Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чисто ново казанче на парното и пак не отоплява.


skoda_ss1

Recommended Posts

Отпреди 2 седмици му стана нещо на парното. Лятото го чистих но нямаше много разлика. Смених казанчето но няма никаква разлика в отоплението. :o

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

normal_ohl_s-ma.jpg

 

Колега , разгледай таз снимка и кажи какво ти прилича на въпросното казанче , че сефте чувам за такова :oops:

 

Ако става дума за разширителния съд на охладителната система е друга бира , но той няма нищо общо със силата на отоплението ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си сменил радиаторчето на парното с ново надявам се тогава провери в какво състояние са ти въздушните клапи и топловоди защото ако с течение на времето дунапренът които е в/у клапите изгаря то тя започва да пропуска защото е каторешетка ,затова аз лично такъв проблем като имах на пасат си изрязах от много тънка ламарина пластини и ги залепих с силикон.Другото което може да е е разкачен топловод и топлото да се отвежда към мотора.0899904543 утре звънни да ти го обясня по хубаво Успех. А и каква е колата???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Фаворит. Точно и аз си мислех да не е откачен топлопровод но нямах време да проверявам. Утре ще разгледам всичко, защото при 10 минути каране вътре замръзва всичко. :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и м/у другото от клемореда ли ти се бъзикаше паленето преди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та щом си сменил радиаторчето предполагам , че си сменил и кранчето ако ли не провери дали съвпадат нивата на отворите на кранчето и радиаторчето ... възможно е да не съвпадат по модификаций - резултата е лятото духа топло зимата хладко ... доколкото знам модификацийте са две - едната е с равно ниво на тръбичките , а другия модел е диагонално разположение на тръбичките с метална гривна.

Другия момент е запушена магистрала във всмукателния колектор - изхода на всмукателния колектор , откъдето идва водата за парното може да се задръсти от ръжда и гадости и дебита за парното намалява ... тоз проблем си го реших като вързах с тройници парното така , че водата за парното идва директно от термостата , а колектора и изпарителя са паралелно вързани и доста се подобри отоплението , но все още не съм стигнал мощността на Фелицията , ма явно трябва да се смени цялата коруба .

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е бил по добрият вариант иначе трябваше да сваляш таблото ако бяха клапи или топловоди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.