Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Размина ми се...


Марту

Recommended Posts

...на два пъти. Първо онзи ден като отивах на работа в отсечката между Цариг радско и Герман(който е минавал от там знае корко е тясно ) един пич се врътна на 180 градуса точно в момента в който се разминавахме. Добре, че и двамата се държахме адекватно и нямаше последствия.

Вчера некви ченгета се опитаха да ме рекетират - сутрин пътувам от младост 1 до Мусагеница. Пъскам в локалното на Цариградско до 4-ти километър и влизам срещу знака в бензиностанция Опет. Естествено не ми издържат нервите да чакам на опашката и се изстрелвам в насрещното(когато няма коли) и криввам в бензиностанцията. Вчера обаче ме спряха ченгета. Не в самата бензиностанция, а на високото, в Мусагеница. И чегето вика - сега ще изчакаме да дойдат колегите и да ти напишат акт.

- Кой ще чакаме? - питам аз

- Колегите от КАТ - повтаря ченгето

- Аааа, добре - викам аз и влизам на топло в колата - да чакам.

Ама те момчетат неса застанали там в 8.00 сабахлям да чакат с мен катаджиите, ами лев да изкарат. Пък те са пешаци. И аз като си седя там и чакам КАТаджиите им преча да чакълят някой друг. И търпението им се изчерпа за 10 секунди и ме пратиха да си ходя. Аз не обичам да давам рушвет и щях да си изчакам и да си взема акта, ама такива дето седят само за пари , а работа не вършат - не им се връзвам.

Не че съм света вода ненапита, ама ако има чалъм, предпочитам да не подкупвам. За 10 години съм дал рушвет два пъти. Рекламните материали не ги броя....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На скоро правя си аз един забранен обратен. Не видях полицайте. Удрят ми палката, спирам. Онзи симпатяга си каза дежурната реплика + нарушението, за което ме е спрял и следва отново дежурното "и сега к'во пра'им'. Викам "10 кинта и да бягам". Човека съгласен и аз тръгвам. Когато погледнах в страни, на тротоара качено бяло полицейско Поло с вдигнат капак. Другото ченге ровеше ядосано по двигателя. Та явно спрели да ремонтират и единия решил някой лев да изкарат :lol: Умрях от смях като тръгнах. Жалко, че нямах апарат да ги снимам като спират следващия след мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен наскоро ме гепиха 2 шапки, че правя десен завой на жълто-червено, вместо да набия рязко и опасно спирачките в хлъзгавото време. Обаче след като разбраха, че шофьорският ми стаж е по-дълъг от техните взети заедно и нямам актове за нарушения повече от 10 г. се разминах с обещанието "повече няма да правя така" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се хващам, че правя нарушения без да искам напоследък. Онзи ден кривнах по бус-лентата на Данаил Николаев и заобиколих около 15-на коли, а по принцип се дразня на този псевдо-"тарикатлък" и са ми много смешни тези които се набиват да карат там. То не че напоследък обикновено там не е по-бавната колона ;))

 

Абе в тая обстановка явно нормално шофиране скоро няма да има, всеки се оправдава с всеки, поУицаите висят за левчета, не са се затичали да свършат работа...а и - на тяхно място който и да е не бе могъл като гледам - е.ати лудницата е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа - явно няма оправия ;) Подкупни полицайчета, бус-лента претъпкана от леки коли, 5 коли в 3 ленти, минаване в насрещното, щот не ни се чака... Ма така ще е, докато не се изкове практиката, която се е наложила в другите страни, към които стремим...

Само лек пример: Един много вежлив полицай ме глоби, връчи ми призовка за съда за след 28 дни /то тук по щатско на акта си пише кога е датата/ и ми остави опция да си платя и да не се разправям. Е, за по-малко от месец олекнах с 900$, за да си спестя ходенето до Аризона и наемането на адвокат. Ако не платя в срока или не се явя в съда, когато е насрочено делото - глобата се дублира! И ми слагат книжката на "трупчета" и всеки полицай дебне за мен ;) И всеки следващ месец - глобата пак се увеличава... И накрая си прибират дължимото - просто няма измъкване, защото, когато дойде времето за данъците...ОХОООООООХООООО...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене прошка нямаше. :evil: Всяка сутрин преди да вляза в АЕЦ минавам през обстойна проверка на личен пропуск и багажник на автомобила. Гадния кукер се заяде с мен ,че не съм му показал пропуска на време (забавих се 5 секунди ,тъй като говорех по мобилен телефон!!!)Отне ми пропуска "свинята мръсна" и извика КАТ да ми съставят акт. :evil: КАТ дойдоха и писаха ли... писаха . Добре че ми върнаха пропуска поне .. та да не умре детето от глад. :mrgreen: Явно бях попаднал на полицай, който до обяд го е яд на хората а слетобяд на него си. Писал съм възражения (диктувани от юрист) та да видим ще ме огрее ли? smile119 ЕЙ.. много ги мразя тия милиционери. :evil: Като ме спре някой и почне да ми се лигави...па ми иде да му врътна един шамар та да са наака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е и аз да си призная и аз напоследък съм хванал да карам като дивак. До скоро нещото което най-много мразех е на светофар като десен/ ляв завой пуска зелена светлина по-късно от тази за направо някой от лентата за направо да изпревари всички и да се нареди най отпред.

 

Вече редовно го правя тоя номер и аз хем знам колко ме дразнеше това, но ми се струва че точно заради това че всеки ме минава, а аз чакам като първия тъпак и аз започнах да правя това нарушение.

Пешеходните светофари също ги пропускам нещо... :( В квартала имам 2-3 такива по път за вкъщи. Като минат хората и като няма кой да минава червената светлина си свети, огледам се напред и назад и бавно бавно напред :(

 

пп. като ми треснат една глоба ще ми дойде акъла сигурно но на тоя етап просташкото в мен наделява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както знаете ченгетата се крият в храстите ... и дебнат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колеги, предполагам ще ме нападнете жестоко, но изобщо ви разбирам и не одобрявам това, което казвате. Всеки се оплаква от движението, от куките, от въртенето на Земята, а сам си признава, че кара с нарушения. Замислете се, че промяната трябва да дойде от всеки един. Всеки да си каже, абе аз ще карам като хората, няма да се предреждам на светофарите (като за да мина аз, ще чакат петима други), ще спазвам горе-долу ограниченията, ще спазвам знаците, ще давам път на пешеходците и на други коли и т.н. Вярно е, че някога има идиотски правила - например 50км ограничение на Симеоновско шосе (широк, прав път през гората), но в общия случай ако закона се спазва той би помагал на всички. Особено вярно е, че в България КАТ служи не за да помага, а за да те преебе. Но в крайна сметка какво ти е виновен куката, че правиш забранен завой, че завиваш на 3-лентов път от лява лента на дясно, че влизаш в насрещното за да се изцепиш най-отпред ('щот бързаш по спешна работа, пък другите 100-200 коли се кефат на задръствания и са излезли на разодка из тапите в София). И после чак да му се нервиш, че те е спрял. Ами ще те спре мнго ясно. Никой няма да наложи изведнъж да се оправят нещата. Те ще се оправят когато всеки един се позамисли малко и стане по дисциплиниран и толерантен. Честно казано чета постовете как спокойно обяснявате какво сте нарушили и сякаш това не значи нищо. Съвсем нормално си е. Ама изнервил се бил. Ми и аз съм се изнервил, ама чакам. Ако всички чакат, всички ще се приберат малко по-бързо. Но тук за да се приберат определен процент по бързо, останалите се прибират 2 пъти по бавно.

 

Вчера разстояние, което обикновеено минавам за 10-15 мин съм го минал за 40. Може би щах да го мина за 30 или за 25 ако хората караха като хора. Идвам от Плиска по локалното и искам да направя обратен пред Универсиада (на Жендов) и надолу да карам през гората към руското. Има 2 редици коли, едната е от Универсиада продължава напред към Шипченски, а другата завива на ляво за обратен. Нормално дясната редица върви много, много по-бързо защото е за напред и и не чака никой. Аз се нареждам в ляво и си чакам. Редицата м/у другото тръгва горе долу малко след Плиска :evil: И почвам да си чакам като пич над 15 мин. А терикатите щото бързат си цепат в дясно, хоп за 2 мин са долу на завоя и най-нагло си свиват на ляво. Еми аз не мога ли да направя така и да мина 5 пъти по-бързо? МОГА! Ама какво ще стане ако всички сме така? Или аз съм балък и не бързам, пък те бързат. Аз съм на разходка в задръстването, не искам да се прибирам. Нямам думи. Накрая чашата преля като един джуган ми се изцепи пред мен точно на завоя, аз завивам от лява лента, той от дясно хооооп пред мен на левия завой и си ме избутва без да му пука. Бърза човека и се е изнервил! No Comment!

Пак казвам проблема е, че като можем всички да се приберем за 6 минути, 30-40% от нас се прибират за 2 мин, а другите за 10.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм ,но понякога няма как. другото което е самите маркировки не са предвидени както трябва с паркиралите коли по улицата.

Най-точния пример е Шипченски проход! Всеки ден го минавам в двете посоки. Винаги се нареждам в лентата която е с маркировка за направо, макар че всички други са в тази за наляво или на трамвайните релси. Като тръгна направо това означава че или трябва да чакам цялата колона в лентата за наляво, която всъщност е за направо, или да прескоча всички спрели коли стещу моята лента ...

Ако се хванат и махнат всичките неправилно паркирали коли от пътищата ДРУГО ЩЕ ДА Е :)

:mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да карам без груби нарушения - такива, които застрашават безопасността, не минавам на червено, спирам на пешеходни пътеки и не карам със сто в града(е, на Цариградско карам) :oops: Колкото и да искам обаче да не карам в насрещно, да не паркирам на тротоара и да си спазвам лентата - това е невъзможно. прави ми впечатление, че на много места, където преди беше забранено да се спира - сега е синя зона. Явно общинарите са вдигнали ръце и са решили поне лев да изкарат.

Разбира се, ако има ред и закон и се опаря веднъж дваж - сигурно ще се замисля следващия път...в този ред на мисли днес сутринта ще сменям маршрута за работа, че куките на 4-ти километър сигурно пак са там. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с NightSpirit, ако всички караме по правилник ще се придвижваме в тези задръствания далеч по-бързо. Най-малкото защото няма да има задръстени кръстовища, заради тарикати, изнасящи се от съседни ленти за да минат по-бързо няма да се бави цялата колона, чакаща за (в повечето случаи) ляв завой и т.н. А пък ако намалеят и хората, които спят по светофарите и заради тях минават няколко коли по-малко на светване, ще е още по-добре. Правилата са създадени, за да се спазват и ако всички се съобразяваме с тях ще ни е по-леко в това движение. Но съм убеден, че това няма да се получи, докато полицаите не започнат да глобяват, и то яко, солено и безцеремонно, така както пише ZloQQ. Това се отнася не само за движещите се автомобили, но и за тези, паркирали неправилно. Не може в една тясна централна улица да са ми паркирали от двете страни и аз да се чудя с колегата отсреща как да се разминем или да минавам на една боя разстояние покрай някой, пуснал аварийките, защото бил "за малко" и така му е удобно. Докато не започнем да се съобразяваме един с друг, което всъщност ни е основния проблем, оправия няма да има и ще си висим в задръстванията по-дълго време заради други.

Медала обаче има 2 страни. И другата е пътната маркировка + знаците. Както писа NightSpirit по Симеоновско е пълна простотия да се кара с 50 км/ч. Но явно никой от тези, от които това зависи, не си мърдат гъз@вете - каква е логиката по Цариградско и България да се кара със съответно 80 и 70 км/ч, а по Симеоновско не. Другото, което ми прави впечатление по "белите" европейски държави е, че там ако се объркаш в централната част на големите им градове, в следващите 500-600 метра имаш възможност за обратен завой или пряка, в която ако влезнеш ще те върне обратно от там, от където си дошъл. При нас не е така. Понякога, спазвайки правилата за движение. трябва да изминеш 2-3-4 км и то през светофари n на брой, преди да стигнеш до място, на което не е забранен обратния завой. Не искам да се оправдавам за онова мое нарушение, за което споменах, но не е нормално на кръстовище с ясна видимост и с това, че не пречиш на никого, колкото и да е натоварено, да не можеш да направиш обратен, а само ляв завой. Логика просто няма. Примера ми е за Данаил Николаев, посока Сточна гара, след моста Чавдар. А за да не направя това нарушение трябва да се списна в цялото задръстване, да завъртя през досадната Сточна гара и да се върна обратно. Другата алтернатива е да завия на ляво, да се кача на моста, да го мина целия, да мина крустовището с Черковна и чак на следващия свтофар да направя обратен по правилник. Който знае района, знае за какво говоря. И това само защото на място, където имам право на ляв завой, нямам право на обратен.

Та мисълта ми на този дълъг пост е - в 90% нещата зависят от нас самите. Останалите 10% за по-бързо и удобно предвижване в натоварения трафик ги давам на маркировка и знаци.

Иначе аз съм точно от тези "балъци", които не влизат в насрещното, не застават от пред пред цялата колона, заобикаляйки я от ляво или дясно и си вися ли вися :roll: Лошото е, че така се научих много да псувам и си обогатих солидно каруцарския речник, но това си е нашето ежедневие :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е логиката по Цариградско и България да се кара със съответно 80 и 70 км/ч, а по Симеоновско не

 

мантинелата в средата. По безопасно е ако я има и затова позволената скорост е по голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква е логиката по Цариградско и България да се кара със съответно 80 и 70 км/ч, а по Симеоновско не

 

мантинелата в средата. По безопасно е ако я има и затова позволената скорост е по голяма.

 

Добре, ама на околовръстното максималната е 90 и няма мантинела и е по-натоварено и е само една лента, а на Симеоновско са две....просто някой не си е свършил работата. Това е истината.

Някой да ми обясни защо след кръстовището на жълтите павета с Раковска посока центъра има една лента, а в обратната са три? Но никой не санкционира спрелите автомобили на метри преди кръстовището.

Единствената ми похвала е за светофара на Горубляне - край на задръстванията с едно елементарно решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми и аз да се (похваля).

Септември месец се поразходихме със семеиство и приятели до я. Доспад и навръщане след 3 часово изминаване на 20 км. м/у Сърница и Велинград защото реката е отнесла пътя, като стъпих на асвалт след Велинград газ.... Обаче зад една стара спирка изкача полицая и я слез да видиш с колко караш на ограничение 50. Опитах с пари и още пари ама полицаите неискат и написаха АКТ. Преди една седмица

доиде резултата 100 лв. и 1 месец на трупчета. Та сега карам семо из Дупница.

Може би това е единствения начин да почнеме да караме малко по внимателно. Друг е въпроса защо този знак стои още там. Преди много години е имало някакъв завод и заради входа му е поставен но сега служи единствено за капан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината - поне за мен - е много простичка: перифраза на "разделяй и владей" - "обърквай и печели". Понякога получавам пристъпи и решавам да спазвам до запетая изискванията. Но въпреки очевидно мазохистичната ми натура, това е просто невъзможно! Не са един или два примерите за "параграф 22", но аз смятам, че това си е държавна политика - когато нещата не са регламентирани и определени точно, винаги има начин да има "прецакани" и "прецакващи". Очевидно е за всички ни кой към кои спада. И можем само да си мечтаем за организираност на самата система, за каквато разказва zloQQ - това просто не е изгодно за самия "регулаторен орган" и комплексарите, които изпълняват функциите му. Защото ако всичко е регламентирано и подредено, никой от тях няма да може да затъкне палци в колана под дебелото си шкембе и да пусне дежурната реплика, изпитвайки садистичната наслада от властта, която има. Само че, ако ги препита някой по ЗДП или Наредбата, извън 3-те члена, които са научили, надали ще могат да отговорят.

..а за "вежливия полицай" изобщо няма да си говорим - у нас това са две несъвместими понятия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че не е проблем 50 или 80 км ще е ограничението. Една проста сметка

Аз пътувам до работа 15км

 

при 80км/ч

15/80 = 11 мин и 15 секунди

при 50 км/ч

15/50 = 18 мин

 

разликата е 6 минути и 45 секунди - е гоУема печалба.. а да не казвам какви лупинги правят някои за да я гонят..

 

минавам през 9 светофара /така съм си оптимизирал маршрута - защо ли? :))/

 

средно време на стоене по светофарите - да приемем 2 светвания на червеното по 1 минута - абе някъде около 9*2 = 18 минути

 

дотук станаха 36 минути... естествено не мога да стигна за по-малко от час както се сещате - и даже съм щастлив, че не използвам околомръсното и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето ограничения са от над 20г.Затова са нелогични и странни.Но ченгетата ги устройва.Нали знаете вица (а може и да е истински случай) Един катаджия казал на служители на пътна сигнализация:Само не махайте този знак.С него си купих кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ама на околовръстното максималната е 90 и няма мантинела и е по-натоварено и е само една лента, а на Симеоновско са две....

 

На околовръстното ограничението е 50! Внимавай с колко караш. Само в участъците където е с отделни платна е 70!

 

Иначе на път без разделител в градски условия не се допуска скорост по-голяма от 50km/h. Освен че самите коли не са защитени една от друга а и пешеходците си минават свободно... Не че няма кретени дето минават и през Цариградско де....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, че паркиралите голи са голям и досаден проблем. Ако се реши движението на много места ще се улесни страшно много. Но не просто в един светъл ден някой предизборно да реши да разкара всички паркирали с паяците, а да се осигурят места за паркиране, защото в повечето случаи просто няма къде да я оставиш. Някой спомена и за тъпите ограничения на изходите на разни одавна затворени фабтики, предприятия и т.н. Особено на междуградски път да намаля от 90-100 на 50-60 на място, където от 100 години не е излизал трактор от ТКЗС-то... ени не го правя.

Сега се сетих за друг тъп проблем. Пак тук на Симеоновско (аз щото тук живея :D ). Веднага след кръстовището с алея Яворов (Семинарията) в посока Зоопарка. Като минеш кръстовището и в следващите 200 метра има 5-6-7 огромни дупки от шахти, дето като минеш през тях с 40 и се чува приятното "праааааассс". И всички шахти са от дясната страна. Съответно ако не искаш да чуеш хубави звук трябва да караш с ляво. Но от ляво освен, че се стрелкат разни терикати от насрещното движение за да се изцепят най-отпред има и една камара "бързащи" с Q7-ци и Кайени, които летят с над 100 и недай си боже да си им на пътя не е свикране, не е чудо. И в крайна сметка или се джаскаш по дупките или трябва да караш и ти със 100 за да подминеш участъка и после евентуално да намалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой спомена и за тъпите ограничения на изходите на разни одавна затворени фабтики, предприятия и т.н. Особено на междуградски път да намаля от 90-100 на 50-60 на място, където от 100 години не е излизал трактор от ТКЗС-то... ени не го правя.

.

 

И за не го направих и сега съм без книжка и олекнал с 100 лв smile037

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето ограничения са от над 20г.Затова са нелогични и странни...

 

Ами хайде тогава всеки да си прави каквото си иска, щом забележи нещо нелогично, странно или остаряло. Ние нали не сме дивият запад, където всеки раздава правосъдие.

Знаците и правилата са за да се спазват. Който не ги спазва - глоби, точки, затвори и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ама на околовръстното максималната е 90 и няма мантинела и е по-натоварено и е само една лента, а на Симеоновско са две....

 

Някой написа: "На околовръстното ограничението е 50! Внимавай с колко караш. Само в участъците където е с отделни платна е 70! "

 

Не е верно. На северната дъга има ограничение 60, но на много малк оместа. Спирали саме полицаи, но не са ме глобявали, защото няма причина. Все пак табелите за населено място са след околовръстното и няма причина скоростта да е 50.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.