Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Румстър-що за автомобил е това????


skodaman

Recommended Posts

Здравеите,интересува ме всичко свързано с Шкода Румстър.Предстои ми покупка на нов автомобил до нова година и понеже съм заклет шкодар марката не подлежи на съмнение,но колебанието ми е между Фабия Комби/старата/ и Румстър.Фабията ми е сравнително позната,но Румстъра не.Имат ли нещо сходно в окачването и т.н........Моля тези които вече карат Румстър да ми пишат мнението си за модела.Моля и за помощ в избора ми-Фабия или Рунстър?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл у клуба дет се вика. И аз като тебе се бях насочил към Фабия Комби, но в последствие скочих на Румстър и не съжалявам. Окачването на Румстъра май е сходно с това на старата Октавия.

Но определено според мен Румстъра си заслужава повече. Вярно е, че Фабията е изпитан автомобил с технология на 7 (или май бяха 8 ) години,тоест всички детски болести са изчистени, но от друга страна Румстъра разполага с по-високо ниво на пасивна и активна безопасност и повече пространство за пътниците. Съветвам те да отидеш до ЕТ, да разгледаш подробно и двете коли, да направиш един тест драйв и да видиш коя ще ти легне на сърцето (това е най-важно, защото и двете коли са добър избор ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ме прощавате може би не му е тука мястото , но за какво може да се ползва туй чудо Румстъра ... излезе с идеята да се намеси в пазара на вановете , но за мен си остава нещо недодялано , високо , с малък багажник и малко куци мотори / цялата гама 3 цилиндрови двигатели / ... за работна градска кола - Да , но имам чуство , че ако тръгна с него до морето ще ме хване морска болест , а да не говорим да тръгна с 4 човека да докарам някой и друг буркан от село :mrgreen:

Това си е мое мнение , но не мога да го възприема за семеен автомобил.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма от старата Фабия Хечбек,Комби-то все още се произвежда и внася докато официално не започнат да внасят новата Фабия Комби
Aз точно за комби питах и казаха не само че няма но и няма да има.(става дума за 1.9сди)Предполагам че говориш за др.мотор-грешката е моя. :lol:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата комби се произвежда и продава. Със сигурност с двигател 1.4TDI 80bhp. Сестричето я чака с нетърпение да дойде :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към The Best Forman: интересно ми е от къде имаш наблюдение как се хваща морска болест с Румстер след като едва ли си карал такава кола :?: :?: :?: Колкото до малкият багажник:нямам думи , ти ако на това викаш малък багажник не знам кое би те удоволетворило.Последно-това си е чисто семеен автомобил с голямо пространство и багажник, с идеална пропорция между цена , удобство и качество. Предварително ти се извинявам за горните изречения ама това си е истината :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Best Forman, хич не си прав за някои неща. За донякъде куците мотори съм съгласен, ама за морската болест - никак. Братовчед ми в петък се върна от теста на Новата Фабия Комби в Хърватска и според него Румстъра стои почти толкова стабилно на пътя колкото комбито. Не мога да направя подобна аналогия, но наистина е супер стабилен, независимо височината и размерите си. Малък багажник...хмм ми не е като на Октавия, ама определено не е малък :mrgreen: .

 

skodaman, напротив, SDI-то на Фабията се предлагаше до скоро,защото имаха много коли на склад с такъв мотор.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

skodaman, напротив, SDI-то на Фабията се предлагаше до скоро,защото имаха много коли на склад с такъв мотор.

 

Поздрави!

:smt017 Поне до юли 100%.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога , аз за това го задавам тоз въпрос за да ме убедите в противното и така и колегата ще си направи изводи за себе си ... като казвам , че впечатлението ми е за малък багажник сравнявам с Формана чийто багжник въпреки , че отстъпва по големина на Фелицията побира 29" телевизор с фабричната опаковка без да бутам седалките / незнам колко литра е / ... впечатления имам от други подобни конструкций на не по - малки фирми и те са , че се клатят доста по завоите / не за друго , ами центъра на тежестта е доста високо / в случая Шкода може да са вложили някой и друг детаил по окачването компенсиращ това , но за това никой до сега нищо не е казал ;)

За конфорта и удобството на пътниците са се погрижили и се предлагат доста повече екстри отколкото при Фабията , но това е друга бира :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слабите места на Румстърчо е слабата обезшуменост и доста шумния двигател (1.4 TDI/PD - 51KW). Отностно возията, стабилността, комфорта и багажното пространство хубаво е първо да се пробват и установят и след това да се говори. Отностно изискванията на моето семейство, всички те се покриват напълно от този прекрасен автомобил, освен гореописаните включвам и дизайн, икономичност, лекота на управление, повратливост ... Може да ме заплюете но доста често ми се струва, че на този двигател би прилягала и още една предавка (не мога да си представя за какво става на въпрос при 1.9 TDI).

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с багажника е доста относително. Аз в Mica вкарах 37 инчов телевизор :mrgreen:

Що се отнася до Roomster-а - ми те от Skoda го рекламират предимно като семеен аХтомобил. Ма може и да са се объркали smile115

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s_stoqnov, към слабите места ще прибавя и неустичивостта му на страничен вятър. Което е доста неприятно :| . Иначе като цяло си прав за шумния двигател и определено недобрата шумоизолация. Мисля си обаче, че и при Фабията с този мотор, положението с шума ще е същото :roll: .

 

The Best Forman, мога да ти дам пример с Дачия Логан седан и нейната устойчивост в завой :mrgreen: . Независимо,че не са от един и същ клас, Дачията се накланя повече в завой и създава по-голямо впечатление за неустойчивост. Също така определено недозавива повече. Фабията, според мен, ще стои на пътя по-добре.

А колегата ако не бърза с покупката и има финансовата възможност, да почака новото комби, че в последните дни чух мноооого хубави неща за него :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво чу за цените :-k Щото разликата между новата и старата Фабия като цени е доста голяма. За мен неоправдана!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога,не мисля че може да се сравнява ван със лека кола,като стабилност(когато са в сходно качество и ценови граници).

Именно поради факта,че няма как центъра на тежестта на румстъра да е по ниско от на Фабия комби.Коли,беси,за мен няма вариянт да возят еднакво стабилно.До 120 може би,но нагоре!

карал съм ван(разбира се не румстър) и зная какво е "чуството"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво чу за цените :-k Щото разликата между новата и старата Фабия като цени е доста голяма. За мен неоправдана!

 

В Германия започва от 11 000 евро. В България идва през февруари и предполагам, че разликата в цените със старото комби ще е е същата като тази при хечбеците. :roll:

 

BlackPearl, не съм казвал, че возят еднакво стабилно. А, че поведението на Румстъра се доближава до това на комбито на новата Фабия. Ясно е, че заради размерите и височината на Румстъра не може да се прави пряко сравнение. Според мен (други ванове не съм карал) стои стабилно на пътя (ако изключим нестабилността при страничен вятър).

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога, не знаеш какво е страничен вятър - Пикасото е доста по-голямо, особено отстрани, пък и по-тежко, но и при него след 110км/ч вече имаш 2 на ум ;) Щото макар да не е леко се клати - от 130км/ч нагоре просто си го просиш SHaКе it BaBY! :?

 

В това отношение няма спасение, но на по-ниски скорости и в града пространството в един ван просто няма сравнение!!! ;) А пък и като почнеш да товариш - една и съща дължина на колата, ама друга височина и повече багаж влиза!

 

Ванчето е хубаво, но трябва да се има впредвид височината му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вмъкна малко от личните ми наблюдения за страничния вятър.

Имал съм Форд Фиеста, Рено 19, Ауди Б4 Авант Quattro и сега Румстър.

С всяки една от тези коли съм изминал растоянието София-Пловдив няколко пъти. Мога да твърдя че едиствено и само Аудито не усещаше страничния вятър или съвсем малко. Колата беше все едно залепена за асфалта, абе караш влак.

Та, без да съм се возил в новата фабия комби ми се струва че колкото и по-ниска да е от Румстръра пак чувствително ще усеща страничния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако човека иска комби, да изчака до Февруари. Понеже новото комби е на платформата на Roomster-а, като техника е същото и много от децките болести трябва вече да са излекувани.

Като място за багаж, при Roomster-а има равен под след свалени задни седалки, плюс седалките са три отделни и се регулират напред назад и настрани (двете карайни).

При комбито, е като старата Фабия, делима задна седалка 60:40. Мястото е повече на дължина, но не и като ширина. И пода не става равен при свалени седлки.

Не съм сигурен как стои въпросът с нивата на оборудване и дали при ниските нива на оборудване има делими седлки. Поне на старата Фабия за базовото ниво на оборудване, задната седалка не е делима, ама за това са диларите. Питай.

Ето ти линк към каталозите на Roomster-а и Фабия комби. На последната страница са размерите. Гледаш и сравняваш.

http://new.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/Roomster/Roomster_Catalogue_ENG_0507.pdf

http://new.skoda-auto.com/SiteCollectionDocuments/NewFabiaCombi/FabiaCombi_Catalogue_ENG_0907.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като място за багаж, при Roomster-а има равен под след свалени задни седалки, плюс седалките са три отделни и се регулират напред назад и настрани (двете карайни).

 

Е тва е една умна приказка и бях сигурен , че има някакъв гяволък в тоз багажник , щот неможе такъв голям "хамбар" па да е само с 450 л. багажник с up до почти 1800 л. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ме прощавате може би не му е тука мястото , но за какво може да се ползва туй чудо Румстъра ... излезе с идеята да се намеси в пазара на вановете , но за мен си остава нещо недодялано , високо , с малък багажник и малко куци мотори / цялата гама 3 цилиндрови двигатели / ... за работна градска кола - Да , но имам чуство , че ако тръгна с него до морето ще ме хване морска болест , а да не говорим да тръгна с 4 човека да докарам някой и друг буркан от село :mrgreen:

Това си е мое мнение , но не мога да го възприема за семеен автомобил.

Поздрави!

 

едно канапенце /140/90/90 вкарах в мойто Румстер, ама бурканите може и да го задръстят. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в цените между новата и старата Фабия идва от промоцийте, които направиха ЕТ на старите фабии. Fabia 1.4 16v Elegance с темпомат и кожен пакет струваше 28,000 лв. през 2002-ра година ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф, извинявам се за което.

 

За любителите на SDI двигателя - може пък пак да се появи при Фабиите, в момента Фолксваген продават Голф 2.0 SDI 75 к.с., дано дадат двигателчето и на Шкода.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.