пътувам по тъмно и като е малко мокро - карам по интуиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

крушките са със същият профил като стандартните и пасват във фасунгата

не се налага никакво преправяне

само при някои модели коли се налага ползването на адаптори (една от марките беше BMW, за Skoda не съм чувал)

конектора също не се преправя

 

наистина на мокро има разлика в сравение с халогенна крушка - видимостта е по-добра

естествено, че има разлика и с фабричен ксенон

но там говорим за суми от рода на 1500 лева

колега от автобилд беше тествал заводски със "китайски" афтърмаркет ксенон и разликите бяха в границите на 10% в полза на фабричния

ще си позволя да го цитирам

 

pinko от клуба на Алфа:

 

"на халогенни крушки Н7 - 870 лумена (Осрам +50% more light

 

на ксеноните Н7 - 8000К - 2580 лумена (от предлаганите от МечоКух, тия които карам в момента)

 

на ксеноните Н7 6500К - 2840 лумена (от МечоКух)

 

на ксенонови крушки Хела Н7 - 5300К - 3070 лумена

 

ксенонови крушки Хела Н7 за първоначално вграждане - 4500 К - 3120 лумена

 

Нямам при мен екселската таблица, но от листчето, на което съм си записал цветните температури:

 

8000К китайските са всъщност 7400К

 

6500К китайските са 6300К

 

ония на хела за резервни 5300К са 5200К

 

а оригиналните 4500К са си толкоз, колкото ги дават - 4500К"

 

 

 

за биксенона ако е Н4 като на горната анимация - тогава само светещата част се измества (реално няма гаснене и светване)

при отделни крушки наистина би трябвало да е така като казваш, въпреки че ксенона веднага пали после леко намаля интензитета докато загрее

но пак казвам че за мен е безмиснето при отделни крушки да се инвестира във втори комплект - най-малкото е че трябва да търсите място на още два баласта

 

в настройването на фара няма разлика, защото реално нищо не се променя, тъй като винтовете настройват позицията на фасунгата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за разясненията, доста неща ми се изясниха :D

 

Само за присветването (светлинен клаксон) ... как става това с би-ксенон, получава ли се някакъв ефект, когато ксенона не е включен (примерно - карам денем със загасени фарове и присветвам на някого заради рекетьори с фуражки :D )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се получи присветване според мен

както казах ксенона запалва веднага

след това леко намаля и се усилва когато загрее напълно (цялата тази процедура включително запалване трае около 2-3 секунди)

но за "клаксон" ще се ползва първоначалното запалване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За светлинен клаксон има два варианта:

 

1. Ако е достатъчно добър модела на биксенона - ФАБРИЧНО той е направен така, че кратки примигвания (ако късите не са пуснати) - демек именно светлинен клаксон не стават. Електрониката е направена така, че задържа крушката в положение "дълги" 3-4 секунди, независимо кой как "цъка" на лостчето на св. клаксон.

 

Друг вариант е да се монтира на ксеноновата крушка една Н2 (обикновена, нажежаема) и само тя да се използва за св. клаксон. А съответно къси и дълги да са на ксенон. Така е при мен.

 

ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ ЩЕ КАЖА ТУК: АКО ИМАТЕ ДВЕ ОТДЕЛНИ СЕКЦИИ НА КЪСИТЕ И ДЪЛГИТЕ НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ ДА СЛАГАТЕ И НА ДЪЛГИТЕ КСЕНОН. САМОТО ФЛАШВАНЕ (ПЪРВОНАЧАЛНОТО ПАЛЕНЕ НА КРУШКАТА) И ЕБ@.@ МАМАТА. Т.Е. ДЕСЕТ ДЕНА ПРИМИГВАНЕ СЪС СВЕТЛИННИЯ КЛАКСОН И ЩЕ ВИ "ПОРОЗОВЕЯТ" СВЕТЛИНИТЕ - ОТТАМ ЗАГУБА НА 50% ОТ ОСВЕТЕНОСТТА И ОТТАМ - СМЯНА НА КРУШКАТА.

 

 

Биксенонът беше много точно демонстриран някъде (ако не беше и в нашия форум) - имаше линк към една демонстрация. На фабрично монтираните системи свети пак една крушка, но се променя ъгълът и на светене (оптична система)

 

 

П.С. И да не забравя

 

 

КАТО СЕ МЯТАТЕ НА ЕФТИНДЖОСИ ПРОВЕРЯВАЙТЕ ЗА СЕРТИФИКАТ ЗА UV ФИЛТЪР НА КРУШКАТА. АКО НЯМА ЩЕ ВИ ПИТАМ НА КАКВО ЩЕ ВИ ЗАПРИЛИЧАТ РЕФЛЕКТОРИТЕ СЛЕД ЕДНА ГОДИНА :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ...я да питам аз ???Тези ксенони на всяка една кола ли могат да се монтират? Не трябва ли стъклата на фаровете да са по спецялни? Я просветете малко невежия ви колега . :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ...я да питам аз ???Тези ксенони на всяка една кола ли могат да се монтират? Не трябва ли стъклата на фаровете да са по спецялни? Я просветете малко невежия ви колега . :oops:

 

почти на всяка

има много редки изключения

няма изискване за вида/типа на стъклото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

КАТО СЕ МЯТАТЕ НА ЕФТИНДЖОСИ ПРОВЕРЯВАЙТЕ ЗА СЕРТИФИКАТ ЗА UV ФИЛТЪР НА КРУШКАТА. АКО НЯМА ЩЕ ВИ ПИТАМ НА КАКВО ЩЕ ВИ ЗАПРИЛИЧАТ РЕФЛЕКТОРИТЕ СЛЕД ЕДНА ГОДИНА :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

нали се сещаш колко е истински този сертификат :D

иначе се системата се води изработена по ISO 9001:2000 & E-mark

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оохоо густо ша са порачва 1 комплект би ксенон 190лв г/д излиза доста добра цена за този вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За светлинен клаксон има два варианта:

 

1. Ако е достатъчно добър модела на биксенона - ФАБРИЧНО той е направен така, че кратки примигвания (ако късите не са пуснати) - демек именно светлинен клаксон не стават. Електрониката е направена така, че задържа крушката в положение "дълги" 3-4 секунди, независимо кой как "цъка" на лостчето на св. клаксон.

 

Друг вариант е да се монтира на ксеноновата крушка една Н2 (обикновена, нажежаема) и само тя да се използва за св. клаксон. А съответно къси и дълги да са на ксенон. Така е при мен.

 

Аз нещо пак не разбрах :D

 

Към би-ксенон крушка стандартно има ли нажежаема жичка за светлинен клаксон?

Ти къде си набутал тая допълнителна крушка Н2 ... и пускал ли си допълнителни кабели от лостчето, щото ми се струва че е един общ за светлинен клаксон и дълги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто ауди се води с Би-ксенон-оригинален. Като включа дълги сведва секцията на дългите а ксенона на късите усилва светлината си и мисля че леко се повдига лупата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз нещо пак не разбрах :D

 

Към би-ксенон крушка стандартно има ли нажежаема жичка за светлинен клаксон?

Ти къде си набутал тая допълнителна крушка Н2 ... и пускал ли си допълнителни кабели от лостчето, щото ми се струва че е един общ за светлинен клаксон и дълги.

 

не

просто самата светеща секция се мести напред и назад

като си на къси е в едното положение

на дълги е в другото

при клаксон просто се придвижва, както и ако пуснеш дългите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойто ауди се води с Би-ксенон-оригинален. Като включа дълги сведва секцията на дългите а ксенона на късите усилва светлината си и мисля че леко се повдига лупата

 

Точно така е при А6-ците ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е мощността на системата? Каква е разликата спрямо "обикновените" светлини?

Има ли вариант да претоварят ел. системата на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз се навих да подаря един Биксенон на моята Н4 и както видях има и други навити.Но съм малко лаик и ако някой с ереши да драсне да се прикача към него :)Естествено кинтите на ръка преди поръчката при колегата 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, но аз се впечетлих от изказването на колега от друга подобна тема, че ако ксенона няма UV защита, след година ще се наложи да се сменят рефлекторите, така че се връщаме на старата поговорка "Евтиното излиза скъпо"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е мощността на системата? Каква е разликата спрямо "обикновените" светлини?

Има ли вариант да претоварят ел. системата на колата?

 

не

мощността е по-малка

може да има проблем при първоначалното пускане и то при някои китове

това се решава елементарно - с едно реле

най-често обаче не се налага, тъй като вече системите ги правят с малък пусков ток

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H4 биксенон излиза 190лв без доставката, така ли ?

 

даже по-малко

около 185 лева и то с включена доставка

 

Това вече звучи като оферта :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.