Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Как ще се оправят в сервиза на Шкода с тези неща...


siromaha

Recommended Posts

Здравейте,

 

Нов съм във форум-а, но съм приятно изненадан, колко добре е подредено и професионално всичко тук... браво на вас!

 

Искам да разбера мнението ви за отношението на сервиза на шкода към гаранционни автомобили, и до колко тябва да съм нахален, за да отстранят проблемите, които според тях са незначителни.

Става въпрос за няколко дребни неща:

 

1. Трудно превключване от 1-ва на 2-ра, като много често се чува силно "хъркане" (извинявам се за термините). Проблемът ту се появява, ту изчезва, но определено ме дразни. Въпросът е дали да настоявам за гаранционна смяна на съединител или евентуално на скоростна кутия, или този проблем се отстранява лесно само с ремонт?

 

2. От скоро се появи шум (скърцане) в предницата,, особено при преминаване през полегати неравности (най-често при легнали полицаи). Шумът е основно в лявата част и се появи преди около 3 седмици, точно, когато бях по работа в Бургас. Веднага отидох до тамошния сервиз, но един много мързелив приемчик ми каза, че "няма за ко да се притесняаш мойто момче, карай на воля" и с това приключи всичко. Въпроса е дали да настоявам за ремонт до изчистване на шума?

 

3. CD-to (Stream с MP3 и AUX) не поема нормално дисковете (диск-а се задръства по средата и не влиза, освен ако не се натисне силно), а в някои случаи въобще не влиза, след което на дисплея се изписва CD ERROR. Този проблем съществува от както купих колата, но с времето се научух на чалъм за вкарване на дисковете и въпреки това смятам, че това е дефект. Да поискам ли смяна на CD-плейър-а, или ще могат да го оправят на място.

 

4. Проблем със жабката - скърца дори и при най-малка тежест. Когато е празна почти няма проблем, но в момента в който сложа дори само папката със сервизните книжа и започва скърцане при всяка неравност по пътя... освен това често забелязвам, че дори и при затворена жабка, лампата вътре продължава да свети.

 

Сигурно проблемите ми са елементарни, но си обичам колата и държа да е в перфектно състояние.

Вече записах час за сервиз (този петък), но ми се ще да чуя компетентното ви мнение, за да имам малко повече увереност, като отида.

Смятате ли, че ще отстранят всичко, или просто ще ми кажат отново да си карам колата и, че това са дребни кахъри?

 

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • siromaha

    13

  • gogata

    6

  • F1

    5

  • димон

    3

Най-много писали в темата

Привет и Благодаря за добрите думи относно форума ;)

Поразгледай мненията, които намериш с търсачката за ЕураТек и донякъде ще се ориентираш. Проблемите, които споделяш не са незначителни, но дори и да са - все пак трябва да се отстранят! Отделно, мисля, че колегите с по-нови и все още гаранционни автомобили ще споделят впечатления, защото със сигурно имаше скоро подобни оплаквания на твойте, особенно т.2 - скърцането на предницата /обикновенно при студен време - амортесиорчетата/. т.1 си е сериозна работа и се надявам да не я подминат с лека ръка! т.3 според мен е трябвало да я съобщиш още в началото, а не да се правиш на "магесник" ;) По т.4 ако откриеш от къде точно идва скърцането - мове и WD40 да свърши работа. Тук доста хора го похвалиха този спрей...

Още веднъж - Добре дошъл!

Успех в разрешаването на проблмите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zloQQ мерси за информацията!

 

Ще се радвам, ако някои "гаранционен" :) се включи в дискусията, за да сподели мнение

 

П.С. Тука отговаряте със скороста на светлината... форумът вече ми харесва много :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега, и добре дошъл!

Моята Октавия също е все още гаранционна и е наборче на твоята. За моя радост, обаче ти нямам проблемите :D

Само отчасти точка 3. Стереото ми е същото, но и на мен понякога ми изписва ERROR. Иначе дисковете добре си влизат ( като таковата в таковата :mrgreen: ).

Тук беше писано, че имало някаква акция за смяна на софтуера на CD - то. Може и от това да е, но на мен не са ми се обаждали.

Най-добре питай в ЕТ.

Успех :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята Фабия SDI 1.9 е на 3.5 месеца и 5000 км. Някои неща са сходни. Да започна с това с жабката - свиквай мой човек :) Просто по предното табло тук-там си скърца и оправия няма. Имам чуството, че ако отида в ЕТ за този проблем и кажа - Скърца ми прозрачното стъкло пред оборотомера, спидометъра и т.н, те ще го отворят и ще засръца другаде! Просто го преживей.

 

Относно CD-то, това си е проблем. По-добре иди за това. Моето не е фирмено и дори да избие нещо, те няма да ми помогнат.

 

Относно предавките - при мен задна и първа не влизат всеки път - един на 10-15 недовлиза и я освобождавам, отпускам съединителя и натискам пак - вероятно евтин синхронизатор.

 

Изключая това, имах два леки проблема - скърцане на сгъвката на шофьорската седалка и заяждане на ключалката на шоферската врата - и двата проблема са решени с едно пръсване с WD40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На нашата Окатвия (06, Амибенте, 1.9 ТД-ПД) когато се намокреше почваше да чука яко отпред вдясно - отидох в ЕТ, прегледаха я, казаха 4е вси4ко е ОК, но нищо не бяха пипнали. След известно време отидох и им вдигнах як скандал. Оказа се, 4е "болтовете на дясната гума не са стегнати добре". Тези кретени така ги стегнаха, 4е като слагаха зимните гуми на тези болтове беше изядена резбата и се наложиха нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите ти, по-скоро някои от тях далеч не са елементарни. Смятам, че в ЕТ ще ти обърнат внимание. Приемчиците обикновено са свестни и разбрани. Дано да попаднеш на такъв. Иначе, ако пробват да те прекарат с дежурния лаф "Карай си, нищо ти нЕма!", спомени им, че ще се оплачеш на шефа на сервиза Навущанов или директно на шефа на ЕТ, от личен опит ти казвам, че има магическо въздействие :mrgreen: . Поздрави и успех!

 

П.П. И добре дошъл във форума! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уха... мерси за отзивите.

Честно казано аз още с купуването на мойто Шкодинко си знаех, че ще поскърцва тук-там и бях готов да се съобразя с това, щото не съм виждал кола, която да не скърца (карал съм и Lexus LS430(не мой разбира се), което си е сериозна лимузина и пак има разни скърцания и потропвания), но това скърцане на мойта жабка е брутално...

 

gogata твойто инфо май ще ми е най-полезно :) ... стискайте палци в Петък 08:00 :roll:

 

П.С. мерси за топлото посрещане... явно шкодаджиите сме си дружелюбни по default :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,мойта Октавия е на 6 месеца и аз имам едно много дразнещо прискърцване от щората на комбито,а също так аи 1-ва предавка не винаги но се случва да влиза доста трудно.Колата е на 11700км,дали е нормално?( за скоростите)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Аз също съм нов във форума -от днес :) .Притежавам Октавия 2 1,9TDI . Закупих я от Еуратек преди месец и половина, изминати са 2500км.По принцип съм "перфекционист" и затова може би ме не ме кефят някои неща в автомобила.

1.Шумът на мотора в купето или по-точно "странния" звук при потегляне -комбинация от рев и тракане . Пробвал съм потегляне по различни начини -с повече газ ..., с малко газ .., без газ .При тръгване с много газ се получава силна вибрация в купето и буботене . При тръгване с малко газ- странно остро чукане (все едно чукане на аванс на москвич 412).При този велик въртящ момент който се дава по каталог -странно натоварване на мотора при потегляне. При каране със скорости над 100км/ч- приятно усещане(кеф).Навярно следващата ми кола няма да е дизел.

2.При покупката още , на излизане от Еуратек ми направи впечатление шумното преминаване на предницата по напречни неравности, особено при вдлъбнатини.Дори ми се счупи кефа още при покупката ,въпреки че бях направил 2,3 тестдрайва.Не знам как не съм обърнал внимание на тази подробност.Става дума за следното:

при попадане в дупка или неравност (макар и неголяма) се чува провисването на предните гуми (шум подобен на разбити тампони на реактивна щанга или на уморени горни тампони). При минаване на изпъкнали препядствия това "топуркане" го няма . Предната ми кола беше VW BORA, която е със сходно окачване - този проблем не съществуваше.

Малки проблеми имам и със CD - нa 2,3 пъти блокира след превключване на задна скорост -при включването на парктроника.

След няколко минути CD-то си възстановява нормалната работа.

Поскръцване на шофьорската врата или колонка - не мога да локализирам точно.Също така при усукване на автомобила по неравен път и студено време поскръцване на всички уплътнения на врати- но това не е никакъв проблем .

Навярно има и други неща в тази чисто нова кола , които ме дразнят , но се сещам най-вече за горните два проблема.

 

Октавия2 '2007, октомври- 1,9 TDI PD-Elegance, Island green metalic

 

Ще се радвам да чуя други мнения и евентуални препоръки за 'побългаряване' на това предно окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aве ЕТ,да не са взели да карат колите от Индия?!!!!!!! :|

 

Не, просто пътищата ни са като в Индия...даже може би по-зле от там :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

димон а ти провери ли си налягането в гумите, при мен бяха на 3.3 когато я взех и бая си потропваше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) При мене също има скърцане на лявата колона, както и при усукване на колата (особено, когато слизам от някои тротоар). въпреки, че второто се получава предимно при влажно и студено време... човек ще каже, че в Чехия само слънце има... без дъждове :)

 

Стискайте палци утре всичко да е ОК!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина налягането във всички гуми бе 3,5 атм. Това бе първото нещо което проверих. Но след като ги свалих до 2,0 атм. не се промени кой знае колко неприятното "тупуркане".Отдадох го на твърдината на летните гуми. След 20 дни ми се наложи да си закупя зимни гуми (Kleber ), които се славят като меки гуми-естествено промяна нямаше...Не ми се занимава да ходя по сервизи ,защото знам какво ще ми кажат : това е нормален шум от гумите .

Ако обаче беше нормален шум от гумите това нещо щеше да се чува и на изпъкнали неравности -например при минаването над малък бордюр. Обаче ефекта се забелязва само при провисване на предните гуми (при пропадане в дупка ). Неприятно е все пак ...за нова кола .Навярно има някаква конструктивна особеност на окачването , която се явява недостатък.

Като цяло колата е стегната, окачването е твърдо (нормално твърдо), следи релефа на пътя - с това се свиква , стабилна е в завой, само да не е това "тупкане". Към задния мост нямам никакви забележки-супер!

Ще се радвам да чуя още мнения от "маниаци"...

 

Octavia 1,9 TDI-PD Elegance

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Шумът на мотора в купето или по-точно "странния" звук при потегляне -комбинация от рев и тракане . Пробвал съм потегляне по различни начини -с повече газ ..., с малко газ .., без газ .При тръгване с много газ се получава силна вибрация в купето и буботене . При тръгване с малко газ- странно остро чукане (все едно чукане на аванс на москвич 412).При този велик въртящ момент който се дава по каталог -странно натоварване на мотора при потегляне. При каране със скорости над 100км/ч- приятно усещане(кеф).Навярно следващата ми кола няма да е дизел.

 

Колега, и на мен ми направи впечатление при тест-драйФ-а точно това вибриране, и то в кобминация дори с потреперване на скоростния лост от вибрациите. Подобно явление може и да е нормално за 30-годишната ми жигула, ама за съвременна кола... колкото до шума, мисля че всички VAG дизели страдат от тоя проблем, но при други по-скъпи модели купетата са малко по-добре обезшумени, обаче отвън си се чува как печката трака за световно при ниски обороти - свиква се с времето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е, че имам сходен шум - при бързо минаване над "спящи полицаи" имам едно чукване като пластмаса в пластмаса или мещо такова. Първия път реших, че съм чукнал прага в спящия полицай и спрях да огледам. Нямаше нищо. Сега съм сигурен, че пружината или целиндъра на предното колело се връща много бързо и чуква при напълно освободено положение. Свиква се, а и смятам че няма нищо страшно или неприятно :) Просто ми трябваше време да отвикна от шумовете на Фелицията, и да свикна на тези на Фабията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За успокоение на всички шкодаджии ще кажа следното : при избора си на нова кола тръгнах от VW GOLF. Първият който карах беше 1,9TDI-PD-105к.с.. Бях впечатлен от интериора , но разочарован от шумния мотор. Следващия който пробвах беше 1,6FSI-115к.с.-същата работа силен шум при по-големите обороти (над 2500). Тъй като съм фен на VAG реших да пробвам и шкода ! Първото ми впечатление от Октавия бе доста добро. За аналогичната цена (VW Golf V) получаваш дори по-просторна кола , същия интериор и някоя екстра отгоре. Дори в някои аспекти Октавията е по-практична от своя събрат Голф. Може да е било субективно усещане , но ми се стори дори ,че е по-безшумна от Голф(става дума за един и същ мотор). За Октавия 1 ми е известно ,че е построена на платформата на Голф 4. В Октавия 2 задния мост е заменен с напълно независим , което би трябвало да е на добро.

Мисълта ми е , че дори и немския и събрат от Волксбург притежава същите недостатъци ( мое мнение )...

За тези 45 дни в които имам Октавия 1,9 TDI по-скоро я определям като автомобил за извънградско каране по добър път. Не ми се вписва много като градска кола ...тръгване ...спиране...

Ще се радвам да не търся и да не откривам повече недостатъци, защото който търси - НАМИРА!!!

 

Честит празник Никулден на всички !!!

 

Октавия 2' 2007 , 1,9 TDI-PD

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се радвам да не търся и да не откривам повече недостатъци, защото който търси - НАМИРА!!!

 

Честит празник Никулден на всички !!!

 

Октавия 2' 2007 , 1,9 TDI-PD

Да, а който охка - умира :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Димон - окти, по книжка поема огромен полезен товар за л.а. - 660 кг, което е лесно обяснение за твърдата возия. В съчетание с дебелите прагове колата, без никакви видими или невидими ролбари, постига невероятна стабилност, но си вози твърдо, независимо от гумите, т.е. няма пълно щастие, или онова до края и душата в рая. :D От време на време подкарвам един Супърб 2.8 - страхотна возия, не усеща дупки и неравности, но... няма стабилността на окти.

По отношение на шума от мотора - след около 2-3000 км леко намалява. Аз тръгвам без газ, след което подавам плавно - няма боботене, няма вибрации. А и честно казано, мойто "тракторче" работи доста тихо или поне не трака повече от други возила със същия мотор(Ауди А4 или А6).

За рекламации в ЕТ - преди това е добре да сте 101% сигурни в произхода и същността на дефекта. При мен има някакво потракване отзад дясно, но ще изчакам още 100-200 хил. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

siromaha, сподели как мина посещението в ЕТ днес? :roll:

 

Сори за закъснението ама ходихме "на село" за weekend-а :)

 

Такаааа... както и предположих приемчика Мирослав Филипов (с дълга къдрава коса вързана с ластик), след като му обясних за какво отивам, ме погледна тип "губиш ми времето".

Показах му проблема със CD-то, но той намери някакъв чалъм да вкарва дисковете и ми каза, че това не е повреда, а е нормално. Подкара колата и по закона за всеобщата гадост нито скоростната кутия, нито жабката се обадиха. Скърцането в предницата обаче беше налице, и като го чу, първо призна, че има проблем, но после умишлено мина през един легнал полицай едва-едва с 2 км/час, за да ми покаже, че не скърца при малки скорости. Опита се да ме обвини, че карам колата като състезател, и на всичкотo отгоре, след като видя лепенките "Skoda Club Bulgaria" каза, че предполага, че ще го оплюя във форум-а :)

 

След, като приключчихме с карането ми заяви, че според него колата е "в перфектно състояние". Аз разбира се настоях, че не е така, при което ми каза да говоря със сервизния инженер, като трябваше да го чакам до 9 часа (около 45 минути). В тоя момент си помислих, че двамата са комбина, и започнах да си развивам разни планове за действие в главата от типа на това как ще ги заплаша със комисията за защита на конкуренцията и т.н.

 

За мое голямо учудване сервизният инженер (Кристиян Павлов) се оказа супер-мега пич, както и фен на Шкода-форум-а (предполагам, че някои от вас го познават и лично). Качихме се с него в колата, видя, че CD-to не приема дисковете нормално, призна за проблема със скърцането в предницата, обеща, че ще нареди да се разглоби и прегледа жабката, и каза, да изчакам проблемът със скоростната кутия да стане по-сериозен, за да могат да я подменят. Просто останах изумен, от страхотното му отношение и проявеното разбиране.

Резултатът е:

 

1. Чисто ново CD, което работи префектно.

2. Разглобяване и преглед на жабката. Приемчикът, каза, че не са установили повреда, но е факт, че вече не скърца.

3. Пълен преглед на предницата от техник със 15-годишен стаж във ЕураТек. Тук също ми казаха, че не са установили дефект, но ще разбера дали е така през идната седмица.

 

За капак на всичко, на тръгване от сервиза се засекох със Кристиян, и още 3-4 човека от сервиза, с които се сприятелихме на по 2-3 цигари, така че съм убеден, че повече никога няма да имам проблеми в ЕураТек. Те също са фенове на форума и до колкото разбрах, някои от тах ще присъстват на следващата сбирка.

 

Приемчкът (Мирослав Филипов) също се оказа пич, и с него се сприятелихме, слад като разбра, че не съм от типа хора, дето ходят по сервизите за глупости, и само да си губят времето в безмислени оплаквания. Това нека послужи, като опровержение за тези, който смятат, че съм го оплюл. Не съм имал намерение да го оплювам въобще!

 

Това е в общи линии... дано не съм ви отегчил с безккрайния ферман, който изписах :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.