Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дразнещи DRL


Mishelle

Recommended Posts

Вървят бета тестове на нов DRL на базата на късите светлини, яркост 60~80% на три степени , плавни процеси и автоматичнмо изключване при използване на дългите св-ни(като светкавица).

Лампите се предполага да издържат поне 2 пъти повече при този модел.

Надявам се така няма да има недоволни всеки сам да преценява какво да използва за DRL.

А за ксеноните 90 процента от афтърмаркета са неподходящи 8), колко коли са с жироскопични фарове, умиватели на фаровете и т.н...много малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажа и аз:

Не ме интересува с DRL ли е или с какво е.

Щом ми пречи значи той не мисли за мене, а мисли само за собствения си кеф!

Зачетох се за тези ДРЛ - добре пише, че в новите автомобили се слагали отделни светлини именно за тази функцоналност- това значи крушка и рефлектор - тази комбинация изчислена сигурно дава добри резултати.

Но аз не разбрах тука ръчното правене - май използва късите ил и дългите.

Сигурно има някакъв ефект, но да се казва, че те не пречет перфектни са - е айде тука аман от разбирачи и спестовници.

Четох в дадената информация от L&R за предимствата:

Та не ми стана яасно защо ти е на 100 метра повече на къси да виждаш автомобила?

в града мисля че на къси се кара и 100 метра са предостатъчно.

Габаритеите не се виждали - аз виждам , който не вижда значи има нужда от лекарска намеса и отново не мисли за мене.

Има и такива дето не се виждат - стари коли, неподдържани светлини - е така ли ще решава ме проблемите?

Ми прожектор да си сложа отзад?

Пестенето на мощност не ми се коментира.

Ние сме номер едно в тая област.

Мога да продам всичко в българия само с идеята, че ще се спести и подходящи думи.

В обратния случай: Опит на Зам. министъра на Енергетиката да направи кампания на енергоспестяващите крушки - струват 8-10 пъти по-скъпо от другите и най мног ода издържат 2-3 години.

Никой няма да си купи при така изложена информация.

Относно ръчното включване и изключване - факт е че модели от 2000 година са предвидили такива неща и са оставили вратичка по един или друг начин - в крайна сметка найстина си е удобно сами да се включват - за изключването пищи:)

Колкото до живота на крушките - аз поне до сега незнам някой да кже твърдо на крушка с електрод колко и е живота и да предвиди с някаква точност кога би си заминала.

Това, че това устройство има облекчаващи режими е така, но е пресилено да се каже, че увеличава с 2 пъти.

2 пъти спрямо кое? Крушка която как се ползва?

Нищо лично - прекрасна идея, но аз лично съм против такива устройства масово да навлизат в автомобилите.

Предпочитам да си купя релето от ЕТ и да си карам така.

При следващата ми кола живот и здраве ще си имам фабрично.

Не съм убеден, че тия светлини са изтествани в светлинна лаборатория да се види светлинната крива.

Мисля, че VAG не се занимават с такива работи а OSRAM.

Не е нужно VAG да разбират.

Не смятам, че в България има такава техника че да се каже, че тия устройства не дразнят и не заслепяват.

Твърдо съм против всякакви уроди с каквито и да са приспособления да карат на пътя и да не се съобразяват с мен.

Визирам сампреценил светлините как работят по-добре, ка гумите те не знаели какво било в България, как светлини не му трябвали, как не смята за нужно да не е с изпотени прозорци и да няма грам видимост, как не си чисти колата от снега и си кара и хвърля сняг по време на движение и хиляди такива малоумни постъпки.

 

Поздрави

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с hamsia и съм против такива "усъвършенствания", които смущават, пречат и заслепяват останалите водачи. И аз мога да си направя късите като дълги и да светя в очите на другите, но не го правя.

 

Ако това се прави с цел икономия - да горят по-рядко крушките, значи тия дето си ги слагат са ебаси мизерниците. В края на краищата 5-6 лв. е една крушка за фар.

 

Между другото основната причина да горят крушките е именно карането на къси светлини в града - тъй като халогенните крушки трябва да се охлаждат, а охлаждането се улеснява от движение с по-висока скорост. В града е спри-тръгни и не могат да се охлаждат. също така съм против задължителното шофиране на къси при всякакви обстоятелства, освен например при ниско слънце, дъжд и мъгла - именно поради гореизложената причина, а също така защото габаритите са напълно достатъчни. Правилно за тази цел по-новите автомобили имат т. нар. "дневни" светлини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.