Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Смяна маркуча от бензиновата помпа до карбуратора


skoda 120L

Recommended Posts

Здр на всички бих искал да попитам ако някой е правил тази смяна и как става :oops: понеже знам че има някаква особеност че не трябва да се затягат много частите та дали някой като който не го е правил ще може да се справи и може нещо да се прецака още повече мерси предварително! :) 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е чак такава играчка, да не кажа, че е направо елементарно. Май няма и какво толкова да се обяснява - вадиш стария маркуч и слагаш новия с нови скобички. И гледаш да не ги стягаш докато започнат да превъртат(както направих първия път, когато сменях въпросния маркуч), че после скобите се свалят с рязане :mrgreen: . Не се сещам какво може да прецакаш при смяната, така че действай смело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай само като сваляш стария да не разбъзикаш тръбичката която влиза в карба (щуцера), че там е монтирано малко тъпо и почва да тече бензин между нея и капака. Така че ако се стича бензин по маркуча, не го дозатягай зверски а провери тръбичката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай само като сваляш стария да не разбъзикаш тръбичката която влиза в карба (щуцера), че там е монтирано малко тъпо и почва да тече бензин между нея и капака. Така че ако се стича бензин по маркуча, не го дозатягай зверски а провери тръбичката.

 

взе ми думите от устата - ако маркуча е спекъл и тръгнеш да го вадиш с въртеливи движения може да излезе заедно с щуцера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разхлабиш щуцера леко ще ти се покачи разхода поради теч и имаш огромни шансове да се запалиш в движение. :lol: Като сложиш новия маркуч провери при работещ двигател дали няма теч, защото на братовчед ми 1000МБто така се запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се беше получил теч от щуцера.

Оправих се като го залепих със такова лепило - техническо..подобно на поксипол..пак се смесваха тубички нещо... Върши работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя щуцер не беше ли отлят към карбуратора :roll:

 

Сменял съм маркуча и не помня да ми е направило впечатление нещо да се разхлабва ... може да зависи от карбуратора :roll:

 

Иначе самата смяна е лесна, важно е да вземеш хубав маркуч, в смисъл - маркуч за бензин, а не обикновен - има разлика защото тоя е двуслоен и маслоиздържащ или нещо подобно. Метъра беше няколко лева преди година в магазин Алекс на баня Мадара. Маркуча беше Семперит и на него май си пишеше, че е за бензин, ама може и да се лъжа.

 

Друга хитринка е, че може да си сложиш и един бензинов филтър, като си решил да се занимаваш. Слагането е елементарно, просто се прекъсва някъде маркуча и там се слага филтъра. Аз съм го сложил малко преди карбуратора, над капака на клапаните. Тоя филтър би трябвало доста да ти намали проблемите със запушени жигльори и т.н. Даже не е лошо да си вземеш прозрачен филтър, че да го видиш като се задръсти 8) Само гледай да не го сложиш наобратно :D Филтъра струва 2-3лв и се продава буквално на всяка бензиностанция.

 

Най-важното - като смениш маркуча, поне в началото проверявай често за течове ... че да не се получи някоя огнена феерия :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вие какво го наплашихте човека;(

 

аз го смених за 3 мин нито съм имал течове нито са ми текли щуцери нито нищо. Просто махнах 2 стари скоби и сложих към новия бензинопровод 2 нови скоби и толко. Идеята е да уцелиш фи-то на маркуча и на скобите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диаметъра на маркуча, ако не се лъжа е 4,5. На Баня Мадара в магазин Алекс има такива на метър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва Наско, не го плашете човека. Операцията е елементарна и наистина е въпрос на минути. Ако маркуча е спекъл от към карбуратора и откаже да излиза с не особено силен напън, вземи скалпел (макетно ножче) и го срежи по дължината, там, където ляга на щуцера. Нов маркуч можеш да закупиш почти навсякъде, където се продават авто части. Ако наблизо имаш Радиал - и там има. Скобички се продават на същите места. И един съвет - остави си аванс на новия маркуч поне 3-4 см, т.е. не го режи точно. Идеята - ако някой ден ти спече при карба, да можеш да го срежеш и вместо да купуваш нов да се възползваш от аванса. Не че е скъп, но не си заслужава разкарването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много на всички значи събота или неделя ще я направа тази операция дано само да е по хубаво времето че на този студ ще е тегаво иначе си взех от магазина на баня мадара маркуча цял метър с две скобички и ще вида около 60 см мисля че беше да си одрежа и да го сложа а днес взех и маркуч за серво усливателя защото видях че и от него прокапва на ламаринката която се вързва към въздушния филтър за зимна експлотация мерси още един път и ще пиша какво е станало :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, давам съвет- смени мъркуча от резервоара до помпата, от помпата до карбуратора. Има ефект!!! А ако си и мераклия може и бензинов филтър да слочиш!

Успех

 

хаха каква голяма тема само за смяна на мъркуч :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете се бе, скоро ще станат 2 страници инструкцийй как се развива гайка.... ааа сменя маркуч се тая.

 

а днес взех и маркуч за серво усливателя защото видях че и от него прокапва на ламаринката
- какво прокапва там - въздух ли?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете се бе, скоро ще станат 2 страници инструкцийй как се развива гайка.... ааа сменя маркуч се тая.

 

а днес взех и маркуч за серво усливателя защото видях че и от него прокапва на ламаринката
- какво прокапва там - въздух ли?

Спирачна течност колега !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете се бе, скоро ще станат 2 страници инструкцийй как се развива гайка.... ааа сменя маркуч се тая.

 

а днес взех и маркуч за серво усливателя защото видях че и от него прокапва на ламаринката
- какво прокапва там - въздух ли?

Спирачна течност колега !

 

Браво бе! Остави я да тече. Ще се пребиеш някъде.

В сервото НЕ трябва да има спирачна течност. Спирачната ти помпата ти е за смяна (или ремонт). Но щом задаваш такива въпроси се съмнявам да можеш да я смениш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрете се бе, скоро ще станат 2 страници инструкцийй как се развива гайка.... ааа сменя маркуч се тая.

 

а днес взех и маркуч за серво усливателя защото видях че и от него прокапва на ламаринката
- какво прокапва там - въздух ли?

Спирачна течност колега !

 

Браво бе! Остави я да тече. Ще се пребиеш някъде.

В сервото НЕ трябва да има спирачна течност. Спирачната ти помпата ти е за смяна (или ремонт). Но щом задаваш такива въпроси се съмнявам да можеш да я смениш.

Ами колега за жалост съм начинаещ и нещата са ми непознати :oops: а симптомите са малко съскане при натискане на педала на спирачките и капане не тече и ламаринката си седи влажна и като пипна с пръст отдолу маркуча по пръста има капка спирачна течност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доливай течност и не се занимавай със щуротии :lol: Ти както си я подкарал ще протече и антифриз от някъде.

 

"Наливай течност и се утрепи някъде"...безценен съвет просто :evil:. Кога ли българите ще осъзнаем, че спирачки и гуми не са "щуротии",от които при всеки удобен случай трябва да скатаем по някой лев, а неща, от които зависи нашата и на околните безопасност :?: Поне малко мисъл влагаш ли като пишеш подобни "умнотии"? ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доливай течност и не се занимавай със щуротии :lol: Ти както си я подкарал ще протече и антифриз от някъде.

 

"Наливай течност и се утрепи някъде"...безценен съвет просто :evil:. Кога ли българите ще осъзнаем, че спирачки и гуми не са "щуротии",от които при всеки удобен случай трябва да скатаем по някой лев, а неща, от които зависи нашата и на околните безопасност :?: Поне малко мисъл влагаш ли като пишеш подобни "умнотии"? ](*,)

Напълно съм съгласен с теб колега !Точно за това ще сменям маркучи а най лесно е да доливаш и да се пребиеш някъде! :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно че се шегувам :oops: Аз купих спирачна помпа за 52лв за автомобил който струва 250лв. Успех с ремонтите :)

Еми виж сега вярно че цената на помпата е голяма, но живота е по скъп а и аз нз дали е помпата или маркуча дано е маркуча де :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ясно че се шегувам :oops: Аз купих спирачна помпа за 52лв за автомобил който струва 250лв. Успех с ремонтите :)

Еми виж сега вярно че цената на помпата е голяма, но живота е по скъп а и аз нз дали е помпата или маркуча дано е маркуча де :roll:

 

в тоязи маркуч не трябва да има никаква течност. Търси проблема при отпред при сервото отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.