Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Заден анти-ролбар за Фабиа?


Karaibrahim

Recommended Posts

Търсих такова нещо във всички тунинг магазини из София и навсякъде ми предлагат все едно и също - стрът за между ботушите. На мен ми трябва анти-ролбар. Седи отдолу, непосредствено до гредата на задното окачване.

Някой има ли идея кой може да внася такова нещо? Аз знам че се произвежда от Jabba Sport и Forge в Англия. Някой друг предлага ли такова нещо? Казвайте ако знаете и да поръчвам от нета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

299GBR от Jabba sport.

Лично аз мисля че на този етап безмислено да се дават толкова пари за нещо което.....

В Докси говорих с Англичаните(с РСки) със същите роу-бари.Те ми казаха че като цяло си е екстра която за такива пари не е нужна-ако не си състезател или дрифтър.Те се събират около 10-15 човека и правят обща заявка и ги взимат на доста ниска цифра!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

299GBR от Jabba sport.

 

Аха. И аз това го гледах, ма мноо скъпо ми се струва за такова нещо...

 

 

Още един въпрос - някой знае ли кои тампони са различни на Ибиза Купра, освен отпред на носачите, заднния тампон? Не мога да си намеря читава ЕТКА да си инсталирам... :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи със стабилизаторите бъзик не бива.Хубаво е да са регулируеми и специално за твоята кола.Тук бях написал непроверени работи-поразрових се и видях,че за Фабиа нито Ейбах нитo ХР имат хубави китове,а и са доста скъпи.Общо взето за моята кола има 100кита,а за Фабиа 3-4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има кит на Айбах за Фабия, точно заден анти-ролбар като този на Джаба Рацинг. :) Ама тряа да се обадя да питам в Руди96 колко кеш ще ми искат за него и дали въобще ще искат да направят доставка.

 

Обмислям дали да не сложа един Айбах кит -25мм пружини на оригиналните амортисьори. Какво ще кажете?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето дискусия и раздвижване на темата ти;)

 

Така като питаш дали да си сложиш кит -25мм ние от къде да знаем всеки сам си решава. На моя кола не бих си сложил такова нещо и не виждам смисъл. Да вярно акъла ми е като на 3токласник, но не виждам смисъла да ми е по ниска колата, да вози по твърдо, да слагам някви ръмжащи гърнета, тъмни стопове, цветни пръскалки, вежди на фаровете и други тунинг елементи на който някой от вас са фенове.

Фен съм на мековозещи и тихи коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти малко материал по темата, за да може поне малко да се подготвиш, нищо че вече се обади без да си го направил:

http://www.eibach.de/index_2.php?SPA=1&C_lang=de&LID1=2&LID2=4&LID3=72&LID4=12&LN=Produkte&ACT_LID=4

 

Като нямате какво да кажете конкретно, просто НЕ КАЗВАЙТЕ НИЩО! Ако бях модератор досега да съм ви наслагал процентите. Незнам защо се толерира писането на глупсоти в пълен офтопик във форума?

 

Коропт, моля изтрий и тези глупости от темата ми скоро!

 

ПП: Ето същото четиво на английски, че може да не знаят всички немски:

http://www.eibach.de/index_2.php?SPA=1&C_lang=en&LID1=14&LID2=135&LID3=108&LID4=21&LN=Products&ACT_LID=135

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.superskoda.com/

 

Те ти още един сайт от некъде си за тунинг на Шкода. Не че ше ти свърши работа, ма нема само третокласниците да спамят я, и ний от подготвителната група знаем туй онуй.

 

Агууууу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се чудя, все още, защо в тоя форум половината от юзърите са третокласници? :? Време е, да ъпгрейднете 120ките с нещо съвременно, също така и да си ъпгрейднете ъкъла малко!

 

Колега-тук във форума не делим хората на каращи 120ки и РСки на тертокластници и тн.Не може човек да е компетентен по всеки въпрос,затова не се засягай-че колегите нямат становище по въпроса ти за пружините.Във форума има около 8 човека с РСки-от тях никой(по моя информация) не е прибегнал до такъв ъпгрейд!

Хубаво е да се иска мнение-но когато не се получи не е колегиално да се реагира така.

Всеки сам си решава-на мен лично не ми допадат постове-вижте кви джанти-дали ще ми стоят на колата-какво ще кажете?

Колата си е твоя и ти си решаваш.

Аз лично като искам да правя нещо в повечето не питам-въпроса е на мен лично да ми харесва-щото ако се наиграя да няма-ама ти защо така ме посъветва-ти защо така ми каза и тн................

Поздрави! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нямате какво да кажете конкретно, просто НЕ КАЗВАЙТЕ НИЩО! Ако бях модератор досега да съм ви наслагал процентите. Незнам защо се толерира писането на глупсоти в пълен офтопик във форума?

 

Коропт, моля изтрий и тези глупости от темата ми скоро!

 

При положение че не ти харесва че няма раздвижване по темата, после питаш за мнение дали да ти е по ниска колата незнам какво се гневиш че си изразявам мнението.

 

Искрен ти го каза както и аз ти го казах. Всеки сам си преценява какво да му е окачването по колата. Нямам си идея какъв ти е стила на каране, но щом караш със скорост която оригиналното спортно окачване не държи значи слагай анти-ролбар и ниски пружини

 

пп.ако още не си разбрал аз съм мод само в разделите купувам и продавам, а други колеги който са компетентни по окт и фаб четат и трият тука. Тук правата са ми като на обикновен потребител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се сещам за човек от форума, който е имал точно такива пружини на Фабиа РС. Писал съм му лично и очаквам да се включи скоро. Отделно, си мисля че има още поне трима човека, които имат опит с подобни китове. От тях очаквам да се включат в дискусията.

Много ме дразни, че се пишат глупости на богато и никой не се съобразява за какво става дума в темата. Затова ви написах, че се държите като третокласници. Докато продължавате така да спамите, няма да си променя мнението. Който няма какво да каже ПО ТЕМАТА, моля да не се обажда! Това, че написах за нямането на дискусия беше, за да си ъпна темата, за да може хората, които очаквам да се включат да могат да я видят.

 

Бихте ли ми изчистили темата, моля? Молбата е, към който е модератор в този раздел!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега-нека да не бъдем така нападателни? :roll:

Сигурен съм че никой от колегите няма никакви лоши мисли,или прочие.

След като "сме" некомпетентни-свържи се с хората който могат да ти помогнат(директно,или на лични).

Имало е и теми в който ти си се изказвал неподготвен-но никой не ти е казал нищо(все пак си има някаква етика)!

Ако тук никой не може да ти помогне свържи се с хората от другите форуми.

Бришкода е най-добрия ти вариянт.Там РСките са на почит и около 70% от тях имат такива китове.

Поразпитай тях!

 

(мисля че поста ми е по темата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорейки си за ролбарче, преглеждайки това което е налично на пазара, а именно това на фирма Jabba от Великобритания, оставам с впечатлението, че това е допълнителна кормилна щанга, която прави VRS-ката по-повратлива (премахва типично недозавиване)...

 

Прав ли съм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си запознат с действието на антирол(суей) барите ще знаеш,че слагането само на една ос не дава оптимални резултати.Ключов фактор е дебелината Ейбах 23мм ХР 20мм,както и възможността за настройки(за съжаление за коли на платформата на Поло 9н-Фабиа,Ибиса/Кордоба) големите фирми не предлагат оптимални решения.Про кита на Ейбах е много добър продукт,в комбинация с антирол бара ще подобриш доста поведението и ще намалиш недозавиването.Предполагам ,че цифрата ще е около 400 евро за комплекта.Замисли се и че за тез пари може да вземеш цяло окачване-примерно на ФК(КОНИ) или Vogtland

 

Eibach

Anti-Roll-Kit Sportstabilisatoren

für Skoda Fabia Typ 6Y 1,0, 1,2, 1,4, 1,4 16V, 2,0, 1,4TDI, 1,9SDI, 1,9TDI, 1,9TDI RS

Bj. ab 01/00-

Artikel-Nr.

E40-85-008-01-10

VA durchmesser 22mm (nicht verstellbar)

HA durchmesser --mm (--)

Само с комбинация с Про кит пружини!! Ама това е за отпреде за отзад не намирам-няма поне в каталозите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорейки си за ролбарче...

Прав ли съм?

 

Да, прав си... почти. Не е кормилна щанга, а се слага отзад на гредата на задното окачване (говоря за кита на Джаба, т.е. това което ме интересува). Допълнителната щанга редуцира движението (извиването) на гредата отзад, което води до намалено сцепление отзад, което пък означава много по-добро сцепление отпред, също и намалено извиване на самото купе.

 

 

Ако си запознат с действието на антирол(суей) барите ще знаеш,че слагането само на една ос не дава оптимални резултати...

 

Да. Почел съм по темата още преди, когато карах Астрата. Трябва си и на двете оси, но за разлика от задната, за отпред се намират сравнително лесно в БГ (имам впредвид стрът брейс за предните ботуши). А суей бар си има отпред на Фабиа, незнам колко върши работа обаче. За астра беше абсолютно безмислено да се слага, понеже тя си имаше бар още от завода, както е и тук. Затова и от долен стрът брейс незнам дали има смисъл. Моя френд с Ибизата счупи вече един такъв. И на фабията ще се закачи супер лесно отдолу.

 

Имаш ли работеща ЕТКА, защото немога да си инсталирам на Виста? Искам да видя кои други тампони си заслужава и мога да поръчам от Купра, та да реша и това заедно с про-кита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

което води до намалено сцепление отзад

Слаб 2.Стабилизаторът намалява боди рола и боди лиина,увеличава твърдоста на шасито и подобрява старничният трансфер на маса.Общо взето твърдите пружини(окачване) регулират тегловия трансфер отпред-отзад,а стабилизаторът страничния,като и двете увеличават твърдостта на шасито.По-принцип колкото по-твърдо шаси-по-добре,но не когато се постига само с подресорна маса.Ако прекалите със твърдостта при всяка неравност,ефекта ще рефлектира върху цялата ос.По принцип-за да се намали недозавиването се поставя или увеличава диаметъра на задния стабилизатор или намаля на предния(по-лошото решение).Най-добрият вариант е да се сложат регулируеми по-дължина(тя въздейства на твърдостта) преден и заден стабилизатор и да се регулират според нуждите.

Относно тампоните, за задна ос от Купра р ,ФР са;

6LL501541-26 eu

Gummimetalllager

Отпреде има за мотор и скорости,но няма да ти хареса цената

:mrgreen:

За предна ос излиза Купра р,БПХ,БЛЗ,ББУ

Querlenker komplekt 91,66 eur

6lll 407 151

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ххммм... За двойка съм си, да. Имах предвид, че колата става един вид като триножник. Най-просто ми бжеше да го обясня така. :mrgreen:

На най-новата Ибиза ФР тампоните са същите като на Шкодата, демек рехавки. Трябва да гледам нещо от Купра. Имам човек в Аутотехника, ако искаш нещо (важи за всички) ми пиши, защото скоро ще поръчвам на едро, да хванем промоцията.

Мисля да си купя и подкалник от Ибиза и да взема решетката зад кулера и да я присадя на моя подкалник, че май са различни.

 

ПП: Мамицата й на тъпата ЕТКА! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам в Бришкода са се заели да го нищят доста сериозно този анти-ролбар на Whiteline. Той е за Поло принципно, но пасва идеално. Даже е регулируем, което си е сериозен плюс, нищо че е тъничък. Ще видим какво ще кажат юзърите в по-дългосрочен план. Цената обаче е значително по-добра от този на Джаба - около 150-160 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.