Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

фелиция 98г.


zmiata29

Recommended Posts

Здравйте, аз съм малконовобранец,така че ще ме изтърпите!

В момента съм в Лондон и си купих фелиция(с десен волан),имам проблем с веригата,а като чета какви са разходите по смяната,се замислих, дали няма да ми е по евтино-тука да сменя двигателя направо. Та въпроса ми е:знае ли някой от точно кой дизелов мотор или бензинов от фолксвагените пасва под капака на фелицията?

БЛАГОДАРЯ ВИ !!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинов AEE 1,6 MPI и дизел AEF 1,9. Това са фабрично поставяните. Мисля, че се слага фланец обаче. :oops:

Сигурно може да се сложат и други двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една смяна на веригата никога няма да ти излезе колкото смяна на цял мотор :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една смяна на веригата никога няма да ти излезе колкото смяна на цял мотор :!:
ВЕРИГАТА ТУКА Е 30 ПАУНДА И ЗА РАБОТА МИ ИСКАТ 60 АМА АКО ИЗЛЯЗАТ И ДРУГИ ПРОБЛЕМИ КАТО НАПРИМЕР СЕМЕРИНГ. АКСИАЛЕН ЛАГЕР И КАТО СЛОЖИШ И ГАРНИТУРИТЕ И ДОПЪЛНИТЕЛНАТА РАБОТА ЗА ДОПУЛНИТЕЛНИТЕ ПРОБЛЕМИ-500 ПАУНДА, А ЦЯЛА КОЛА Е 200
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да пишеш с главни букви, тук не сме малоумни.

 

Аксиалния лагер няма абсолютно никаква връзка с веригата, а дали предния семеринг на кол вал трябва да смени - ако е скъсан и изпуска масло - да, иначе не. Това последното е очевидно и с просто око.

 

Ако те е страх че ремонта може да излезе 500 за верига, то колко ще излезе за смяна на двигател?! И като ти е скъпо просто не я сменяй веригата - като си взел таралясник за 200 пари, надали има много смисъл, при положение, че колата и така си върви и не се къса веригата.

 

ВЕРИГАТА ТУКА Е 30 ПАУНДА
- Ахаха при нас е 26 ама лева.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да пишеш с главни букви, тук не сме малоумни.

 

Аксиалния лагер няма абсолютно никаква връзка с веригата, а дали предния семеринг на кол вал трябва да смени - ако е скъсан и изпуска масло - да, иначе не. Това последното е очевидно и с просто окo

Съжалявам за главните бъкви не е нарочно , просто ми остана на главни букви от друго писание, благодаря ти за съвета, ама не е таралясник, знаеш ли каква е красавица, само дето верижката и подтраква , четох тука в форума че се сменяли и останалите изброени чарколяци, а иначе се притеснявам да не направи някоя по голяма беля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да сложиш в подписа или аватара си точния водел на колата си, за да е по-лесно да се ориентираме за какво питаш когато имаш проблем. Казвам го защото още не си написал дали е карбуратор или моно.

От това, че ти потраква веригата няма каква беля да стане, т.е. да се скъса примерно. Такава опасност няма. Единствено ако е карбураторна разтеглената верига оказва негативно влияние на предварението, т.е. почва да играе +-5гр че и повече и понякога и с включен стробоскоп не може да се направи центровка. Ако все пак колата ти пали леко и работи прилично, не се притеснявай да си караш така. При нас е естествено, че като отвориме за верига сменяме и други неща, защото са евтини примерно. Веригите като минат 50-60 хил.км. и вече са толко разтегнати, че на практика и на 150 хил км положението е същото. Някой собственици на 120ки в БГ така и не стигат до смяна на веригата за целия период на живот на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти , мисля че съм спокоен вече, благодарение на теб, фелиция 1.3 МПИ -98 година е, и ако се безпокоя за нещо е че в милата ни родина ако закъсаш нещо на път е лесно я ще намериш чарк я ще тръкнеш главата на асвалта или ще се обадиш на някой френд да дойде да те дръпне, а тука - спрях в аварийното да изпуша едне цигара и веднага дойдоха да ме изгонят ида ми искат пари за репатрация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй веригата смело.Няма друго да се наложи.За 155 000 (само че на Форман)Два пъти съм я сменял и не съм имал изненади.Намери някой българин да ти я смени за шише ракия пред блока.Така ще ти е най-евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

форман, тука брато блокове няма , само къщета- едни мизерни а колата седя две седмици в сервиза на един българин дето накрая ми каза че било много сложно и не ми я смени, иначе много и се кефя щото шкодите (както на всички тука) са ми любими и съм сменил 8 120ски и първата ми кола у тоя живот ми беше 100S

благодаря на всички за отзивчивоста

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахаха ако на твоя майстор му е сложно да смени на една фелиция ангренажа, не бих му оставил друга кола повече. Не се стягай толкова с тоя ангренаж. На твоя модел /mpi/ не е толко фатално, дори да потраква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз за това я взех тая кола ,така и така съм тука ,да разгледам има и хубави неща - природни дадености дето другаде ги няма, миналата неделя ходихме до океана и гледахме прилива - голям ташак , за 4 ри чеса голямата локва се дръпна с близо 200метра и пак се върна после, та такива неща си заслужава да се видят , иначе и ас не си падам по надгробни плочи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще и гледаш на Англията?Хора, къщи , салтанати.Всеки вика Гут морген и пари иска!!

 

 

 

smile091 smile091 smile091

 

 

 

А тия ябълки (ангренажни вериги) от къде ги взимате?

 

А така - както съм се излегнал дали мога да изям една?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Snake29, не и се притеснявай на веригата. Моята меляше като ярмомелка. На 202 хил. км се оказа, че е оригиналната. Смених я и регулирах клапаните в Еуратек. Пак си трака. Много намаля тракането обаче като и смених маслото с Liqui Moli (онова с молибдена вътре, дето цвета му е като графит). Наистина заглъхна шума. Т'ва масло съм го пробвал и на Кадет 1.3. Там пък резултата беше поразяващ. Ако искаш пробвай и ти при следваща смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам чувството , че тука сте се събрали най-отзивчивите хора, и за моя радост установявам - интелекта се вози все още в шкода и има защо. Благодаря ви и весели празници на всички който ще запразват по от рано , а аз с радост кат се прибера ще ви питам каде си правите седенките ,та и аз да се довлека с плетката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.