Jump to content

skoda-auto.bgautozone.bgskodaclub.bg

Fabia 1,9 SDI не farfi, съединител ли е или друго?


spgi

Recommended Posts

Hi, проблема е следния: При движение, в случаен момент при включена скорост (зацепена) без значение коя е, давам газ, колата вдига обороти, а не върви, понякога се оправя след като включа на друга предавка, понякога напрова спира. Кофтито в проблема е, че като изпреварвам, давам газ и влизам на 4000 оборота без да се усетя :evil: Лошото е, че не го прави винаги някога през ден, понякога цял месец я карам без да се обади и така. Ходих в сервиза и ми казаха сяна на съединител, ама искам първо да се допитам във форума, че тогава да го сменям, щото е на 106000 км и все ми се иска да не е той :lol:. За уточнение не се чуват никакви шумове като хлопане тропане и стържене на метал.

upssss: Забравих да спомена, че има система за тракшън контрол, може ли той да ми прай тея номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата вдига обороти, а не ускорява, със сигурност е съединителя. Той просто преплъзва. Бягай да го сменяш докато е време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом колата вдига обороти, а не ускорява, със сигурност е съединителя. Той просто преплъзва. Бягай да го сменяш докато е време...

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, не е въпроса да отида и да го сменя, въпроса е имал ли е някой подобен проблем.

Защото майстори в сервиз фиат за друга кола всички твърдяха, че има проблем с турбото и трябва да се смени, а с две приказки във форума на фиат се оказа, че не е турбото, а се затлачвала някава тръба и накрая като се почисти се оказа, че на турбото на фиата нищо му няма. Е питам кой е по-добър майсторите или препатилите шофьори.

Мнооо Ви моля уважаеми форумчани не спамете, а ако е имал някой такъв проблем нека сподели, може да е всичко. :roll:

Ако има некой да парлари чешки може ли да преведе това мисля, че има нещо общо с моя проблем. Все пак като гледам във форума има доста специалисти от вносителите на шкода, пък и може да пратим едно благодарско писмо до чехите и фауве групата, че и в България има специалисти, които не само скубят пари за резервни части а и разбират от колите им :lol:, а ето и линка:

 

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=28428

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=33289

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=32662

 

Плакат във автосервиз: "Френски коли и свирки не правим" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето, твойта Фабия нЕма турбо...Очевадно е за всички, че съединителя ти приплъзва...поне според описаните от тебе симптоми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Мнооо Ви моля уважаеми форумчани не спамете...

Това е заглавието на поста ти:

"Fabia 1,9 SDI не farfi, съединител ли е или друго?"

 

Това е синтезирано от поста ти:

Hi, проблема е следния: ... Ходих в сервиза и ми казаха сяна на съединител, ама искам първо да се допитам във форума, че тогава да го сменям...

 

Под поста 5 човека споделят едно и също решение на проблема ти, съобразено със заглавието и поста ти. Това да ти прилича на спам :?: Всъщност защо не цитираш това, което смяташ за спам, ама към него приложи и твоите думи, в разрез с които да е някое долно мнение.... Прочети още веднъж как и какъв въпрос си задал, после прочети още веднъж всички мнения под него...

 

P.S. 1: Ти питаш, ние помагаме, ти обвиняваш - в доста други форуми подобно неуважение не се толерира. Надявам се оценяваш търпението на админ/мод...

 

P.S. 2: Симптомите, споделени от теб са характерни не само за Шкода, а и за всички останали леки коли. И не могат да са израз на друга повреда. Затова и сравнението ти с Фиат и мненията там е меко казано неподходящо.

 

P.S. 3: Докато разпитваш и се ослушваш дали мнението в сервиза е било компетентно, с цел да не се минеш или да не те излъжат, от ремонт за Х пари, така, както продължаваш да си караш колата, може много лесно да скочиш на ремонт за ХХХ пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK, благодаря на всички за постовете, в крайна сметка след дълго ровене из интернет найстина се оказа, че тези модели са с дефектни съединители. Извинявам се за упорството ама трябва да се провери все пак.... :lol:

За колегите, на които им предстои смяна на съединителя оставям в поста една малка сравнителна таблица за смяна на съединителя:

1. От представителите на ЕТ и др. : цена на съединтеля 200 лв., притескателен диск 180 лв., лагер 80 лева, труд 150 лева.

Общо : около 650 лева.

2. От фирма в БГ http://www.automaxbg.com/soils66d9.html ... =3&oopid=0 пълен комплект съединител LUK 390 лева, труд в сервиза с плаката "френски коли и свирки не правим" - 100 лева Общо : около 490 лева.

3. Поръчване на пълен комплект LUK от http://cgi.ebay.co.uk/SKODA-FABIA-1-9-S ... 0165163303 със транспортните разходи за доставка от Англия по-малко от 300 лева, труд в по-горе упоменатия сервиз - 100 лева. Общо малко по-малко от 400 лева.

 

Извод: Братя не купувайте от България, купувайте от голямата бяла Англия, ще Ви излезе два пъти по-евтино :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Господ здраве и дълъг живот да дава на English queen и поданиците й.

 

Мото на бургаския гларус: :Всичко живо, що е барзо добже пш*бем я"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

на 107 000 същия модел миналия месец и аз смених - не даваше чак такива проблеми, но определено си беше за смяна.

Номера е, че при мене имаше и ремонт на скоростна кутия.....

аз за 430 LUK :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.