Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

трябва ми акумулаторджия


vloo

Recommended Posts

трябва ми някой дето да погледне двата ми акумулатора и да каже проблема в тях ли е или в моя телевизор(кола)...зареждам на макс след като са умрели и след 2 дни седене немат ток искра да прехвръкне ..а и двата са бош силвър...

та ако някой знае майстор да каже да ги водя за ръчички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Voodoo, не го подвеждай. Какво означава 2 часа след като закипи? Акумулатор се зарежда минимум 12 часа, ако искаш пълен заряд. След 5-тия час акуто вече кипи... А за този "специален уред" - продава се на всяка бензиностанция, в Бриколаж, в Практикер и т.н. Струва не повече от 5-6 кинта.

 

Vloo, купи си един такъв тестер за гъстотата на електролита и мери клетките. Възможно е акумулатора да ти е мъртвец и колкото и да го зареждаш няма да се получи. Ако тестера покаже, че всичко е ОК, взимаш мултицет и мериш консумацията при всичко изключено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако искаш мога да ти донеса до работата ти уреда за мерене на гъстота на електролита. Ако искаш пише ми на ЛС кога си на работа ако още си там де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом почне да кипи, се рони електролита и се намалява мястото м/у дъното и клетката! И държи по-малко. Тъй че не съм сигурен, че трябва да кипи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали си прав, не мога да го отрека или потвърдя, защото не съм специалист в тази област. Но със сигурност от практиката знам - акумулатора след около 4-5 часа заряд започва да кипи. Всъщност слабо кипене се наблюдава още след първия час. Чисто теоритично, ако си прав, това, означава, че акуто не трябва да се зарежда повече от посочените часове. Което обаче е 100% гаранция за недостатъчен заряд. Ако има начин акумулатора да не кипи по време на зареждане, то този начин не ми е известен. Ако можеш, сподели повече информация относно това. Пробвал съм с всякакви зарядни, лично аз имам 2. С всичките акуто кипи.

Между другото, под кипене нямам в предвид от пръските да се омаже всичко около акумулатора :) Но все пак си е кипене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включваш зарядното и го държиш включено докато гъстотата стигне 1,27-1,28 г/см3. Напрежението не те интересува. Както каза Mishelle не се притеснявай, че "ври" силно. Имай предвид обаче, че гъстотата не се мери веднага след изключване, заради многото газове в електролита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.